Kultarahaksi.fi kokemuksia?

Non compos mentis
Myin viime viikolla rikkinäisen korun. Helsingin Pantista sain 16 euroa grammalta. Ja oli 14 karaatin kultaa siis. Oli paras tarjous, minkä sain ja sinne myin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
älä
En suosittele näitä postitse toimivia firmoja. Mun koruja eräs väitti 14 karaatin kullaksi vaikka tasan tiedän yhdenkin ketjun olevan 18K kun olen sen vajaa vuosi sit paikkakuntamme liikkeestä ostanu. Maksoi ostettaessa yli 400e. Ois postitse toimiva firma maksanut siitä 60e ja rapiat. En myynyt. Paikalliseen koruliikkeeseen möin joskus ja maksoivat hyvin. Tuo kyseinen tarjous koruistani oli ihan naurettava. Koruliikkestä sain samoista koruista yli 20% paremmin kun olin koruni takaisin saanut.
 
"vieras"
150€ sain kun parit korut lähetin. Siinä hosuessani ja kiiressä sen pussukan postitin ja tajusin, että olin unhotanu täyttää sen koko lapun mihin tulee yhteystiedot ja kuvaukset koruista.. Sähköpostilla ne sai kätevästi sitten kuitenkin hoidettua :)
 
"mä"
Mä sain 178e kun laitoin muutaman ohuen ketjun, pari rikkinäistä sormusta ja kaks paritonta korvista. Ja tiistaina postitin, torstaina oli raha tilillä. Olin tosi tyytyväinen.
 

Yhteistyössä