Hakutulokset

  1. Moonlightmom

    myyntilupa?

    eli mistä voi pyytää luvan että voi mennä torille esim myymään leipomuksiaan :D
  2. Moonlightmom

    Kultarahaksi.fi kokemuksia?

    elikkäs mulla olis tarpeettomia ja rikkinäisii kultakoruja..ja ajattelin tuonne ne myydä..kyselenki että miten ootte saaneet rahaa ja ootteko olleet tyytyväisii?
  3. Moonlightmom

    Minymo toppa vaatteista?

    pojalle tuli tänää toppa takki ja housut..ihmettelin vaan ku on niin ohuet? pitääköhän ne sit lämpöö varmasti?thinsulate vuori takis,muttei hihoissa eikä housuissa...
  4. Moonlightmom

    Kysymys Minymo ulkoilu vaatteista?

    nyt tuli siis 5v pojalle ostettua takki ja housut talveks? onko kestävää laatua? vesipilari ainakin 8000m..ja onko siis reilua vai normi mitoitusta? kiitos :)
  5. Moonlightmom

    Onko muilla samaa ongelmaa että turpoo ennen menkkoja??

    alkaa vnyppii ku suunnilleen turvotus alkaa 2vko ennen..näytän nytki ku olisin raskaana! housut kiristää pinnasta puhumattaka..oliskoha mitää helpotusta tohon vaivaan?? epäilen tosin.. :kieh:
  6. Moonlightmom

    pois

    .
  7. Moonlightmom

    pelottaa että raskaana..

    oireita siihen suuntaan,menkat olis pitäny alkaa 2vko sitten,luulin eilen etttä alkaa ku mahaa juili ja tuli hieman vuotoo..loppu ku seinää,nyt paha olo ja outo muutenki.mulle tehtiin sterilisaatio 07 mutta klipsit poistettiin kipujen vuoks 08.. testillähä se selviää juu mut jotenki pelottaa...
  8. Moonlightmom

    mikähä vois olla..

    ääni on pois,kipua rinnassa tossa keskellä,sattuu kokoajan ,hankala hengittää..kova yskä..sairaanhoitajalla kävin kuunteli keuhkot,ok,samoin kurkku..olo on tosi kipee eikä jaksa tehä,alapaine koholla,hieman vapinaa..mulla alttius tukoksiin ja pelottaa jos on jotain vakavaa..lekuriin en siis...
  9. Moonlightmom

    alilämpö-mistä voisi johtua

    mulla tällä hetkelle flunssa ja kuumeinen olo-mittasin kainalosta niin näytti 33,8 astetta..paleltaa hitosti..mulla aina normi lämpö alle 35 ollu kokoiän..outoa..
  10. Moonlightmom

    voiko lapsella olla vesirokko..

    ilman kuumetta?? pojalle ilmestyu mahaan ja selkään rakkuloita..ilm sit rokkoa..pitääkö viiä lekuriin? ja miten saan itelle poissaolo todistuksen töihin ? :ashamed:
  11. Moonlightmom

    nettikauppoi..

    josta sais lasten vaatteita lhinnä ulkoilu..hobbyhall,netanttila jo köyty,samoin linuslotta
  12. Moonlightmom

    Miten saada 5v uskomaan kieltoja ja sääntöjä...

    on siis pväkodissa ja siellä karannut ja nimitellyt hoitajia,heitellyt kiviä..kotona kiusaa veljiä ja uhmaa joka asiassa minua eikä usko.palaverii pidetty pvä kodissa ja päästään ls asiakkaiksi jotta saatais jotain kasvatus apua..tuntuu että ihan pulassa tuon yhden kans jos en saa sitä kuriin
  13. Moonlightmom

    poika karkas pvä kodista :/

    tuo vajaa 4v poitsu oli sit karannu tänää pvä kodin aidan yli...poika aika vilkas dysfaatikko ja olenkin sanonut että vaatii tarkempaa vahtimista mutta ilm hoitajat taas juoruumassa muuaalla niinku yleensä..onneks pvä koti suht turvallisel alueella mut silti ottaa päähän...
  14. Moonlightmom

    Paljon vois pyytää..

    1v vanhasta mutta vain pari krt käytetystä fujitsu amilo miniläppäristä?? ite maksoin 399?
  15. Moonlightmom

    Mikä mun puhelimelle tuli-HELP!!

    eli ei voi nyt laittaa viestiä tai soittaa eikä ilm vastaanottaa..tulee van LUKON kuva näyttöön jos koitan soittaa..voi hitsi ohjekirjaakaa ei löydy :(
  16. Moonlightmom

    ..

    .
  17. Moonlightmom

    Mistä halvin miniläppäri?

    mistä sais halvimmalla tollasen minikoneen:)
  18. Moonlightmom

    Hyvä kebab kastike jossa kermaviiliä..

    olisko vinkkiä sellaseen soosiin mihin laitettas kermaviilii :wave:
  19. Moonlightmom

    Miten siirretään koneelta kuvat muistitikulle *noloo*

    eli jelppikääs uunoo :D

Yhteistyössä