Hakutulokset

  1. L

    Tammivauvat 2010

    Minunkin puolesta tervetuloa uusille! :wave: Voi että tuolla Turussa olisi kiva käydä joskus ihan kunnolla ja ajan kanssa! Sieltä on vaan risteilylle lähdetty eli ei siinä paljoakaan ole kierrelty ennen sitä. Mutta tosi nätti kaupunki!
  2. L

    Tammivauvat 2010

    Meillä käytetään muuten 62 cm, mutta bodeissa suurin osa on jo 68 cm. Kyllä täälläkin on haikeudella laitettu jo kassillinen vaatteita sivuun :'(
  3. L

    Tammivauvat 2010

    Meillä pojalla on tällä hetkellä vanupuku käytössä.. ei siis mikään paksu. Sen lisäksi on vaunuissa ollut lämpöpussi ja sitten vähän sään mukaan olen katsonut laitanko sitä ollenkaan päälle peiton tapaan vai kokonaan kiinni. Ja mittaria pidän minäkin vaunuissa aurinkoisina päivinä, monesti...
  4. L

    Tammivauvat 2010

    Apua, joko näiden vauvojen pitäisi kohta osata jo kääntyäkin? :o Meillä poika osaa liikkua selällään niin että pää pysyy paikallaan mutta muu kroppa on liikkunut sivulle eli yöllä on monesti sitten pinniksessä melkein poikittain :D Mutta kääntymisestä ei siis vielä tietoakaan, joko se pitäisi...
  5. L

    Tammivauvat 2010

    Niiz meillä menee juuri samalla tavalla nuo yöt! Eli eka pätkä voi olla vähän pidempi (ei kuitenkaan aina) ja sitten heräillään usein. Olen myös koettanut syöttää illasta ennemmän, molemmat rinnat ja sitten vielä korviketta päälle, mutta ei paranna tilannetta yhtään. Jostain syystä vaan on nälkä...
  6. L

    Tammivauvat 2010

    Ilmaislahjoista.. me ollaan saatu myös tuo Liberon laukku synnäriltä ja Liberokerhosta tulee sitten puolen vuoden iässä myös jotain (vai pitikö hakea sitten Lindexiltä?). Tuohon kerhoon kannattaa siis liittyä, vaikka mekin valtaosin kestoillaan. Paikallislehti lähetti bodyn, jossa selässä...
  7. L

    Tammivauvat 2010

    Minä taas huomaan tuon eron, jos saan nukuttua vain 3h putkeen vs. 4-5h. Viisi tuntia on jo luksusta jos saa nukkua yhteen menoon sen, tuntuu ettei välttämättä tarvitsisi edes enempää unta. Mutta nuo kolme tuntia tai alle sen.. :kieh: Tänäkin aamuna oli sellainen olo, että onko ihan pakko...
  8. L

    Tammivauvat 2010

    Tänne ei muuta ihmeellistä kuin tuota Varkauden vauvan katoamista olen kauhistellut tänään :o Onneksi on nyt kuitenkin löytynyt, mutta ihan kyyneleet silmissä olin kun luin tuosta katoamisesta :'( Ihan kamala tilanne vanhemmille!!!!!
  9. L

    Tammivauvat 2010

    tammikuun4 mietin ihan samaa, että onko meidän pojalle jo tulossa hampaita. Työntää koko nyrkkiä suuhun ja sitä "kaluaa".. samalla tavalla olen nähnyt muiden vauvojen tekevän kun tosiaan hampaita tulossa. Mutta viime viikolla katsoi kyllä neuvolassa, että ei näy vielä ainakaan hampaita. Ikää...
  10. L

    Tammivauvat 2010

    Siivoamisesta sen verran että meillä näyttää ihan hirveälle!! :ashamed: Tosiaan kun raskaana niin innolla puunasi koko ajan ja nyt ei vaan ehdi tai jos hetki olisi aikaa niin todennäköisesti ei vaan jaksa. Meillä valvottiin viime yönä vähän enemmän, toisella oli vain nälkä (onko maito...
  11. L

    Tammivauvat 2010

    Joka päivä käyn lukemassa tämän ja kerhon puolen, mutta imettäessä ei oikein pääse itse kirjoittamaan mitään.. :whistle: Nyt poika kerrankin aamu-unilla vähän pidempään niin saa hetken itse olla ihan rauhassa. Aika luksusta kun saa syödä aamupalan ihan rauhassa ja kerrankin vähän laittaakin...
  12. L

    Tammivauvat 2010

    Outo kommentti tädiltä :o Meillä oli eilen neuvola ja kerroin myös vauvan unista (nukkuu aina 5 h ja sen jälkeen 3-4 h) niin täti oli vain ihmeessään miten hyvin näinkin pieni nukkuu eli oli sitä mieltä, että kannattaa olla vain tyytyväinen =) (ja sitä kyllä olenkin!) Meillä on nyt...
  13. L

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Hömppö :hug: Uskon että on raskasta! Meillä on päivisin välillä tuota, että poika vaan syö ja syö ja kitisee eikä mikään ole hyvin. Yksi ainoa yö on ollut tuota ja kieltämättä se oli todella uuvuttavaa kun itse olisi halunnut vain nukkua, mutta eihän siitä tietenkään mitään tullut.. tuli siis...
  14. L

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    KiaralA, tsemppiä matkaan! :heart: Minäkin olen tykästynyt tuohon kerhoon =) Minkä kokoisia vaatteita muut käyttää? Jos laitatte samalla vauvojen painon ja pituuden niin voisi vähän verrata. Meillä menee vielä 56 senttiset vaatteet, osa alkaa tuntua aika pieneltä, että ei varmaan niitä...
  15. L

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Meillä oli tämä myös tänään ja kuulin pelotteluja, että siellä sitten pidetään kunnon kolmannen asteen kuulustelu ja hiilostetaan että kuka se oikea isä on jne. :o Mutta ei onneksi, oli tosi nopea käynti! Puhelimessa kysyi kuinka kauan on asuttu yhdessä ja paikan päällä kysyi mieheltä, että onko...
  16. L

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Nimimerkillä idiootti kysyy, mutta miksi noita maitohappobakteereita annetaan..? Kun ei näistä neuvolassakaan ole ollut mitään puhetta :ashamed: Onneksi olkoon vauvan saaneille :flower: Ja kyllä teillä lopuillakin kohta se nyytti on vihdoin sylissä :heart:
  17. L

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    D-vitamiineista sen verran, että meillä on nyt aloitettu ne pari päivää sitten ja neuvolasta suositeltiin minisun-merkkisiä tippoja. Tämä on siis aika uusi apteekeissa oleva vaihtoehto, vesipohjainen joten ei pitäisi niin aiheuttaa vatsavaivoja eikä maistukaan miltään. Neuvolan mukaan kun...
  18. L

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Vielä raskaana oleville kysymys, että mitä sitä odottikaan pääsevänsä tekemään kunhan ei ole enää raskaana?? Ihan olen unohtanut kaikki ne asiat mitä kaipailin, ainoa mitä muistan on se että pääsisi taas mahallaan nukkumaan ja siitä olenkin...
  19. L

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Lilliputin hereilläoloaika vaihtelee aika paljon. Yleensä on päivällä hereillä tunnin tai puolitoista tuntia ja sama juttu vielä illalla. Mutta kun ei niin kamalan säännöllistä rytmiä ole, niin hereillä haluaisi olla välillä yölläkin. Ja eilen esimerkiksi ei nukkunut päivällä juuri lainkaan! :o...

Yhteistyössä