Sanokaa kätisenkö ihan tyhjästä? Vai pitäskö soittaa

Eli tilanne tämmönen:

olen varannut eskarilaiselle hoidon alkamaan 7:30. Päiväkodista tuli tiedote, että jos hoitoaika alkaa 7:30 lapsi pitää silloin viedä suoraan eskarin puolelle eikä saa tuoda päiväkodin puolelle.

Ja ongelma:

Yhtenäkään aamuna ei ole ollut ketään eskarin puolella klo 7:30 :kieh: Hoitaja tulee akselilla 7:35-7:45. Ei muuta ongelmaa, mutta kun olen mitoittanut tuon aamun niin, että kun vien pojan tuolloin niin kerkeän ite kaheksaksi töihin. Nyt olen joka varjellun aamu ollut myöhässä muutaman minuutin vaikka olen ajanut ylinopeuttakin...

Siispä mielipidekysely: mainitsenko asiasta vai kärsinkö hiljaa? Tai sitte olen ymmärtänyt väärin tämän, mutta minusta eskarissa pitäs olla hoitaja klo 7:30 tasan, vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Eli tilanne tämmönen:

olen varannut eskarilaiselle hoidon alkamaan 7:30. Päiväkodista tuli tiedote, että jos hoitoaika alkaa 7:30 lapsi pitää silloin viedä suoraan eskarin puolelle eikä saa tuoda päiväkodin puolelle.

Ja ongelma:

Yhtenäkään aamuna ei ole ollut ketään eskarin puolella klo 7:30 :kieh: Hoitaja tulee akselilla 7:35-7:45. Ei muuta ongelmaa, mutta kun olen mitoittanut tuon aamun niin, että kun vien pojan tuolloin niin kerkeän ite kaheksaksi töihin. Nyt olen joka varjellun aamu ollut myöhässä muutaman minuutin vaikka olen ajanut ylinopeuttakin...

Siispä mielipidekysely: mainitsenko asiasta vai kärsinkö hiljaa? Tai sitte olen ymmärtänyt väärin tämän, mutta minusta eskarissa pitäs olla hoitaja klo 7:30 tasan, vai?
Sano ihmeessä. Eohän se lapsi yksin sielä voi olla. Jos käsketään suoranaan niin ope paikalle.
 
Totta kai
Mainitset! Jos ohjeistus on tuo, siellä on oltava jonkun vastaanottamassa! Jos jatkuu nuin, niin viet pojan pk:n puolelle, koska sinun on oltava omassa työpaikassasi ajoissa paikalla. Ja tällöinkin voit kertoa, että toit lapsen sinne, koska eskarin puolella ei ollut ketään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Miksi et vie lasta aamulla varttia aikaisemmin? Ei sit olis kenelläkään kiirettä.
Tämä on ihan rahallinen kysymys. Kun muutenkin tiukkaa niin näin saada hoitoaika pysymään alle 5 tuntia ja menee siis osa-aika maksu.

Ja jos pääsisin lähtemään sillon puolelta niin hyvin kerkeäisin.

Mutta tuo periaate, että jos hoito on varattu alkamaan johonkin aikaan niin eikö sillon pitäs olla hoitaja silloin saatavilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Totta kai:
Mainitset! Jos ohjeistus on tuo, siellä on oltava jonkun vastaanottamassa! Jos jatkuu nuin, niin viet pojan pk:n puolelle, koska sinun on oltava omassa työpaikassasi ajoissa paikalla. Ja tällöinkin voit kertoa, että toit lapsen sinne, koska eskarin puolella ei ollut ketään.
tätä olen suunnitellut, että pukkaan kylmästi päiväkodin puolelle, koska siellä se opekin on silloin aamukahvilla (näkyy ikkunasta) :kieh:
 
Totta kai sanot asiasta. Meillä eskari alkaa vasta 8.00 ja meidän on aivan pakko viedä 6.30. Menee siis nyt vuororyhmään aamulla. Viime vuonna vietiin 6.30 aukeavaan ryhmään ja sielläkin aika usein oli talo pimeänä vielä 5 tai 10 yli puolen. No me ruvettiin sit viemään vuororyhmän puolelle. MEillä on hoitopaikka toisella puolen kaupunkia ja kaasu pohjassa saa ajaa et 7 kerkee töihin. Nyt ei oo enää sitä ongelmaa kun saadaan viijä vuororyhmään aamulla. Se aukee 5.30.
 
:0
Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Alkuperäinen kirjoittaja Totta kai:
Mainitset! Jos ohjeistus on tuo, siellä on oltava jonkun vastaanottamassa! Jos jatkuu nuin, niin viet pojan pk:n puolelle, koska sinun on oltava omassa työpaikassasi ajoissa paikalla. Ja tällöinkin voit kertoa, että toit lapsen sinne, koska eskarin puolella ei ollut ketään.
tätä olen suunnitellut, että pukkaan kylmästi päiväkodin puolelle, koska siellä se opekin on silloin aamukahvilla (näkyy ikkunasta) :kieh:
No tarviiko tuota edes miettiä jos ope näkyy kahvittelemassa, sen kun vie sinne että tässä tämä eskarilainen, ei kai sitä nyt tarvi istua odottamassa eskarin puolella.
 
Totta kai
Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Miksi et vie lasta aamulla varttia aikaisemmin? Ei sit olis kenelläkään kiirettä.
Tämä on ihan rahallinen kysymys. Kun muutenkin tiukkaa niin näin saada hoitoaika pysymään alle 5 tuntia ja menee siis osa-aika maksu.

Ja jos pääsisin lähtemään sillon puolelta niin hyvin kerkeäisin.

Mutta tuo periaate, että jos hoito on varattu alkamaan johonkin aikaan niin eikö sillon pitäs olla hoitaja silloin saatavilla?
Pitää, pitää! Etenkin, kun teidät on tuolla viissiin ohjeistettu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Totta kai:
Mainitset! Jos ohjeistus on tuo, siellä on oltava jonkun vastaanottamassa! Jos jatkuu nuin, niin viet pojan pk:n puolelle, koska sinun on oltava omassa työpaikassasi ajoissa paikalla. Ja tällöinkin voit kertoa, että toit lapsen sinne, koska eskarin puolella ei ollut ketään.
Näin. Luulisi sen olevan kaikille hyvin. Sä kerkeet töihin ja toinen kerkee juoda kahvinsa. J akenelläkään ei ole mitään hätää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja Totta kai:
Mainitset! Jos ohjeistus on tuo, siellä on oltava jonkun vastaanottamassa! Jos jatkuu nuin, niin viet pojan pk:n puolelle, koska sinun on oltava omassa työpaikassasi ajoissa paikalla. Ja tällöinkin voit kertoa, että toit lapsen sinne, koska eskarin puolella ei ollut ketään.
Näin. Luulisi sen olevan kaikille hyvin. Sä kerkeet töihin ja toinen kerkee juoda kahvinsa. J akenelläkään ei ole mitään hätää.
Jospa sitten aamulla pukkaan sen sinne päiväkodin puolelle. Olen vaan tämmönen, että aina koitan viimiseen saakka noudattaa annettuja ohjeita ja olla tarkka niiden kanssa.

Vaikka viimeviikolla yks päivä koputin päiväkodin oveen ja sanoin, että kun pitäs tosissaan jo mennä, että voiko tämän tänne jättää, niin ope vaan kahvikuppi kädessä mulkoili sanoen, että tulee ihan just, että oottakaa vaan siellä käytävässä ja kello oli tuolloin vain 7:40 :kieh: Siksi vähän arvuuttelen tätä juttua, että tohinko mainita
:ashamed:
 

Yhteistyössä