Hakutulokset

  1. P

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Heips! Onkohan täällä viellä ketään. Hieman olen kokenut tuota yksinäisyyttä. Eli Turun lähialueelta olen itse ja mulla on kohta 3-vuotias poika ja 4kk vanha oleva poika. Itse olen 25. Juttuseuraa lenkille tai kahville, pistä osoitteeseen [email]m.junninen@gmail.com
  2. P

    heips helps yöt nukkumist varten, miten ihmees onnistun??!!

    no joo tää ensimmäinen vuos taitaa olla vähä rankka.joo neuvoist on apua, kiitoksia paljon.toisaalta meil on kaikki muu sujunut niin hyvin et kait täytyy joku olla mikä sit tuottaa vaikeuksia. :) täytyy vaan toivoa että hampaat tulis ja oppis kaiken et nukkuis hyvin :D oi kyllä mä odotan...
  3. P

    heips helps yöt nukkumist varten, miten ihmees onnistun??!!

    poikani siis koht melkein jo seittemän kuukautta ja varmaan jo kaks kuukautta poika menee nukkuu klo9 ja herää yöl klo12 ja nukahtaa uudestaan klo3 ja sit herää aamul klo6 syö puuroo ja nukkuu sit ysiin saak.mut siis eipä paljon nukuta eikä o kiva valvoo keskel yöt ja kattoo ku poika o...
  4. P

    millainen neuvola täti?

    milainen siis on teidän neuvola täti? me muutettiin ja saatiin uus neuvola täti.en pahemmin tykkää.on ihan mukava mutta vaikuttaa siltä että ei oikein tiedä asioista ja on jotenki vähä höntti :) en halua olla ilkee, mut joskus olis kiva vaik turvautuu sellaiseen joka oikeesti tietää jotain ja...
  5. P

    koska voi pitää vauvaa (6kk) istuvassa asennossa?

    meidän poika siis ihan kohta 6kk ja kovin haluisi istua.voinko pitää poikaa istumassa, tietty tuettuna?eräs äiti sanoi että hänel oli neuvolas katottu lapsen selkä ja sonottu et on kehittynyt niin hyvin että voi istuttaa.meillä neula täti sanoi et vast sillo ku vauva ite menee istuma asentoon...
  6. P

    Äitejä Turusta!!

    hoh ei pahemmin taaskaan oo ollut aikaa käydä netis.hassua et vaik onki kotiäiti ja vaan kotosal niin tuntuu että ei kerkee edes käymää netis, mite se on mahollista :) NadjaR: meillä on aika hyvin lähtenyt käyntiin kiinteiden syönti. vähä on vaan sekavaa että mitä pitää antaa ja kuinka kauan ja...
  7. P

    Äitejä Turusta!!

    niin olis se ihan kiva.mut täl viikole ei meille ainakaan sovi ku pojun isovanhemmat tulee kyläilee..eli helpotusta tiedossa mulle :D ja Nicklaksel viel nuhaa niin ei sit viittitä tavata muit vauvoja ettei vaan tartuteta toisille. koska teille muille sopis? ja olisko edes muita innokkait...
  8. P

    Äitejä Turusta!!

    jos tapaamisia on niin me ollaan valmiina tulee :) meil on huomen 5kk neuvola,näkee miten on poika taas kasvanut. meit on vähä nuha kiusannut, tosi ikävää ja hankalaa on pojalta nenää putsata. yötkin ollut jotain ihan kamalia, mut nyt on ollut pari päivää parempia. mäki jopa jaksan päiväl tehä...
  9. P

    Äitejä Turusta!!

    me ollaan nicklaksen kanssa tulossa vaikka sitten sataisi..tosin ollaan aina myöhäs..mutta tullaan kuitenkin.
  10. P

    Tapaaminen Turussa

    Ajattelin laittaa ihan uudela otsikolla että varmasti kaikke näkee :flower: Toivon siis monien tulevan. Tossa äitejä Turusta jo keskusteltiin tosta tapaamisesta ja jos joku sen on missannut, niin treffit olisi 11.1 klo 11 Kupittaanpaviljonkilla. Silloin siis toivon mukaan tavataan kaikki...
  11. P

    Äitejä Turusta!!

    oi jee :) mä siis tuun kans.on meitä nyt sitten jonkun verran kuitenkin tulossa.mukavaa. käytiin tänää neuvolassa.pojan paino ei ollut noussut niinkuin oltiin toivottu ja nyt sitten joudutaan antaa iltaisin velliä.hieman harmittaa, olisin halunnut päästä pitkälle pelkällä imetyksel mut pojan...
  12. P

    Äitejä Turusta!!

    miten olis jos sovittais tos parin viikon päästä sitten että Marianne86 pääsis mukaan :D joku tiistaipäivä siis. käviskö vaikka 11päivä? klo 11? luulen et helpointa olis vaan et nyt sovitaan joku päivä ja toivotaan et mahdollisimman moni pääsis silloin. en ikinä oo kynyt siel...
  13. P

    Äitejä Turusta!!

    mahtuu mahtuu ei vissii viel edes paljon o ilmoittanut tulostansa.olis kyl tosi kiva jos saatais sovituksi joku päivä ja nähtäis.
  14. P

    Äitejä Turusta!!

    mulle sopis kans paremmin viikolla.viikonloppuisin kuitenkin poikaystävä läsnä ja seurana ja paljon menoja.tosin mullakin helppoa siksi kun en töissä käy.just nimenoman kaipaan seuraa viikkoisin ku päivät käy pitkäks ku poikaystävä töissä. miten sopis vaikka ens viikon keskiviikko? vai miten...
  15. P

    Äitejä Turusta!!

    lisää tulijoita? koitetaan saada iso porukka kasaan niin et jos mennään jonnekin niin kukaan muu ei mahdu :laugh: enpä mäkään oikein osaa mitään ehdottaa.pitäiskö vaan sopii joku paikka mikä olis kaikille tuttu ja sit nähtäis siinä ja sit katottais yhes minne mentäis/mahduttais.olisko hyvä...
  16. P

    Äitejä Turusta!!

    olis tosi kivaa kokoontua jonnekin ja nähdä.pitäiskö siis tehdä jossakin treffit kaikkien innostuneiden kesken?
  17. P

    Äitejä Turusta!!

    moikkelis liityin sitten tänne ku näin nää keskustelut. itse olen muuttanut viime kesänä turkuun ja nyt kesänä syntyi poika eli hän on nyt sitten..huomenna siis 4kk vanha :) tosiaan ei mullakaan ole kavereita täällä turussa ja jos löytyis viel kavereit jolla olis lapsia niin se olis...

Yhteistyössä