Hakutulokset

  1. K

    lisätuloa kotihoidontukeen??

    Onko ideoita kellään mistä saisi vähän lisätuloa kuukausittain, kun olen kotona pikkuisten kanssa?? Asiallisia ehdotuksia ja siis vain sellaisia mitä vois tässä kotona lasten kanssa ollessa tehdä.
  2. K

    kesä suunnitelmia

    Mitä meinaatte touhuta kesällä?? Meillä alkoi viime viikolla eteisen,vessan ja kodinhoitohuoneen remontti. Tai se osa taloa purettiin pois ja uusi tilalle. Tehdään itse remontti tai mies tekee ja minä lautanaisena. Kesä menee suht kotona. Loppu kesästä lähdetään mökille. Hoitovapaa loppuu...
  3. K

    eskarilainen

    Kuuluuko teidän perheeseen syksyllä eskarin aloittavia??Etenkin olisin kiinnostunut jos joku omistaa vilkkaammanpuoleisen kuusivuotiaan..!.Täällä yksi äiti jo jännittää syksyä kun poika on kuin elohiiri!!Kävelyaskeleita tuskin monta päivässä otetaan...Nyrkkeillään ja taistellaan...
  4. K

    onko kenelläkään muilla raivopääekaluokkalaisia..

    siis anteeksi ilmaisuni mutta kun meinaa pinna palaa tuon ekaluokkalaisen kanssa kun hän jätisee ja kitisee joka asiasta... esim.perjantai-ilta kuunnellaan sitä kun hän kitisee sitä että kun ei ole viikonloppuna koulua ja maanantaiaamuna nuristaan sitä että miksi pitää mennä kouluun. miksi...
  5. K

    mese kavereita

    Olen 37-vuotias kotiäiti, pojat 1vja 9v. Te joilla mese ja haluatte uusia ystäviä. Niin laittakaa osoitteenne tänne, niin lisään teidät listalleni. minun meseosoite on: rsaar@suomi24.fi
  6. K

    kevyet herkut..

    eli osaisko kukaan antaa mitään ohjeita jotka ois hyviä mut ei mitään kaloripommeja :)

Yhteistyössä