Hakutulokset

  1. Punajuurinauris

    Laskeutumaton kives ja lääkäri aika huomen

    Uppista.. Eikös se yleensä leikata 1-2vuotiaana (googlen mukaan)
  2. Punajuurinauris

    Sähköpostiosoitteen vaihtaminen? Kun nimi vaihtuu..

    Ikävä kyllä kokonaan uusi
  3. Punajuurinauris

    Laskeutumaton kives ja lääkäri aika huomen

    Junnu 9vee ja kieltämättä jännittää kun ei tiiä YHTÄÄN mitään kyseisestä ongelmasta. :(
  4. Punajuurinauris

    paljon saatte palautuksia joulukuun alussa ?

    Mää saan rapiat 1200 ja verovirasto piinaa edelleen miestä lisäselvitys pyynnöillään :headwall:
  5. Punajuurinauris

    SYYSLOMAA

    Lahen seudulla on ens viikko
  6. Punajuurinauris

    oudot oireetko?

    Mut mites sitä ressiä hoidetaan?? :o Jos joku ihana viittis paljastaa kikka kolmosen
  7. Punajuurinauris

    G: Mitä syötte tänään?

    Junnu veteli eilistä kana-kermasoossia ja riisiä ja itte taidan tyytyä muhkeaan sämpylään..sitten jossain vaiheessa iltaa.Ruokahalut taas hukassa
  8. Punajuurinauris

    masentuneet....

    Mistäs sitä sitten oikein itte huomaa ja hoksaa,että on masentunu? Jos muut ei sitä huomaa..En tiiä onko masennusta vai mitä,mutta tuntuu ettei kiinnosta mikään tippaakaan kun kaikki menee koko ajan päin percittä. Just kun kerkii innostuu jostain ni pam. :ashamed:
  9. Punajuurinauris

    Lisäansioista kyssä..

    Eikö kukaan tiiä...Tai ees heitä villiä veikkausta :headwall:
  10. Punajuurinauris

    oudot oireetko?

    Jotku reagoi iholla jotku mahallaan niinku mä..Ressi on kummallinen kaveri ja aiheuttaa mitä oudoimpia oireita :(
  11. Punajuurinauris

    Lisäansioista kyssä..

    Jos on työkkärin järkkäämässä koulutuksessa ja saa koulutustukea,niin voiko tehä keikkaa esim.iltasella ettei opiskelu häiriinny mutta että sais hiukan lisäansioita? Vai meneekö koulutustuen rahat ihan sekasin? Kyselee nim. tyhymä ja kyllästyny paperisotiin :ashamed:
  12. Punajuurinauris

    Mitä teillä tehdään juuri nyt?

    Esikko koulussa,mies ja sen tyttö nukkuu ja mun pitäs mennä suihkuun kunhan toi pyykkikone on pysähtynyt. Hohhoijaa
  13. Punajuurinauris

    Auttakkees ny vähäsen (päättämis onkelmia)

    Kyl mä sen tein muttei siitä juurkaan apua ollu. Ihan yhtä tyhjää pää löi senkin jälkeen. Tosin on meillä nyt tulevana tiistaina koko päivän ohjelmana osaamistestejä ja psykologin testi. Tulee oikein joku ulkopuolinen kouluttaja tekee ne. Tiiä sitten millanen uskominen niihin on,kun kaikkia eri...
  14. Punajuurinauris

    Auttakkees ny vähäsen (päättämis onkelmia)

    oho,tos arskalasi hympän kohal pitäs olla b) eikä toi hymppä :laugh:
  15. Punajuurinauris

    Auttakkees ny vähäsen (päättämis onkelmia)

    Eli uutta ammattia miettimäs ollaan juu. Ihana kouluttaja setvi koko eilisen päivän mun kanssa näitä kaikkia eri vaihtoehtoja mitä on (mä kun olin/oon ainut siitä 15hengen porukasta kuka ei yhtään tiiä mitä työtä haluis tehä :ashamed: ) Noh,nyt sit päähän jäi pyörimään tälläset vaihtoehdot: A)...
  16. Punajuurinauris

    se JUUPELI

    Mikä juttu tää on? :o Molen ihan pihalla kun koulutus vierotti palstailusta :ashamed:
  17. Punajuurinauris

    Voih, meiän pieni täyttää tänään 1 vuotta...

    Onnea pikkuiselle :flower: =) niin ne vaan kasvaa ja vuodet juoksee nopiaa :/
  18. Punajuurinauris

    Huomenta..mitäs tänään suunnitelmissa

    Esikko viety kouluun..Joo,niillä on liikuntapäivä tänään ja tuala sataa vettä :/ Nyt sit oottelen,että isäntä ja sen tyttö heräilis..Unikeot :headwall: :laugh: Tyttö lähtee aamupalan jälkeen mummolleen tohon naapuri taloon ja meijän pitäis ehtiä käymään anopin mökille viemässä tavaraa...
  19. Punajuurinauris

    G: Mainitse YKSI jouluruoka, jota odotat eniten. Vain yksi!

    Kinkku ehottomasti :p :p :p
  20. Punajuurinauris

    Missäs teidän miehet on?

    Meillä lähti jo aamutuimaan töihin..tosin nukkui tunnin pommiin :kieh:

Yhteistyössä