Hakutulokset

  1. Coon

    Pitkäaikainen sposti ystävä hakusessa!

    Olen 25- vuotias, avoliitossa asuva, nuori nainen Keski- Pohjanmaalta ja hakusessa olisi siis meilailuystävä/-viä. Elän rauhalista elämää puolisoni ja kissojeni kera. Elämääni kuuluu myös vahvasti, edellä mainittujen lisäksi, maalaaminen, askartelu, käsityöt ja muutenkin kaikki pieni...
  2. Coon

    Perhe(kö)?

    Onko teillä ollut puolisonne kanssa alusta asti selvää että haluatte lapsia? Onko jompi kumpi ollut vastaan ajatusta, mutta mieli onkin muuttunut ajan myötä?
  3. Coon

    Ystäviä Kokkolasta

    Hei kaikille! Olen muuttanut avopuolisoni kanssa kesän alussa Kokkolaan ja olisi kiva saada ystäviä, myös meille molemmille. Olemme 24- vuotiaita, lapsia meillä ei ole.. niin jos kissoja ei lasketa. Vaikuttaa vain siltä, että näillä lapsia koskevilla sivustoilla etsitään aidosti...
  4. Coon

    Ystäviä Kokkolasta

    Hei kaikille! Olen muuttanut avopuolisoni kanssa kesän alussa Kokkolaan ja olisi kiva saada ystäviä, myös meille molemmille. Olemme 24- vuotiaita, lapsia meillä ei ole.. niin jos kissoja ei lasketa. Vaikuttaa vain siltä, että näillä lapsia koskevilla sivustoilla etsitään aidosti pitkäaikaisia...

Yhteistyössä