Hakutulokset

  1. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Syys-Joulukuussa*

    Hei taas ihanaiset ja ekaksi paljon halauksia :hug: kaikille niitä tarvitseville! Onnea mannalle! Kurjaa, kun ei ehditä enää yhtään tavata. Mulla menee päivät niin vauhdilla. Meillä tikrulainen osaa käydä itse potalla, mutta ei vaipoista vaan voi luopua. Jos ollaan ilman, niin aika usein...
  2. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Syys-Joulukuussa*

    Missäs kaikki luuraa??? Mulla alkaa työt viikon päästä kääks. Ai että rakastan mun pikkuisia lapsiani. Tänään oikein tulvahti sellainen äiti-olo. Vaikka väsyttää ja kiukuttaa jne.
  3. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Syys-Joulukuussa*

    Ruttana, hyvin se menee! Otat kuvia mukaan :) Muistan hyvin vielä, kun mulle tuli se tulehdus, kun Tikru oli pieni ja jouduinkin Meilahteen leikkaukseen ja yöksi. Pumppailin maitoa ja katselin Tikrulaisen kuvia itkeskelyn lomassa :) Hyvinhän kaikki silloin kumminkin pärjäsi ja sun pirpana on jo...
  4. kadak

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    voi sentään, ootte ehtiny treffata ilman meitä :( oltiin viikko lomailemassa ja nyt taas kotosalla ehkä vielä toisetkin treffit onnistuu parin viikon sisällä? ollaan nyt vähän nuhaisia kaikki.
  5. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Kesä-elokuussa*

    Oi onnea taas kaikille uusille vauvoille ja masuasukeille! :heart: Mä en ole yhtään ehtinyt täällä käydä. Meidän kamikaze on jo 8kk ja ihana pikku-uhma on jo niin iso poika, tänään aamulla: 'tuhma telkkari, mene pois tonne sammumaan' Mulle kävisi enemmän kuin hyvin jotkut pk-treffit nyt...
  6. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Kesä-elokuussa*

    Heeei kullanmurut! Mä en oo täällä yhtään ehtinyt pörrätä => kahden vaippaikäisen arki...huooooooh. Ja mies leikattiin taas uudelleen (jalka) ja ollaan kaikki nyt kotosalla. Onnea manna :heart: ja kivaa loppuodotusta kaikille viime metreillä oleville! Ja onnea uudelleen vauvautuneille...
  7. kadak

    2-vuotiaan uhma, eroahdistus ja tuttivieroitus?

    Meillä alkoi ihan yhtäkkiä äitieroahdistus tai päiväkotiahdistus nyt 1v11kk iässä. Vajaan viikon verran päiväkotiin meno on ollut yhtä itkua ja sielläkin itkee äitiä. Ollaan ihan ihmeissään, mistä tämä nyt tuli ja että onko siellä sattunut jotain. Mutta ehkä onkin vaan joku voimakas kehitysvaihe...
  8. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Tammi-Helmikuussa 2011*

    Hei mamat, harmi, kun me ei päästy treffeille :( Lapsukaiset on jo kasvaneet niin paljon. tutsalla hauska meno jatkuu :) teppanalle tsempitykset synnytykseen! manna, siellä vaan vipelletään edelleen. Ei ainakaan tule tylsää :) Meillä ei ole tietoakaan noista poskihampaista vielä...
  9. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Tammi-Helmikuussa 2011*

    Hyvää ystävänpäivää ihanaiset :heart: SusseN, et tiedäkään, kuinka onnellisesti on asiat teillä, jos noin vähillä sairasteluilla olette päässeet...meillä ei ole oikeastaan ollut yhtäkään kuukautta (tai edes viikkoa) syyskuun jälkeen, jolloin kaikki olisivat olleet terveitä. Ja onhan sitä...
  10. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Tammi-Helmikuussa 2011*

    Kivaa kuulla tutsa taas teidän vauhdikkaista kuvioista :) ja halauksia kaikille!!! Onnea uusista masuasukeista! Tilia :hug: Piti tulla ihan vaan ilahduttamaan teitä mun miehen uusimmasta kommentoinnista (osa varmaan muistaa, että mies oli tikrun synnytyksessäkin siellä ihan jalkojen...
  11. kadak

    Joulukuiset 2010

    Pikaisesti (kiirettä joo pitää tämä vauva-arki) Metsikselle, meidän esikoisella eli koliikkivauvalla huuto loppui aina aika nopeasti vaunuissa, muutaman minuutin kun jaksoi työnnellä reippaasti edes takas edes takas niin sammui ja sitten sai nukuttua pitkät päikkärit varsinkin vaunujen ollessa...
  12. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Tammi-Helmikuussa 2011*

    Onnea ja tsempitystä Tilialle!
  13. kadak

    Joulukuiset 2010

    Hei mamat, en taaskaan ehtinyt lukea kaikkea, vähän hypin sieltä täältä, että mistäs täällä ollaan juteltu. Mimmukka, meillä kanssa isoveli 1v9kk ja pikkusisko nyt 5 viikkoinen. :) Isoveljellä oli koliikki ja nukkui huonosti yli vuoden ikäiseksi. Ekat täydet yöt omassa sängyssä ilman...
  14. kadak

    Joulukuiset 2010

    Hei mammat, ilmoittelen vaan, että täällä ollaan, mutta meillä valvotaan ja sairastetaan ja en yhtään ehdi olla koneella tai mitään muutakaan :( Ollaan vietetty jo pari yötä sairaalassakin pienen tod.näk. flunssasta johtuvien hengitysongelmien takia. Joulu ja uusi vuosi meni siis molemmat...
  15. kadak

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea hirmuisesti kaikille nyytin saaneille ja tsemppiä niille, jotka täällä vielä hetken sitä omaansa odottelevat! Kamala kiire ollut arjen pyörityksessä ja sairasteluissa, joten oma nettiaika ollut nollilla... Kadak&pikku-ruu 1kk
  16. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Tammi-Helmikuussa 2011*

    Hauskaa uuden vuoden alkua kaikille ihanille mammoille ja taaperoille! Täällä pitää sen verran kiirettä kaikkien sairasteluiden yms kanssa, etten pääse yhtään edes nettiin pyörimään. Blaah. Nyt onneksi pikku prinsessa nukkuu ja tikrulainen on päiväkodissa (vihdoin sen verran terve, että...
  17. kadak

    Joulukuiset 2010

    Hei, kiirettä ollut, ei yhtään ehdi nettiin pyörimään...meillä kun edelleenkin kovasti sairastellaan ja esikoinen taas kovassa flunssassa yli 39 kuumeessa ja mies palannut töihin. Eli jouluvalmistelut iiihan kesken ja stressiä meinaa tulla. Ja on kutinaa ja pukamia. Napatynkä irtosi vasta...
  18. kadak

    Huhtitaaperot 2009 *Joulukuussa*

    Hei mamat, tännehän oli tullut kivasti juttua, kun oli hetken lukematta :) Tilia :hug: Kovasti sinne jaksuja. Meillä vähän samaa meininkiä ku Napin perheessä, en oikeastaan enää edes tiedä, milloin oltaisiin kaikki oltu terveitä. Mieskin oli yhden yön sairaalassa viime viikolla ja mun...
  19. kadak

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Hei tytöt, koittakaahan jaksella siellä, kellään ei ole enää pitkä aika! Maikkuson, mulla meni reilu viikolla yli ja herkuttelin aika paljon ja joo, meidän bebe oli 4,3 kg, mutta ihan hoikka ja siro silti. Oli pitkä ja ei yhtään sellainen pullero ku pelkäsin :) Mua harmittaa, kun ihan...
  20. kadak

    Joulukuiset 2010

    Heippa, ai ootte jo ilmestyneet vauvapuolelle :) Tässä meidän tiedot vielä. kadak - tyttö - 4.12.2010 4342g, 52cm - 41+1 (la 26.11.2010) Ensimmäisessä neuvolassa oli tullut vähän painoa lisää verrattuna kotiutumispainoon ja pituutta saatiin mitattua jo huimat 53 cm. Ei ihan pikkuneiti...

Yhteistyössä