Hakutulokset

  1. H

    Eilen tein siman tuohon ämpäriin ja nyt siinä kelluu kolme rusinaa..

    Siman voi pulllottaa vuorokauden päästä tekemisestä.. ja sit kun rusinat pinnalla niin se on ready..
  2. H

    Milloin tuo linea negra oikein häviää? Ei ikinä?

    Voi kuule.. mulla synnytyksestä jo vuosi ja edelleen koristaa mahaa.. haaleana, mutta siinä se. Kesällä kun siihen piirtää pari poikki viivaa niin on sixpäk.. :D
  3. H

    Siis voi päivää! Tänään eräällä lapsella toppahaalari päällä!

    Kaikki ei viel oo sisäistänyt että on jo kevät.. :)
  4. H

    arvaakaa mitä

    leipomaan jotain kivaa.. :)
  5. H

    Huono äitikö jos lähtee huonosti parisuhteesta?

    EI TODELLAKAAN!! Pitää myös miettiä omaa itseään ja kyl lapset vaistoaa jos joku on pielessä.. kaikilla parempi erillään.. usko pois.. :) Jaksamista..
  6. H

    POju haluis olla tarhan naamiaisissa oranssiraidallinen kissa...

    kyllähän toi sun suunnitelma kuullostaa hyvältä.. todella hyvältä. Taatusti kelpaa.. :)
  7. H

    Mitä lahjaksi 17-vuotiaalle pojalle (hinta max 15 euroa)?

    leffalippuja? videovuokraamoon lahjakortti? Mistäs ne ton ikäiset jaksaa innostuu.. :)
  8. H

    Millasen kortin tekis?

    Eiks olis kiva vaik joku itse piirretty kukka ja siihen itse koristella tarroilla/glitterillä/muilla tilpehöörillä jotain kivaa.. Meillä tulee tolla ajatuksella äitienpäivä kortit tänä vuonna.. :)
  9. H

    Miten yhdistää opiskelu ja lapset?

    Eli haluaisin mielelläni kuulla muiden saman asian kanssa painivien mielipiteitä. Ja niitä selviytymistarinoita. :) Mulla siis nyt pojat päiväkodissa ja minä töissä. Syksyllä kuitenkin alkaa n.3,5vuotinen opiskelu taival. Nyt sit jännittää että kuinka tulemme taloudellisesti...
  10. H

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Jotenkin kaunis nimi toi Ilyas.. ja Onni yhdistettynä niin on jotenkin kaunis.. Mulla on pojat Mico Eemil ja Casper Eelis

Yhteistyössä