Perhe(kö)?

miun
En ole 14-vuotta täytettyäni halunnut seurustella kenenkään kanssa joka ei ole halunnut lapsia. Jos tutustuin johonkin ja he sanoivat etteivät halua lapsia, mielenkiinto hävisi samantein. Olen aina halunnut lapsia.
 
Hento
Kyllä, mies oli jo yli 30 ja biologinen kello tikitti, mä taas tiesin itseni vaikeasti raskautuvaksi ja poltteli päästä jo yrittämään ettei jäisi kokonaan saamatta. Nyt tapaamisemme kolmivuotispäivän hujakoilla saamme esikoisemme <3
 
dffdf
Ei me alaikäisinä teineinä vielä sellaisia ajateltu, joskus kyllä ohimennen vitsinä heitettiin, että sitten kun oman lapsemme joskus hamassa tulevaisuudessa tekevät vastaavia temppuja kuin itse silloin, niin...Tosissamme ruvettiin haluamaan lapsia vasta 15 vuoden jälkeen seurustelun alkamisesta.
 
miun
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi ymmärtää:
Ja silti täällä on perheellisiä joissa miehet vähät välittävät lapsista. lyovät vaimojaan ja tätä mitään ei ole tiedettty enne lasten tekoa?
Ei välttämättä :| Monet miehet (ja myös naiset, mutta miehet pääsevät helpommin pakoilemaan vastuuta) ovat autuaan tietämättömiä lasten sitovuudesta. He luulevat, että niitä voidaan kuskata milloin mihinkin ja kenellekin hoitoon.
 
On ollut selvää alusta lähtien. Olen aina halunnut biologisia lapsia, ex-mieheni kanssa kärsimme lapsettomuudesta ja se olikin yksi syy miksi ajauduimme eroon. En kylläkään olisi jättänyt miestä sen takia, että ei kykene omaa lasta saamaan.
 
äkkihoppu
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
juu..nykyinen ei halunnut lapsia sitten tulin raskaaksi mieli muutu oli kovin innoissaan raskaudesta,
nyt tyttö on sille todella tärkeä.
meillä samoin, nyt on jo kaksi tyttöä ja molemmat ovat isänsä silmäteriä!
 

Yhteistyössä