Hakutulokset

  1. Ä

    Qlaira pillerit kokemuksia?

    Eli siis lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen aloitin vuodon toisena päivänä Qlaira pillerit.. nyt 3 päivää syönyt ja pääsärkenyt ja mielialasta en vielä tarkkaan osaa sanoa.. Olen siis ihminen jolle ei sovi niin minkäänlainen hormonaalinen ehkäisy tähän asti.. joten näitä ajattelin kokeilla kun...
  2. Ä

    Kauan jälkivuoto kestänyt lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?

    Eli siis otin eilen cytotecit ja sitä ennen olin ottanut pari päivää ennen mifegynen osastolla.. no eilen siis vuosin jonkun verran ja oli kipuja ja tänään aamullakin tuli vähäsen vuotoa mutta nyt on tullut vaan ruskeaa möhnää? vuoto ei siis missään vaiheessa ollut mitenkään liian yliampuvaa...
  3. Ä

    cytotec ja raskauden keskeytys...

    Ihmettelen suuresti kun raskausviikkoja on noin 6 ja lääkkeellisen keskeytyksen halusin.. Olen kuullut, että saisi kaksi erilääkettä mutta minulle ei määrätty mifegyneä että ainostaan cytotec tabletteja? :o vähän ihmettelen asiaa.. Olen ottanut lääkkeet määrätyllä tavalla 8:30 aamulla mutta...
  4. Ä

    Olisiko täällä ketään, joka tietäis skoottereista ?

    Elikkä mulla on tollanen soliferin xtr export 50 ja kun yritän käynnistää sitä niin se ei pidä mitään ääntä.. virrat menee päälle ja bensa mittari nousee ja kaikki valot toimii mut se ei tosiaan kun yrittää käynnistää niin mene päälle ennen kun on hetken aikaa yrittänyt käynnistää.. voisko...
  5. Ä

    Kauan raskaushormoni pysyy elimistössä kaavinnan/keskenmenon jälkeen?

    Eli siis kauan pysyy elimistössä? poistuu hitaasti omien tietojeni mukaan mutta kuinka kauan se voi pysyä? itsellä todella todella haalea plussa ja mies ei edes erottanut kun siis TODELLA haalea eikä edes vahvistunut kun testasin tänä aamuna.. eli kaavinnassa olin 4vkoa sitten ja raskadenkesto...
  6. Ä

    Kauan raskaushormoni pysyy elimistössä kaavinnan/keskenmenon jälkeen?

    Eli siis kauan pysyy elimistössä? poistuu hitaasti omien tietojeni mukaan mutta kuinka kauan se voi pysyä? itsellä todella todella haalea plussa ja mies ei edes erottanut kun siis TODELLA haalea eikä edes vahvistunut kun testasin tänä aamuna.. eli kaavinnassa olin 4vkoa sitten ja raskadenkesto...
  7. Ä

    Kauan raskaushormoni pysyy elimistössä kaavinnan/keskenmenon jälkeen?

    Eli siis kauan pysyy elimistössä? poistuu hitaasti omien tietojeni mukaan mutta kuinka kauan se voi pysyä? itsellä todella todella haalea plussa ja mies ei edes erottanut kun siis TODELLA haalea eikä edes vahvistunut kun testasin tänä aamuna.. eli kaavinnassa olin 4vkoa sitten ja raskadenkesto...
  8. Ä

    kaavinnan jälkeistä puintia..

    Eli olin siis kaavinnassa 9+ viikoilla ja kyseessä oli siis raskaudenkeskeytys... nyt on kulunut 4vkoa kaavinnasta ja kohtu on alkanut supistelemaan taas inhottavasti eli menee kovaksi ja rentoutuu.. olisikohan kyseessä kuukautisten aika vai mistä johtuneen? onko kokemuksia kenelläkään.. ?
  9. Ä

    kaavinnan jälkeistä puintia..

    Eli olin siis kaavinnassa 9+ viikoilla ja kyseessä oli siis raskaudenkeskeytys... nyt on kulunut 4vkoa kaavinnasta ja kohtu on alkanut supistelemaan taas inhottavasti eli menee kovaksi ja rentoutuu.. olisikohan kyseessä kuukautisten aika vai mistä johtuneen? onko kokemuksia kenelläkään.. ?
  10. Ä

    kaavinnan jälkeistä puintia..

    Eli olin siis kaavinnassa 9+ viikoilla ja kyseessä oli siis raskaudenkeskeytys... nyt on kulunut 4vkoa kaavinnasta ja kohtu on alkanut supistelemaan taas inhottavasti eli menee kovaksi ja rentoutuu.. olisikohan kyseessä kuukautisten aika vai mistä johtuneen? onko kokemuksia kenelläkään.. ?
  11. Ä

    Seksi ei oman miehen kanssa ei tyydytä..

    Eli tilanne on seuraava.. elän "onnellisessa" pari suhteessa jo monta vuotta ja kaksi lastakin on.. mutta mies on todella surkea taitoinen sängyssä.. vaikka kuinka olisi neuvonut, mutta taidot eivät vain pysy kasassa ja aina lipsuu mistä tulee se, että alkaa ärsyttämään enemmän kuin haluttamaan...
  12. Ä

    imetys ja uusi raskaus (kysymys..)

    eli olen 9+0 viikolla raskaana ja imetän 11kk tyttöäni ja tuntuu että maidon tulo on alkanut hiipumaan? muita joille olisi käynyt vastaavanlaisesti ja mistä mahtaisi johtua moinen?
  13. Ä

    vertaistukea kaivattaisiin.. ?

    Eli siis olen kirjoitellut tuonne lokakuisiin ja tilanteeni olisi seuraavanlainen.. olen siis raskausviikoilla 6+ ja lapsi ei siis ole suunniteltu ja minulla on ennestään kaksi lasta.. esikoinen täyttää 6 maaliskuussa ja kuopus on 10kk ja täytän siis itse 23 maaliskuussa.. Jos lähdetään siitä...
  14. Ä

    onko toivo menetetty... :( ?

    Eli täällä on varmasti ollut ennenkin puhetta seuraavasta aiheesta kuin tuulimuna raskaus.. eli kuukautisten mukaan viikkoja olisi 6+1 ja kävin ultra äänessä eilen alaselkä kipujen ja osittaisten alavatsakipujen takia.. ultrassa näkyi sikiö pussi ja pieni ruskuaispussin alku joka vastais...
  15. Ä

    Te joilla jo lapsia niin kaivattaisiin neuvoa 5 ja puoli kk vauvan kiinteiden syömisten kanssa.

    eli meillä on vähän ongelmia kiinteiden kanssa.. ei suostu syömään niitä juuri lainkaan laittaa vain suuta kiinni kun antaa lusikkaa. päivällä suostuu syömään yhden lämpimän lihasoseaterian mutta muuten saa olla huijaamassa eri kikoilla suuta auki.. ei mene hedelmä ei jugurtti valmisteet ja...
  16. Ä

    5 ja puol kk vauva syö huonosti kiinteitä mikä neuvoksi?

    eli meillä on vähän ongelmia kiinteiden kanssa.. ei suostu syömään niitä juuri lainkaan laittaa vain suuta kiinni kun antaa lusikkaa. päivällä suostuu syömään yhden lämpimän lihasoseaterian mutta muuten saa olla huijaamassa eri kikoilla suuta auki.. ei mene hedelmä ei jugurtti valmisteet ja...
  17. Ä

    5 ja puol kk vauva syö huonosti kiinteitä mikä neuvoksi?

    eli meillä on vähän ongelmia kiinteiden kanssa.. ei suostu syömään niitä juuri lainkaan laittaa vain suuta kiinni kun antaa lusikkaa. päivällä suostuu syömään yhden lämpimän lihasoseaterian mutta muuten saa olla huijaamassa eri kikoilla suuta auki.. ei mene hedelmä ei jugurtti valmisteet ja...
  18. Ä

    Imeytyykö äidin syömä d-vitamiini rintamaitoon?

    kyselisin tälläistä kun meidän kohta 3kk tytön maha ei kestä niitä d-vitamiini tippoja vaikka ollaan annettu neuvolan ohjeiden mukaan nii ajattelin jos alkaisin itse syömään niitä tippoja niin imeytyvätkö ne rintamaitoon?
  19. Ä

    Peräpukamista!

    Mistä tietää että niitä on ja miten ootte huomannut? :attn: kärsiikö täällä monikin niistä? entäs jos on oireettomia pukamia?
  20. Ä

    nännien hierominen ja synnytys?

    onko kellään tietoa et nännien hieronta olisi oikeasti saanut synnytyksen käyntiin? :attn: :attn: :attn:

Yhteistyössä