Hakutulokset

  1. K

    nan ja vauvan oksentelu sekä normimaitoon siirtyminen

    voiko olla mahdollista että nan 'ei sovi' lapselle (ei huoli ja välillä saa oksentamaan ihan kaaressakin) , mutta lehmänmaitopohjaiset vellit (esim muksun) ei sitten taas aiheuta mitään haittavaikutuksia ja lapsi tykkää niistä ihan hirveesti? tuttelia ei olla koskaan vielä kokeiltu, mutta...
  2. K

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

  3. K

    Jeesatkaa! 4D ultra Kouvola/kymenlaakso !

    Kertokaa paljon maksaa 4D ultra Kouvolassa (tai kymenlaaksossa ylipäätään) Paikka ja hinta olis kiva tietää, ja millanen kokemus oli. :)
  4. K

    Siviilikummit/ haltiakummit/ nimiäiset!

    Hei, kertokaahan millaista sisältöä kummitodistukseen?? Kyse siis nimenomaan nimiäisistä.. Millai olette jäsentäneet/jaotelleet sisällön? ...esim: Runo? Nimi? Kummin/kummien nimi/nimet? syntymäaika? ...vai mitä? :whistle: Googlettanut olen nimiäiset pro-seremonioiden kautta, mutta emme...
  5. K

    ne karvaturnut kotona...

    Sellaista vaan olen kotosalla naureskellut, että meidän neitikissa on mennyt ihan oudoksi sittemmin kun tulin raskaaksi. Kutsun sitä tällä hetkellä hormoonihyrräksi. :laugh: kyseessä on siis leikattu tyttökissa, hyvin mukavuudenhaluinen, ei ennen juurikaan viihtynyt ulkona, nyt pitäis olla koko...
  6. K

    Mese/mailikaveria kaipaillaan!

    Mä oon 24v esikoisen odottaja. Kaipailisin uusia tuttavuuksia. Itse olen Haminasta. ottakaa yhteyttä mailiini hannasdanger@gmail.com Meseosoite mulla on eri, mutta senkin sitten saa laittamalla mailia :D
  7. K

    lemmikit ja raskaus

    Hei, ihan uteliaisuuttani kyselen, että onko näistä lemmikkien bakteereista kuin paljon vaaraa sikiölle/alkiolle? onko kellään omakohtaisia ajatuksia asiasta yms? mua on varoiteltu esim kissan jälkeensä jättämistä bakteereista että olis vaaraa, aiheuttaa pahimmassa tapauksessa jotain...
  8. K

    kevätvauvat 2009

    Ketään vasta äsken plussanneita, joilla la huhti-toukokuussa? Olis kiva vaihtaa ajatuksia. Varsinkin ensiodottajat, Ottakaa yhteyttä! :heart:

Yhteistyössä