Hakutulokset

  1. R

    Apuja liitoskipuihin olisko kellään?

    eka raskaudessa ne alkoivat RV16 ja siitä asti olinkin sairaslomalla,kun en pystynyt enää kävelemään töiden jälkeen(seisomatyö). nyt sitten seitsemän vuoden tauon jälkeen aloin odottamaan toista ja aah! liitoskivut palasivat jo rv13,nyt menossa rv15+1 ja tänään oli eka päivä,että kävely oli...
  2. R

    Mille viikoille asti lugeja käytetään onnistuneen IVF:än jälkeen?

    meillä ei ollut mitään puhette sairaalassa siitä ,et kauanko jugeja käytetään ,jos tulee positiivinen tulos...joten auttaisitteko minua(jälleen) =)
  3. R

    Mitä teillä on ollut hcg arvot n.pp14?

    mietiskelin tässä ,et missä ne on muilla pyörineet n.pp14 tienoilla?itsellä tänään pp14 ja kävin verikokeissa ja tulos oli 361.Rupesi kiinnostamaan et miten muilla?
  4. R

    auttasko joku laskemaan raskausviikon IVF:än jälkeen .kiirus ois...

    eli viimeset kk oli 27.8 ,punktio 17.9 ja siirto 19.9. eli nyt pp 14 .varasin aikaa äsken eka ultraan(rv7) niin hoitsu ei osannut laskea raskausviikkoja kun kyseessä IVF.ja nyt epäilen et laskelmoi mulle rv9:lle sen ultran. ja jos olisi joku niin kiltti et katsois millä kalenteriviikolla on Rv...
  5. R

    Kerkeiskö joku äkkiä laskea mulle raskausviikon(IVF jälkeen) ! Ois kiirus...

    eli viimeset kk oli 27.8 ,punktio 17.9 ja siirto 19.9. eli nyt pp 14 .varasin aikaa äsken eka ultraan(rv7) niin hoitsu ei osannut laskea raskausviikkoja kun kyseessä IVF.ja nyt epäilen et laskelmoi mulle rv9:lle sen ultran. ja jos olisi joku niin kiltti et katsois millä kalenteriviikolla on Rv...
  6. R

    Minkä kokosia teillä on ollut munasolut punktio päivänä?

    perjantaina oli keskiarvo mulla 14mm,muniksia löyti 16 joista yksi oli jo 18mm ,mutta se lääkärin mukaan puhkeaa itsekseen.nyt keskiviikkona on punktio.perjantaina oli maha vielä järkyn kipeä ,mutta nyt on maha ihan normaalin oloinen...tuntuu että iskee epätoivo ,et onko ne tyyliin itsekseen...
  7. R

    onko kukaan joutunut käyttämään tooosi kauan suprecur nenäsumutetta?

    alkoi menkat viikkoa liian aikaisin ja soittelin lapsett.polille eilen niin hoitaja sanoi,että ei muuteta hoitoaikatauluja vaan käytän sumuja nyt sitten viikon aijottua pidempään eli yhteensä 24 vrk! onko muilla ollut näin pitkiä kayttöaikoja?vaikuttaakohan jotenkin hoitoon yleensä?

Yhteistyössä