Hakutulokset

  1. A

    Mitä hinnaksi uudelle villapuvulle?

    Meille siis kirppikseltä joskus uutena ostettu, nyt kaapista sen löysin, eikä meillä käyttöön asti päässyt. Pinnassa kuitenkin pientä nukkaisuutta... ollut kenties jo siis uutena tälläinen? Laput kuitenkin leikattu pois. On siis joko täysin uusi tai uudenveroinen. Koko 70cm. Merkki Kivat...
  2. A

    Haluaisko joku myydä mulle Duplonsa?

    Jos teiltä löytyy ylimääräisiä saa tarjota kuvan/hinnan kera aiti78nastola@gmail.com :) Tyttömäiset olis plussaa tai joku maatila tms. :heart: mut kaikkea saa tarjota, ei haittaa vaik olis vanhoja ja kuluneitakin, kunhan pelittäis. Joululahjaksi kaipailen. Tyttömäisiä pikkulegojakin saa...
  3. A

    Lahjoitetaan / Vaihdetaan 60-62cm tytön ja pojan vaatepaketit

    :attn:60-62cm läjä olisi tytölle ja pojalle tarjolla, mielellään nouto Nastola/kouluharju. Joitain tahroja pikku reikiä saattaa olla, en syynännyt suurennuslasilla. Vaihdossa saa tuoda duplo-legoja / legoja tai juhla-mokka kahvia =) jos haluaa. ... viiveellä kulkeutuu postille 10€...
  4. A

    Tarvetta tyttöjen/poikien n.68-74cm vaatteille Nastolassa jollakulla?

    Juhla-mokka pakettia vastaan saisi tulla hakemaan. Vaatteet jo käytettyjä toisia enempi toisia vähempi. Tahroja joistain löytyy toiset siistejä. Ihan käyttövaatteina ollut. Eri kokoja löytyy... joitain hmm.olikohan 68-70cm tytön/pojan vaatteita. Juuri tyhjensin tytön n.74cm vaatteet. Jos...
  5. A

    Hinta-apuja... Paljon tästä voisi pyytää?

    Liikaa en haluaisi pyytää enkä liian vähän. Mikä olisi siis passeli hintapyynti tälle... Eli reimatecin takki, koko 150cm, mutta reilu. Itse olen 162cm, muuten sopiva mutta hihat on pari senttiä liian lyhyet... vastaa mielestäni paremmin kokoa 158cm. Takki on aivan uudenveroinen. Kiristysnauhat...
  6. A

    *Etsintäkuulutus* Hukkasin viestisi... sinä joka tarjosit POJAN KENKÄPAKETTIA!!!

    Sinä joka tarjosit eilen pojalle kenkiä... olen vahingossa poistanut viestisi... Huomaatkohan tämän. Voisitko laittaa viestin uudestaan kuvan kera... hintaa kengillä oli muistaakseni 15?...
  7. A

    Kestovaippojen ompelijat =) kyssäri...

    Heips Olisko kukaan laskenut paljon tulee maksamaan kestovaipat jos ompelee itse./ vaippa siis? Kankaat, kumpparit, langat yms. Koot S, M, L, XL... Taskuvaippa pul-kuorella? Paljon kangasta menee/ vaippa?
  8. A

    Kestovaippojen pesuaineista????

    Mitkä kaikki pesuaineet käyvät kestisten pesuun... merkkejä tarkoitan? Jos joku kestovaippailija olis linjoilla :whistle: Merkkejä siis pinoon :D
  9. A

    Kestovaippaimmeisiä paikalla?

    Heips Miten noissa kestoissa menee oikein nuo koot? Mihin kiloon asti siis noin yleensä ottaen S= ? M= ? L = ? XL =? Paljon yleensä pyydetään/maksatte itsetehdyistä taskuvaipoista? Pul kuorella?
  10. A

    Kestovaipoista kysyttävää...

    Itse kun en näistä mitään tajua ja kiva olis kuitenkin ruveta kestoilemaan. Tietoa netissä kylläkin pilvin pimein, mutta :headwall: näitä on niin paljon. Haluaisinkin siis tietää ihan perusjuttuja... * Kuinka monta kestistä tarttisi olla vauvalla entä taaperolla? Että pärjäisi? *...
  11. A

    Kertokeepa... Onko noi mun hintapyynnit vaatteis liian korkeita???

    Kun ei vaan mee kaupaks? Pyydänkö liikaa???
  12. A

    Paljon maksaa uutena / mitä voisi pyytää

    Paljon siis maksaa uutena / mitä voisi pyytää ainun pehmohelistimestä... sellainen nalle. Laput vielä kiinni. Lahjaksi saatu, mutta meillä jo tälläinen samanlainen.
  13. A

    Myös lerpukkaa huhuilen

    lerpukka, yv-kansiosi on täynnä, koetin vielä kysellä akujen perään. Ilmotteletko mikä on tilanne... "" Ei tässä niin hättää mutta kun kaiken maailman vipeltäjää näyttää joukossamme olevan niin mietityttää vain. Kiitos kaunis kun vastailet"" .... Kopioin suoraan tämän jonkun toisen tekstin...
  14. A

    Kokemuksia? Supistelee/juilii ja huono olo, voisiko enteillä synnytystä.

    Supisteluita ja juilintaa monen monta päivää... kipeetä siis. Tänään inha paineentunne alhaalla, jos on vähänki pystyssä. Nyt tänään lisäks tullu tosi huono olo... voiko tää huono olo enteillä synnytystä? Aiemmis raskauksis ei tällästä huonoo oloa ole ollut? Kokemuksia.
  15. A

    Hakusessa n.110cm röyhelöllinen baletti/jumppapuku...

    Tietäiskö joku jotain nettikauppaa?, jossa postikulut ei olis ihan älyttömät... siis jos tilais röyhelöllisen balettipuvun pelkästään... painoa sellasella kun ei pahemmin ole, niin ei viitsis 8? postikuluja maksella... Tai jos jollakulla olisi ylimääräisenä sellainen ihana pikkuprinsessan...
  16. A

    Britaxin turvaistuimen alakiinnityssarja / kiinnitysvöitä?

    :attn: Laitanpa tännekkin, jos vaikka löytyis jostain... Olisikohan kellään ylimääräisenä Britaxin turvaistuimen alakiinnityssarja / kiinnitysvöitä? Niitä siis joita tarvii asennettaessa turvaistuinta selkä menosuuntaan. Hintapyynnit postikuluineen yv. tai s.postitse...
  17. A

    Retropotkareista, mitä vois pyytää? Retroimmeiset huom! =)

    Tälläset kahdet potkarit lojuneet kaapissa. Itse näitä tuskin tulen käyttämään, joten jos jollekulle olis käyttöä... Myyntiin ajattelin siis pistää, mutta mitä tälläisistä kehtais pyytää??? Tai yleensäkkään maksetaan. Tutan vaaleansini/valko/vaaleanpunaraitaiset koko 60cm...
  18. A

    Joku rokkoko? Mitä tämä on??? Sis.kuvia.

    Pojulla ollut pe ja la 39.7 kuumetta, kurkku kipeä yskii vähän, valvonut yöt, eikä syönyt kolmeen päivään... Tänään söi vähän puuroa. La käytiin päivystyksessä crp 20. Tänään mies kävi lapsen kanssa verikokeissa, jota tosin ei saatu kunnolla otettua... piti ottaa iso verenkuva ja crp... verta...
  19. A

    Millainen takuu Phil & Ted´s rattailla?

    Tietäiskö kukaan...
  20. A

    Kerrotaanko hyvinkään sairaalassa sukupuolta.

    Niin siis kertooko ne hyvinkään sairaalassa vauvan sukupuolta, jos sattuu näkymään noissa varhaisultrissa? Tai luultavasti näkyy jos näkyy niin rakenneultraäänitutkimuksessa. kertokaa jos joku on siellä ollut =) kiitoksia etukäteen :hug:

Yhteistyössä