Hakutulokset

  1. Elli Etikka

    Ristiäis/ nimiäis lahja

    Kyselen mitä ootte saanut ja antanut ristiäis-, nimiäislahjaksi? Meitä miehemme kanssa on pyydetty kummiksi poikalapselle ja nyt mietityttää tuo lahja. Olen ajatellut, että tekisin rukoilevan poijan kanavatyönä tai jotain muuta sellaista. Mutta vähä mietityttää että onko hyvä? Mielipiteitä...
  2. Elli Etikka

    7- vuotias

    Lolu onnea saavutuksesta! :)
  3. Elli Etikka

    7- vuotias

    Kannattaisi olla kouluun yhteydessa ja kysellä heiltä onko muresta. :) Meillä myös ekaluokkalainen ja ei lue kunnolla vielä, tavuja vasta. Poijalla taustalla luki- ja hahmottamishäiriö. Töitä on lujasti tehty koko vuosi, että tähän pisteeseen päästy.
  4. Elli Etikka

    Lukihäiriön kanssa muita "tappelevia" ?

    Lukihäiriön kanssa muita "tappelevia" ? Meillä on reipas ekaluokkalainen joka elokuussa täyttää 8v. Hänellä on todettu lukihäiriö ja hahmottamis häiriö. Kiitos mun puolen perimän. Itellä nimittäin on lukihäiriö ja mun äitillä ja paapalla oli myös, eli vahvana esiintyy suvussa. Tällä...
  5. Elli Etikka

    Lukihäiriön kanssa muita "tappelevia" ?

    Meillä on reipas ekaluokkalainen joka elokuussa täyttää 8v. Hänellä on todettu lukihäiriö ja hahmottamis häiriö. Kiitos mun puolen perimän. Itellä nimittäin on lukihäiriö ja mun äitillä ja paapalla oli myös, eli vahvana esiintyy suvussa. : / Tällä hetkellä tilanne se, että ollaan...
  6. Elli Etikka

    Hemppa nousuun, vaan millä?

    Minä suosittelen Nutriwayn (amway tuote) rauta tabletteja. Jos vain löydät jälleen myyjän jostain. Purkki maksaa n. 14e Mun appiukko syöö nyt niitä ja sillä noussut hb tosi hyvin. 91 oli hetki sitten hb ja nyt on 100 paikkeilla. Obsidanista ei ollut hänelle apua ja koska sairastaa syöpää oli...
  7. Elli Etikka

    Eye Q käyttö kokemuksia...

    ...oon vailla. Jos joku viittis kertoa onko auttanut ja minkälaiseen vaivaan. Meillä tuo harkinnas, koska meille erittäin vilkas ekaluokkalainen joka ei pysty keskittymään tehtäviin jos isomassa ryhmässä on. Pienessä ryhmässä tekee tosi hyvin ja reippaasti ja osaa asiansa. Mutta jos tuosta...
  8. Elli Etikka

    Kuinka vierailu jouluna?

    Kuinkas teillä saa lapset nährä kavereitaan näin jouluna? Meillä joulun välipäivinä saa niin paljon kun haluaa, mutta tää joulun aika rauhootettu perheelle. :heart: Aamupäivällä nimittäin soi mun puhelin ja pyyrettiin poikaa leikkiin kaverin luo. Olin vähä ihmeissäni.
  9. Elli Etikka

    Miljönääriäiti Marian miehen kuolemaa aletaan tutkia ja lähipiiri joutuu tutkimuksiin!

    Jos aviopuliso kuolee on leski, vaikka olisi lapsia. Eronnut jolla lapsia on yh.
  10. Elli Etikka

    Isänpäivä lahja

    Mistä sais tilattua hupparin kuvalla? Kaikenlaisia liikkeitä löytyy netistä, mutta olisko jollain kokemusta hyvästä? Miehelle ajattelin tilata tenavien kuvalla.
  11. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    En oo kerinny käymäs lukees enkä kirjoittaas. Aika menee niin nopiaa. :ashamed: Täs meirän kuulumisia. Ristiäiset pirettiin mikkelinpäivänä ja neiti sai nimeksi Sanni Aliina. :heart: Juhla sujui tosi hyvin. Neiti kilpaa "jutteli" papin kans. :) Yöt menee yhdellä herätyksellä harvoin on...
  12. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Onnea rakkaudesta äiti! :heart: :flower: Täällä paholaasen kakku uunissa, sunnuntaiksi väännän. Sunnuntaina koittaa se suuri päivä, kun neiti saa nimen. :heart: Huomenna teen kinkkupiirakkaa ja loppuvalmisteluja. Mulla on jäänyt 5 kiloa jäljelle ja on tiukassa. Ittiänsä saa vaan saa...
  13. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Pakko tulla johonkin avautuun. Nyt vi....taa tosi pahoon. Mies tosiaan ollu koko viikon iltavuorossa ja tänään ollut omis pakollisis hommis koko päivän ja nyt lähti vielä pelaan sählyä. :kieh: Haaveilin nimittäin, että pääsen yksin vaunulenkille tuonne ihanaan pihailmaan, mutta paskat. Kun koko...
  14. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Kerkiää tännekkin. Mies ollut iltavuorossa koko viikon. Hengissä selvittiin vaikka välillä tuntui muulta. Poijat nimittäin prostestoi isän iltavuoroa tappelua ja tinttailua. Mutta en ihmettele, kun eka 7 viikkoo kotona ja muutenkin iltavuorossa ollu viimmeksi alkuvuodesta, niin kun yht äkkiä ei...
  15. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Luettu....kirjoittelen paremmalla ajalla. :)
  16. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Aargh kirjoitin jo pitkät litaniat, mutta sain karotettua. :mad: :headwall: Onnea viimeisille vauvan saaneille! :heart: :flower: Täällä iskenyt koko perheeseen flunssa. :( Neitikin söin viimme yönä 2 tunnin välein, kun ei saanut nukuttua. Muuten on syönyt 2 kertaa yössä. Muutenkin syö...
  17. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Huomenta kaikille! :) Edda meillä ei oo neitin pyllys ainakaan vielä näkyny näppyjä. Mutta jommalla kummalla poijalla oli pienenä justiin pyllyssä ja reijän ympärillä. Mun mielestä katos sitten ittestään. Jos oikeen muista, eikä kummallakaan mitään allergiaa. Tuosta yleisellä paikalla...
  18. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Täällä ilmoittautuun kans yks herkkupersusta. :ashamed: Mulla on on tippunu paino 8 kiloa, mutta vielä pitää tippua ainakin 5kiloa niin on lähtöpainossa. Mutta jos ihanne painooni haluan niin siihen on matkaa n. 12 kiloa, mutta sais eres jotain ylimääräistä pois niin olis hyvä. Sais vaan ittiä...
  19. Elli Etikka

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Edda mä näin silloin sun kysymyksen, mutta harvapäänä unohrin vastata. :ashamed: Meillä on lapsiluku täynnä, ikinähän ei voi varmaa sanoa, mutta nyt tuntuu siltä. Tuon keskimmäisen jälkeen tiesin heti, että haluan joskus kolmannen. :heart: Viimme yönä syntyi meille 6 kissanpoikaa...
  20. Elli Etikka

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Minä kans päivittäin käyn lukees täällä jutut. Voisitte tulla tosiaan tulla tuonne synnyttäneisiin. Pian te muutenkin ootte siellä. Vaikka varmaan ei siltä tunnu. :hug: Elli Ja Justiina

Yhteistyössä