Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Heissan piiiiitkästä aikaa! Paremmin tuolla fb:n puolella viihtynyt, mutta tännekin nyt uutisia kerrottavana. Kaunis pieni tyttö syntyi maanantaina 13.9.2010 raskausviikolla 32+3. Pituutta 45,2cm ja painoa 2235g <3 Onnea odotukseen teille kaikille! Kiittää ja kumartaa.
  2. N

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Kato täällä on muitakin, jotka etsii asuntoa! Toivotaan, että mulla tärppäis huomenna,kun menen katsomaan yhtä kolmiota mulle ja muksuille. Tsemppiä siis muillekin etsijöille!
  3. N

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Tervehdys kaikille tasapuolisesti! Mulla jälleen kontrolli ens viikolla, samoin kolmas neuvola käynti tämän odotuksen aikana. Paino on varmasti tippunut edellisestä kerrasta, ainakin kotipuntarin mukaan jonkun kilon, joten yritän tässä pakko ruokkia itseäni ravitsevalla porkkanalla :laugh...
  4. N

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Blush Kirpparilta kotoin 62cm toppahaalaria niin kaikki oli alta 10 euroa. Keskiseltä saa Tutan ja Espritin bodeja noin 3euroa kappale ja niissä on kuitenkin laatu ihan toinen. Makuupussit yms saat helposti kirpparilta tai huuto netistä ja saattaa löytyä ihan käyttämättömiä. Harsoja ostin just...
  5. N

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Tanya 82 Pakko tunnustaa, että näitten kolmen kohdalla, jotka jo maailamassa on niin, jokaisen kohdalla oon ollu odotus ja imetysajan polttamatta ja jostain syystä se sit aina on tullu takas. Mä osittain syytän siittä mun miestä, joka tupakoi ja sitä on sitten "saatavilla" kotona jos tekee mieli...
  6. N

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Täällä toinen joka ei ole ehtinyt oikein paneutua tähän kirjoitteluun... Enkä mitenkään pysty kommentoimaankaan kaikkia, joten en kommentoi sen enempää mitään. Hirveä kirsikka ähky, kun vetäsin tuoreita kirsikoita litran verran tuossa kun ajelin kaupasta kotiin.. Onneks meillä ei muut...
  7. N

    Section jälkeinen aika

    Hei! Löytäisinköhän tätä kautta vastauksen. Lisää lapsia olis toiveissa, mutta kauanko kohdun täytyy parantua, että se on turvallista?

Yhteistyössä