Auttakkees ny vähäsen (päättämis onkelmia)

Eli uutta ammattia miettimäs ollaan juu. Ihana kouluttaja setvi koko eilisen päivän mun kanssa näitä kaikkia eri vaihtoehtoja mitä on (mä kun olin/oon ainut siitä 15hengen porukasta kuka ei yhtään tiiä mitä työtä haluis tehä :ashamed: ) Noh,nyt sit päähän jäi pyörimään tälläset vaihtoehdot:
A) laitoshuoltajan koulutus ja päiväkotiin töihin. Työkkärin järkkäämä koulu kestäis n.40 op vai
B) lähihoitajan koulutus ja edelleen päiväkotiin töihin, ja työkkärin koulutus kestäis n.2 vuotta.

Laitoshuoltajan koulutukseen vois hakia non stoppina tän vuoden vimoseen päivään asti ja sitä ennen käytävä 4vkon suunta puhd.palv.alalle kurssi mikä alkaa 17.11. Lähihoitajan kursseista ei mtn tietoa.

Mää oon yhtä suurta kysymysmerkkiä :ashamed:
 
Non compos mentis
Oletko tehnyt työkkärin sivuilla sitä ammatinvalintatestiä? Siitä sais vähän osviittaa... Mä yritin pitkään töihin sosiaali- ja terveyspuolelle, mutta ei se ole mun juttu ja löysin työn, jossa voin toteuttaa auttamishaluani minulle sopivammalla tavalla. Joo, no testiä en kyllä kiitä työn löytämisestä, mutta voihan se antaa hiukan opastusta.
 
Kyl mä sen tein muttei siitä juurkaan apua ollu. Ihan yhtä tyhjää pää löi senkin jälkeen. Tosin on meillä nyt tulevana tiistaina koko päivän ohjelmana osaamistestejä ja psykologin testi. Tulee oikein joku ulkopuolinen kouluttaja tekee ne. Tiiä sitten millanen uskominen niihin on,kun kaikkia eri tarinoita kuullut
 

Yhteistyössä