Hakutulokset

  1. A

    Paras puhdistuskuuri? Suositelkaa!

    Heips! Nyt tarttis taas vähän puhdistaa elimistöä, kun iho on täynnä "ploomuja" ja kutisee, kieli on arka, kokoajan väsyttää.... On syöny joskus sen Dido? kuurin, mutta en tykänny. Olisko teillä ehdottaa jottain omasta kokemuksesta?
  2. A

    Kertokaas mielipiteenne.

    Elikkäs... Olen alkanut harkita alan vaihtoa. En saa minkäänlaista tyydytystä nykyisestä työstäni kirjanpitäjänä. En tykkää työstä enkä nauti siitä edes hetkittäin. Kaiholla muistelen aikaa kun olin kaupassa töissä :) en ole koskaan ollut niin motivoitunut ja tykännyt työstä kuin silloin...
  3. A

    Ongelmia hienomotoriikassa

    Onko kenenkään lapsella ollut ongelmia hienomotoriikan kanssa? Minkälaisia ongelmia ja miten olette tukeneet/auttaneet ja millaisia tuloksia olette saaneet? Meillä 6-vuotias eskarilainen, joulukuun lapsi. Inhoaa piirtämistä ja yleensä mitään "käsitöitä". Eskarin koulukypsyys-kartoituksesta...
  4. A

    Sanokaa kätisenkö ihan tyhjästä? Vai pitäskö soittaa

    Eli tilanne tämmönen: olen varannut eskarilaiselle hoidon alkamaan 7:30. Päiväkodista tuli tiedote, että jos hoitoaika alkaa 7:30 lapsi pitää silloin viedä suoraan eskarin puolelle eikä saa tuoda päiväkodin puolelle. Ja ongelma: Yhtenäkään aamuna ei ole ollut ketään eskarin puolella...
  5. A

    Juuri radiouutisissa: naisten kannattaa juoda olutta!

    Voi jee, saiskohan sitä alas :x Tuossa linkki http://www.tohtori.fi/?page=3641911&id=8870099
  6. A

    Puutarhurit apua, kurkusta

    Elikkäs miksi kurkuntaimet puottelee kukkia? Muutama kurkku on jo tulossa. Suihkutellaan aamuisin ja pidetään kosteana. Mikä on menny vikaan? :/
  7. A

    AAPUUVAA ....Kipeytyvä kieli, kokemusta??

    Hitsit, aina kun syön jotain sokeria sisältävää (karkkia, keksiä, jukurttia yms) niin nykyään alkaa kieltä kirvellä ja kivuta :( Muut ruoka-aineet ei vaikuta tai en ainakaan ole pistänyt merkille. Pitääkö tässä alkaa sokerilakkoon? |O Mie, oikea herkkuperse... :headwall: ei helposti...
  8. A

    Uusi muumimuki (joulu)

    Onkos kukaan vielä löytänyt kaupasta sitä joulu-mukia? Olen täälläpäin kolunnu kaikki marketit, enkä ainoassakaan ole nähnyt. :kieh: Eikö sen pitänyt lokakuun 1. päivä tulla myyntiin? *minäkö fanaatikko :xmas: *
  9. A

    Onko pakko jos ei taho???

    Minen jaksa alkaa siivoilemaan vaikka pitäs :ashamed: Puoli viis tullu kuopuksen kanssa kotio, tehin ruokaa ja lapset syötin, nyt piän isännälle lämpimänä josko seki sieltä suvaittis kohta tulla. Alkuviikon olen ollu sairaslomalla pluntsassa ja kämppä on ko hävityksen kaupunki. Pitis nyt...

Yhteistyössä