Mitä teillä on ollut hcg arvot n.pp14?

kiinnostaa siinnäkin mielessä,et mulle laitettiin IVF:ssä top ja nontop alkiot,et oiskos jopa kaksoset kyydissä,mut ei taida nuilla arvoilla,tai tietääkö sitä mistään...ennenkuin ultrassa on käynyt RV7.jospa aika menee siihen asti nopsaa(tasan 3vkon päästä).
 
Suzyanne
Onnea plussasta Ryhis!!

Laitetaanpa tänne pohjalukemat, nimittäin minulla oli pp14 hcg 67, epäily kemiallinen raskaus. Mutta pp 16 se oli 415, ja siitä viikon päästä jo 7410, eli nousi ihan normaalia vauhtia kuitenkin, jähmeän alun jälkeen. =)

Nyt on rv 9+4, ja juuri 3 päivää sitten näkyi ultrassa täysin viikkoja vastaava ihmisenalku, sekä syke. Eli kaikki niikuin pitääkin:heart: :heart:

Lääkärin mukaan pikkuiseni kiinnittyi hitaasti, ja siksi hcg alkoi nousta normaalia myöhemmin. Kyllä kai tuo noin alhainen hcg usein on merkki jostain muusta kuin normaalista raskaudesta, mutta onneksi ei aina. =)
 
Mä kun soitin klinikalle ja kerroin haamusta, niin pyysin samalla, että jos voisin saada lähetteen verikokeeseen. Hoitaja sitten sellaisen laittoi. Samana päivänä sitten menin jo verikokeeseen. Olen siis hoidossa yleisellä puolella, jossa verikoe ei ole yleinen käytäntö.
 
mä menin itse labraan ja sanoin haluavani raskausverikokeen jossa näkyy hcg.mun ei käsketty käydä veritestissä hoidon jälkeen,joten mulla ei ollut lähetettä ja jouduin maksamaan verikokeen itse,eli n.10e.laskun aikoivat lähettää jälkeen päin.
 
Mulla on aina siirtojen jälkeen otettu verikoe pp12 ja tässä näitä arvoja:

1.pp12 hcg 57,4-->biokemiallinen raskaus
2.pp12 hcg 224-->keskenmeno rv 11+0
3.pp12 hcg 36-->biokemiallinen raskaus

Ja näitten lisäksi 3 ihan puhdasta negaa. Toivottavasti näistä edes jotakin hyötyä.Sun tulokses kyllä kuulostaa ihan normaalilta, onnea raskauteen! :hug:
 

Yhteistyössä