Hakutulokset

  1. S

    Raskaus ei näy testeissä???

    Siis mullahan on ollut tosi säännöllinen kierto 27-28 päivää eli jos tuosta laskee sen 14 päivää taaksepäin niin ovulaatio ois siellä 13-14 päivän paikkeilla. Mutta tietty ymmärrän, että nyt on saattanut tulla joku häiriö minkä vuoksi ovulaatio on myöhästynyt ja siks kuukautiset on myöhässä. Tai...
  2. S

    Raskaus ei näy testeissä???

    Tolla monikkomuodolla viivat tarkotin siis testiviivaa sekä sit tulosikkunan viivaa. Testi oli clearbluen. Eli ei tullu plussaa siihen tulosikkunaan vaan pelkka miinus :( Mä kyl isännälle jo tossa sanoin et en mä taida vielä toivooni menettää... Jos ovulaatio on ollu myöhäs ja tullu esim. kaks...
  3. S

    Raskaus ei näy testeissä???

    Tänään kp 43 eli menkat nyt kaks viikkoo myöhässä. Tänään aamulla tein raskaustestin, mutta tikkuun ei ilmestynyt edes testiviivaa 10 min sisällä. Vähän aika sitten kävin roskiksesta kattoos ni oli ilmestynyt viivat ja negatiivistahan tuo näytti :( Tosin ohjeessa lukee, että 10 min jälkeisiin...
  4. S

    Raskaus ei näy testeissä???

    Tästä kierrosta en oo ovista testaillu, mut aiemmin oon testaillu muutamasta kierrosta kp 11-15. Sit kyllästyin testailemaan ku ei ikinä näyttänyt plussaa. Kai mulla nyt sentäs joskus ovulaatio on ollut :D No, ei kai auta ku odottaa, odottaa ja odottaa...
  5. S

    Raskaus ei näy testeissä???

    Ovulaatiotestillä mä en kyllä koskaan oo saanu ees plussaa ovulaatiosta vaikka oon tehnyt monena päivänä putkeen kierron keskivaiheilla... Ihan mulla on raskausolo, on huonoa oloa, kuvotusta, alavatsan nipistelyä, väsymystä...
  6. S

    Raskaus ei näy testeissä???

    Kuukautiset myöhässä, tänään kp 37/27-28. Takana kaksi negatiivista raskaustestiä ja saman verran ovulaatiotestejä. Ovulaatiotestillä innostuin testailemaan kun luin, että raskaus pitäisi ehkä näkyä siinä ennen raskaustestissä näkymistä... Tiedän, että moni on plussannut raskaustestillä myöhään...
  7. S

    Toivoa on vai onko????

    Menossa nyt kp 34/27-28 ja oon tehny kaksi raskaustestiä, jotka molemmat selviä negoja :( Ekan testin tein kp 31 ja toisen nyt tänään. Ihan on raskausolo, mutta kun ei niin ei. Vatsaa nipistelee, mutta kuukautisista ei tietoakaan... Kahdesta aiemmasta raskaudesta oon testin tehny kun kuukautiset...
  8. S

    Vanhentunut raskaustesti - negatiivinen tulos

    Uusi testi haettu, mutta odottelen nyt pari päivää... Yhden virheen tiedän testatessa tehneeni - join aika paljon juuri ennen testausta ja se ei vissiin oo suositeltua. Jos vaikka sitten isänpäivän aamuna tekis testin, ois sitten miehelle lahja et hänestä tulee kolmannen kerran isä <3
  9. S

    Vanhentunut raskaustesti - negatiivinen tulos

    Onko kellään kokemuksia? Eli kaapissa lojunut Clearbluen digitaalinen testi, joka vanhentunut kesäkuussa 2011. Kuukautiseni on neljä päivää myöhässä ja muutenkin on ollut ihan "raskausolo". Testi näytti kuitenkin että ei raskaana :( Voiko näyttää negatiivista siksi, että on vanhentunut???
  10. S

    KUKA OSAIS AUTTAA?? PAINONVARTIJA ASIAA!!

    :attn: Sama ongelma täällä, ruokien pistetaulukot tallessa, mutta omien pisteiden laskutapa hukassa!
  11. S

    Tunnetko ketään yh:ta joka olisi löytänyt uuden onnen

    Minä, minä! Vuoden olin yh:na ja uus rakkaus löyty yllättäen. Nyt 2vuotta yhdessä, josta 1vuosi asuttu saman katon alla ja1½vuotta kihlois. Häät kesäl-08. Lapsista tykkää kuin olis omiansa. Ja upeaa on, en olis omalle kohalle uskonu et näin onnistaa!
  12. S

    Mikä nolottaisi eniten?

    Melkein tuo 4. Itellä joskus jostain kumman syystä jäänyt sukkahousut farkkujen sisälle kun riisuutunut. Ja seuraavan kerran kun olen farkut jalkaani vetässyt en ole huomannut sukkiksia niiden sisällä. Sitten jossain kaupungilla ihmisten seassa hokassut että mitä kummaa mun lahkeesta roikkuu...
  13. S

    Kauan aurinkorasva säilyy?

    Säilyy vuoden avaamisesta, mutta eri asia tehoaako. Käytin viime kesänä tytöllä edellis kesän aurinkorasvaa ja tehoja ei kyllä enää ollut, iho alkoi punoittaa tosi nopeasti. Joten varovainen kannattaa olla, varsinkin jos kova auringon porotus!
  14. S

    pikkupoika sai viestin

    Siis mulle alkoi tulemaan jonkin aika sitten ihan samanlaisia viestejä! Aivan törkeää tekstiä! Sit aikani ihmettelin et mitä ne lähettelee päivä toisensa perään, kunnes tajusin lähettää sen kieltoviestin. Sit loppui ne mainokset... Mut siis en ole itsekään tilainnut mitään puhelimellani. Ja...
  15. S

    Millasia teillä olleet käynnistetyt synnytykset?

    Mulla ainakin oli tosi vaikee synnytys kun käynnistettiin..supistukset lähti heti kahden minuutin välein..supistuksiin voimat sitten katos kun oli niin voimakkaita et piti poika vetää imukupilla maailmaan. Mutta se on aika yksilöllistä. Ja riippuu kunnostakin.
  16. S

    haberkorn-merkkiset vaunut

    Aika paljon on ollut eri keskustelupalstoilla mielipiteitä. Suurin osa käyttäjistä tuntuu pitäneen, muiden merkkien käyttäjät haukkuvat, vaikka eivät ole nähneet kuin Haberkornin hintalapun. Etsi haulla kirjoituksia. Me hankittiin ne monien luettujen mielipiteiden perusteella. Meillä on...
  17. S

    Isä on paras 1v. mielestä, äiti ei kelpaa!

    Kuullostaa todella tutulta. Kun isä tulee töistä, ei äitiä enää huomatakaan. Minusta on välillä kanssa tuntunut tosi pahalta. Tilanne on kyllä nyt helpottanut ja äitiäkin tullaan halimaan. Ole vaan onnellinen että lapsella on niin kiinteä ja läheinen suhde isäänsä, eipä läheskään kaikilla ole...
  18. S

    vauvarokko

    meillä neiti sairasti sen just ja kysyin lääkäriltä tuota ja sanoi ettei tartu mutta on sellainen jonka vauvan/lapsen "pitää" sairastaa eli siis tulee todennäköisesti kohdalle.meillä ainakin no problem,vaikka kuume oli sen 3 päivää 40-41 astetta ja sitten nousi pisteet kasvoille suurimmaksi...
  19. S

    marraskuiset 2004

    meidän neiti on marras -04 lapsonen. oon marrasmuru -04 sivuston "jäsen",sivut kun on vaan hukassa :(
  20. S

    marrasmasut-04 omat sivut taas hukassa....

    ja taas nostan tätä kun enoo vielä vastausta saanut...

Yhteistyössä