Hakutulokset

  1. V

    G: Oudoimmat Huutis-kokemuksenne?

    Mä myin tässä keväällä yhtä lastenvaatetta, huutaja osti osta heti-toiminnolla. Sähköpostilla kysyin että tuleeko noutamaan vai laitetaanko postiin, niin viikon verran sain odottaa vastausta. Sen piti noutaa, mutta eipä sitten tullukaan. Noutoa odottelin pari viikkoa Kerkesin laitaa huutikseen...
  2. V

    Eilen illalla vasta tajusin :(

    Hei, kakkukahvit sille joka tunnistaa mut nikin takaa. Ja toiset sille joka tunnistaa mun siskon. Ei varmaan kuiteskaan ole ainut masentunut ihminen suomessa.
  3. V

    Sinä joka ajat automaattivaihteisella autolla! Tunnistatko nämä piirteet itsestäsi?

    Korkeintaan ton kohdan 3. Silloin kun vaihdettiin automaattiin niin se oli miehen tahdosta, mutta nyt kun on sen automaatin makuun päässy niin en manuaalia enää haluais. Vaan on sillä manuaalilla ajettaessa ihan eri tatsi, on sekin kivaa silti.
  4. V

    Mites ajetaan automaativaihteisella autolla?

    Vaihde päälle ja menos, mitäs siinä muuta. Kaasua ja jarrua tarpeen mukaan ;)
  5. V

    Eilen illalla vasta tajusin :(

    Siskoni kertoi mulle viime syksynä että on pahasti masentunut. Oli käyny lääkärillä ja saanu jos jonkinlaisia pillereitä. Yritin tukea ja kuunnella. Sitten tuli kausi ettei hän enää halunnut puhua asiasta, vaan aina tavatessamme keskityttiin muihin asioihin ja minun lapsiini. Ymmärsin hyvin...
  6. V

    Tämmönen mekkonen olis valmistujaisjuhliin mulle =D

    Oonko ainut joka luki että "tällänen MIEKKONEN...." :whistle:
  7. V

    Tunteita ja tuoksuja

    Mä koitin cbs:n sivuilla ettiä vaan en osannu tai jaksanu tarpeeks. Osaako joku sanoa mitä kävi kun Isabella työnsi Christinen sinne ammeeseen eka huumattuaan hänet? Katoin sen jakson, mutten ole päässyt sen jälkeen oikeeseen aikaan telkkarin ääreen joten kaiken sen jälkeen oon missannu.
  8. V

    siis kaikkihan tykkää pinaattikeitosta..

    Näin juuri, munan kanssa :p :p :p
  9. V

    Joo, ihanaa että kevät tulee

    Kiitos kovasti! Tästä ois vielä työmaalle lähdettävä, panacodin voimalla autonrattiin.
  10. V

    Lasten hoitajalle

    Mä maksoin "lähes" sukulaiselle opiskelijatytölle 5?/h, ja molemmat oltiin tyytyväisiä. Tai sen mielestä maksoin liikaa ja omasta mielestäni liian vähän. Vaan enempää ei ollu varaa maksaa ja toi sopi molemmille.
  11. V

    Joo, ihanaa että kevät tulee

    No se ei harmi tätä migreeniä lannista, vaikka muuten oiskin kylmä ja talvikeli..Se on toi auringonpaiste mikä sen aiheuttaa.
  12. V

    Joo, ihanaa että kevät tulee

    ja aurinko paistaa. Onhan sitä kaivattukin. Mutta mä en kestä tätä migreeniä minkä toi aurinko aiheuttaa! Kesään mennessä vissiin pääkoppa aina kerkee tottua että se mollukka paistaa, mutta koko kevät menee aina migreenin kourissa...Ei oo kivaa ei! :headwall: :kieh:
  13. V

    Ruotsintakaa mulle

    Eli jos haluan kirjoittaa kelpaa hyvin niin onks se jotain passade bra? :ashamed:
  14. V

    Mä en ihan tajua miten tässä huutokohteessa noi huudot oikein menee?

    Joo mä en oo kyllä kans ikinä ymmärtäny, et kuin samalla huutajalla on monta huutoa peräjälkeen, toi oli hyvä esimerkki huutiksen outoudesta.
  15. V

    äitiyslomalla töihin

    Kyllä mä menin töihin esikoisen ollessa 6kk, enkä tunne edes huonoa omaatuntoa asiasta. Tosin mies pysty olla kotona silloin ku mä olin töissä. Eli molemmat käytiin vuorotellen töissä, ja lapsi oli 3v. asti kotihoidossa.
  16. V

    Tarvis mennä kampaajalle

    Nii juu, mä käyn todella harvoin kampaajalla, viimeksi varmaan yli vuosi sitten. Viime ja toissakerralla leikkas kaveri, mutta ku hää ei oo ammattilainen niin sen osaaminen loppuu perus tasotukseen. Tarvis vähän nyt kerrostaa ja otsatukka laittaa kuntoon.
  17. V

    Tarvis mennä kampaajalle

    leikuuttaa hiukset...rahaa 70? ja pitäs parin päivän ruoatkin vielä ostaa..Ei taida taaskaan onnistua. Sitten kun tulee lisää rahaa niin en taas kerkee yli viikkoon mennä kampaajalle, ja tää pehko tarvii kynimisen nyt tai oikeestaan heti..Miksi, oi miksi, kampaajalla käynti on niin saakutin...

Yhteistyössä