Hakutulokset

  1. S

    Raskaus ja naisen vartalo

    Minulla ei ole lapsia, joten kysyn niiltä joilla on. Miten raskaus on muuttanut kroppaanne ja omaa käsitystä siitä? Mitens miehenne suhtautuvat kroppaanne verrattuna aikaan ennen raskautta? :)
  2. S

    SIVISTYSKETJU

    Hei! Tuli mieleen, kun tuolla aiemmin joku kirjoitti opiskelevansa eläinlääketiedettä ja pisti siihen perään kivan pienen sepostuksen jostain lehmän tutkimisesta. ...Niin eiköhän käytetä tilaisuutta hyväksi ja sivistetä itseämme. Täällähän on varmasti monen eri alan ihmisiä. Jokainen voisi...
  3. S

    G: kuka on teidän suosikki huippumalli?

    Mä en osaa päättää, ne on melkein kaikki niin kauniita... :)
  4. S

    Pohojalaaset!

    entiset ja nykyyset. Saisko teistä (meistä) pinon tänne? Kertokaa niin palijo ku tohoritta! :D Voin aloottaa. Oon kotoosin Kyrömmaalta, mutten Suomen Skotlannista. :D En asu sielä enää, mutta koti-ikävähän auttaa ku kuunteloo Klamyriaa. :D
  5. S

    Kiinalainen ruoka

    Osaako joku teistä tehdä kiinalaista ruokaa? Jos teillä on hyvä resepti esim. paistettuihin nuudeleihin tai riisiin ja yms. niin voisitteko viskata minua niillä? Kiits. T. uusavuton-kiinalaisen-ruuan-ystävä
  6. S

    Kallis yksi lahja vai monta "krääsää"

    Miten toimitte ja miten haluaisitte toimia joululahjojen suhteen? - ostatte yhden kalliimman lahjan yhdelle henkilölle - ostatte ns. krääsää useammalle henkilölle (En kiellä, ettei välimuotoja olisi olemassa, mutta moni tuntuu joutuvan tekemään valinnan näiden välillä.)
  7. S

    Lola puki ajatukseni sanoiksi

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200811268652553_vi.shtml
  8. S

    Opiskelun kesto

    Kimmokkeena yliopiston arvosanat -ketjusta.. Palkkaisitteko mieluummin sellaisen henkilön, joka on suorittanut maisterin tutkintosa viidessä vuodessa vai sellaisen henkilön, joka on suorittanut saman tutkinnon yli viidessä vuodessa? Tuttuni mielestä työnantajat arvostavat enemmän...
  9. S

    G: mitä harrastat?

    Palstailun lisäksi.. :D En keksi itselleni harrastusta. Tai siis, mielestäni mikään nykyinen aktiviteettini ei täytä harrastuksen tunnusmerkkejä. :laugh: Ennen urheilin. Urheilin niin paljon, että enää ei tee mieli. Pidän hyötyliikkunnasta kyllä. Ehkä harrastan elokuvia, musiikkia...
  10. S

    Miten sinä teet / aiot tehdä tästä maailmasta paremman paikan?

    Niin. Itse haluan noudattaa periaatetta, että en laita ns. pahaa kiertämään. Esim. jos joku ei ole minulle kovin kiva, niin yritän silti säilyttää positiivisen mielen ja suhtautua muihin ihmisiinkin positiivisesti. Yritän ainakin kovasti sen mukaan elää. Aina tietenkään ei onnistu. :D
  11. S

    hiusten lähtö

    Kaipaisin vinkkejä.. Hiuksia lähtee tukuittain päästä. En tiedä mistä johtuu. Aina on hiuksia lähtenyt, mutta nyt tuntuu, että paljon enemmän kuin aiemmin... :/ Onko jotain vitamiineja, pillereitä, ruoka-aineita, joita kannattaisi naatiskella tässä tilanteessa? Entäs hiustenhoitotuotteet...
  12. S

    Paketin noutaminen postista

    Toimin taas ennen kuin ajattelin.. Tilasin Adlibriksen nettikaupasta kirjoja. Kirjat toimitetaan kotiini Suomeen. Ongelma on se, että olen ulkomailla enkä pysty hakemaan kirjapakettia postista. Voinko valtuuttaa poikaystäväni hakemaan sen puolestani? Antaako ne paketin hänelle, jos on...
  13. S

    Kysymys tuplahäistä

    Kaverini aikoo ilmeisesti mennä naimisiin samanaikaisesti kuin siskonsakin (siskokset menevät naimisiin veljesten kanssa :D). Ystäväni kutsuu minut häihinsä ja vien heille tietenkin lahjan.. mutta entäs hänen siskonsa, kuuluu ilmeisesti hyviin tapoihin jotain viedä, mutta mitä? Joku pieni...
  14. S

    Lasten synttärijuhlat nykyään

    :o Olen ihan täysin pudonnut kehityksen kelkasta ilmeisesti.. Olen siis lapseton immeinen. Pitääkö lasten synttäreille nykyaikana kehittää jotain ohjelmanumeroita ja lahjuksia vieraille? Silloin kun olin pieni, niin kutsuttiin vain kaverit kylään kakulle, kehitettiin ite leikit ja lahjat...
  15. S

    G: Sinun ja puolisosi pituusero

    Meillä 30cm, mies 194cm, minä 164cm
  16. S

    Kysymys isänpäivälahjoista

    Tuli vain mieleeni tällainen kysymys (saattaa olla hieman tyhmän puoleinen:D).. Eronneet pariskunnat, joilla on pieniä lapsia - miten toimitte isänpäivänlahjan kanssa? Askarteleeko lapsi itse jotain vai ostaako äiti/ex-vaimo isälle lahjan vai joku kolmas vaihtoehto?
  17. S

    Onko kukaan tilannut netistä?

    amazon.com -sivustolta? Miten toimii, onko turvallinen?
  18. S

    Mitä pelkäät nykymaailmassa?

    ja miksi?
  19. S

    Juhlakampaus

    Niin. Tilasin ajan juhlakampauksen tekoon. Kampauksen tekee joku opiskelija paikallisella oppilaitoksella. Miten se on, täytyykö sinne mennessä olla jo itsellä selvät kuviot mitä haluaa? Vai onko paikanpäällä vielä varaa mietiskellä ja kysellä kampaaja-opiskelijalta, mikä olisi hyvä kampaus...
  20. S

    Tätä uutista olenkin odottanut koko illan

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1588268 nyt voin mennä nukkumaan. :laugh: kaikki hyvin valtakunnassa kun tämmöstä uutisoidaan...

Yhteistyössä