Hakutulokset

  1. H

    Mitä tekisit mun tilanteessa?(ei tästä tappeluketjua kiitos)

    Voimia! Et todellakaan ole ainoa joka tuollaisessa tilanteessa kamppailee :hug: Me saatiin meijän tyttö aika nuorina joten ymmärrän ihan hyvin että mun mies haluaa välillä relata ja painua baariin kavereiden kanssa,kun tyttö oli pienempi niin ei varmaan puolta tuntia hoitanut,saatikka...
  2. H

    HuOmEnTa !!

    huomenta! Navetassa jo 5.30 ja likka nousi myös silloin ylös,onneksi nukahti vielä iskän kainaloon hetkeksi...
  3. H

    Milloin hankkia toinen lapsi?kokemuksia!

    No mulla menee tammikuussa kierukka vanhaks mutta saas nähdä josko jo sitä ennen otatan sen pois ;)
  4. H

    Kehitysvammaisten lasten äidit:koska seuraavan lapsen vuoro??

    Kiitoksia kovasti vastauksista! kierukka pitäis tammikuussa vaihtaa joten.... B) saa nähdä meenkö otattamaan jo aikasemmin pois ;)
  5. H

    Kehitysvammaisten lasten äidit:koska seuraavan lapsen vuoro??

    Voi että,nyt kyllä alkaa polttelemaan oikein todella..Onko teillä muut lapset Juupeli terveitä?Kuinka isosisko on pärjännyt nuorempien kanssa?
  6. H

    Milloin hankkia toinen lapsi?kokemuksia!

    Eli meillä tosiaan nyt 5v.älyllisesti kehitysvammainen tytär ja itse olen 25v.Nyt on jo pidemmän aikaa ollut riesana vauva kuume mutta ollaan nyt vielä vähän odoteltu että tyttö kasvaa kun on vielä niin kovin vahdittava... Mutta kun nyt tää vauvakuume pahenee vaan,tuntuu että kaikki tutut ja...
  7. H

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Minä nyt vasta hoksasin tän voorumin :D Eli täällä 25v. vanhemmat ja tyttö nyt 5v älyllisesti kehitysvammainen ja maatilaa hoidellaan miehen kanssa,tyttö päiväkodissa päivät jossa hänellä on henk.kohtainen avustaja.Toisen lapsen hankkimista olen pohtinut kovasti kun kauhea vauvakuume vaivaa... B)
  8. H

    Kehitysvammaisten lasten äidit:koska seuraavan lapsen vuoro??

    Niin saa muutkin äidit toki laittaa kommenttejaan :D voi kun laitoin nuin hassusti tuon otsikon..nyt kukaan ei uskalla tähän kirjoittaa :ashamed:
  9. H

    Kehitysvammaisten lasten äidit:koska seuraavan lapsen vuoro??

    Itsellä nyt 5v älyllisesti kehityvammainen tyttö ja kauhea vauvakuume joka ei laannu ollenkaan.. =) Oon ihan tietoisesti halunnut vielä siirtää seuraavaa raskautta koska ton tytön kanssa on ollut puuhaa ihan riittämiin mutta nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä että vois olla seuraavan aika...

Yhteistyössä