arvaakaa mitä

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Äkkiä kaupoille:)
en ehdi kun hän tulee 1,5tunnin päästä hän sanoi :/
helposti ehtii kun lopetat nettailun.
en ehdi kun pukeutumiseen menee noin 30-40min,sitten bussi kät melkein 40min välein täällä,sitten keskustaan matkaa kestää 25min,sitten pitää lahjaa ostaa ja vielä päästä kotiin,toki taksillakin voi,mutta en jaksa kun olen sen verran pihi,etten jaksa heitä 60egea |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
yllàtà omatekemàllà kakulla
ei ole aineita :(
eikò ole ruokakauppaa parinkilsan sàteellà? just ten kakkupohjn itsekin, tulee niiiiiin nopeasti
On,mutta sinne on kävelemistä,just lapsi kuumen jälkeen en jaksa hänet rasittaa
tai no+minä laiska olen :D
keksikää mulle jotain helppoa?
Pitääkö mun viedä hänet vaikka ravintolaan?
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Äkkiä kaupoille:)
en ehdi kun hän tulee 1,5tunnin päästä hän sanoi :/
helposti ehtii kun lopetat nettailun.
en ehdi kun pukeutumiseen menee noin 30-40min,sitten bussi kät melkein 40min välein täällä,sitten keskustaan matkaa kestää 25min,sitten pitää lahjaa ostaa ja vielä päästä kotiin,toki taksillakin voi,mutta en jaksa kun olen sen verran pihi,etten jaksa heitä 60egea |O
miten pukemiseen menee noin kauan? sulla ei ole lähempänä kauppaa josta saisit vaikka kakkuaineet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Äkkiä kaupoille:)
en ehdi kun hän tulee 1,5tunnin päästä hän sanoi :/
helposti ehtii kun lopetat nettailun.
en ehdi kun pukeutumiseen menee noin 30-40min,sitten bussi kät melkein 40min välein täällä,sitten keskustaan matkaa kestää 25min,sitten pitää lahjaa ostaa ja vielä päästä kotiin,toki taksillakin voi,mutta en jaksa kun olen sen verran pihi,etten jaksa heitä 60egea |O
miten pukemiseen menee noin kauan? sulla ei ole lähempänä kauppaa josta saisit vaikka kakkuaineet?
menee,kaksi lastakin pitää pukeutua
 
lahjakortti
Tee äkkiä oma lahjakortti vaikka hartioiden tai pään tai jalkapohjien hierontaan. Tai joku palveluslahjakortti, jonka sitten toteutat, kun mies haluaa. Tai toivomuslahjakortti, jolla mies saa toivoo sinulta jotain asiaa tai tekoa tms ja sitten toteutat sen.
 
IhanaValo
No kuhan mies tulee kotiin niin sano että siun pitää käydä asioilla (tai harhauta ja sano että pitää käydä jonkun kaverin luona/pankissa tms) ja jätät lapset siksi aikaa miehen kans kotiin. Käyt sit ostaa lahjan.
 

Yhteistyössä