Äitejä Turusta!!

Välkommen, pallopulmonen! :wave: Meitähän on tänne kertynyt näköjään useampikin uusi, vanhoja väheksymättä :D Ja vaikuttaa siltä, et tapaamisesta innostuneitakin löytyisi (no onhan tää tapaillaan -palsta ;) ). Mun tekisi mieli ehdottaa vaikka kahville keskutassa jonnekin joku päivä...? Tosin mun tuntuu vähän tyhmältä ehdotella mitään, jos itse joudun kuitenkin tekemään heti oharit, kun en tosiaan tiedä, minä päivänä tuo eräs aikoo syntyä... Mutta olis kyllä oikeasti kiva nähdä, millaisia äitejä täällä on =)

Nyt neuvolaan.
 
Sovitaan ihmeessä treffit, me ainakin tullaan mielellään paikalle. =) Kiva kun rupee oleen tätä porukkaa täällä, eiköhän siis jonkinsortin tapaaminen saada aikaiseksi.

Me käytiin tänään neuvolassa ja poju painaa jo yli viisi kiloa, iso poika siis. =) Tällä hetkellä on menossa joku tehoimukausi, kun tuntuu että heti kun saan pojan rinnalta, niin saman tien on taas nälkä. Tulee katsottua paljon telkkaria. :)

Itse en osaa mitään treffipaikkaa ehdottaa, kun niin hyvin en turkua tunne, vaikka olenkin jo asunut pitempää. Ei oo ikinä tullu ajateltua että mihin mahtuu vaunujen kanssa ja missä voi imettää. Joten jos jollakunlla on ehdotuksia, niin kertokaa ihmeessä.
 
lisää tulijoita? koitetaan saada iso porukka kasaan niin et jos mennään jonnekin niin kukaan muu ei mahdu :LOL:
enpä mäkään oikein osaa mitään ehdottaa.pitäiskö vaan sopii joku paikka mikä olis kaikille tuttu ja sit nähtäis siinä ja sit katottais yhes minne mentäis/mahduttais.olisko hyvä idis?
kaikki innostuneet laittakaa tuleetteko ja mikä päivä sopis.
itselleni sopis vasta ens viikon puolella.täl viikol lääkäreit, isovanhempia ja neuvoloit :)
ja kertokaa muilla keskustelupalstoilla tapaamisesta ja muille äideille. (itse ku en vielä niin osa)
 
Hei, täällä yksi "vanha" ilmoittautuu. En ole mäkään vähään aikaan täällä palstalla käynyt; olimme mun appivanhempien luona viikon ja sitten vähän unohtui koko paikka kun jostain syystä kaikki hävisivät jonnekin. Mutta mukavaa että uutta verta näköjään on löytynyt.

Joo me yritettiin tapaamista kerran, mutta kävi niin ettei se kellekään sopinut vaikka moni halusi kyllä tulla. Ehkä voisi yrittää uudestaan sitten? Silloin sovimme paikaksi tuon Seikkailupuiston ja musta se olisi edelleen aika kiva tapaamispaikka, siis se Paviljonki siellä. Jos joku uus-turkulainen ei tiedä Seikkistä, niin se on aivan ihana paikka pienille lapsille ja löytyy Kupittaan puistosta. Me on viety meidän Kiiraa sinne myös vauvatanssiin ja vauvamuskariin =) Mutta sinne mahtunee isompikin porukka kahvittelemaan; keskustassa voi olla isommalla ryhmällä vähän hankalampaa vaunujenkin kanssa yms.

Musta joko la tai su olis parhaimmat koska silloin varmasti kaikille parhaiten sopii, mut me ollaan ensi viikonloppuna just Tallinnassa käymässä eli meille ei ainakaan silloin käy (ja mun äiti on ihan hermona siitä että viemme 3½ kuukautisen vauvan ulkomaille...)

Ja garol: meidän tyttö mitattiin tänään ja oli 7290 grammaa :D ..mutta ihan käyrien sisällä mennään kuulemma.

Eli mulla olis paikkaehdotuksena se Paviljonki, mutta aika onkin aina se hankalampi juttu; mun työ on aika epäsäännöllistä enkä tiedä kovin montaa päivää etukäteen milloin on oppitunteja. Kirjoitelkaa B)
 
Meillä tuppaa nuo viikonloput olemaan vähän kiireisiä, kaverit menee naimisiin ja on muitakin menoja, joten itse olen arkipäivien kannalla. Tietysti helppo sanoa, kun itse en töissä ole ja arkisin ei mitään muuta olekaan kun aikaa. =)

Seikkis kuulostaa kivalta ja sinne tosiaan varmaan mahtuu ja ovat tottuneet vaunukansaan. :heart: Onko se paviljonki muuten se "päärakennus"? Mä kun en ole seikkiksessä käyny kun yhden kerran ja sillon kävin vaan siinä yhdessä rakennuksessa, en kyllä edes tiiä onko siellä useempia rakennuksia. Heh, olipas selkeä kysymys. :LOL:

NadjaR: Minkä ikänen teijän tyttö on? En nyt yhtään muista, varmaan oot sen joskus aikasemmin kertonu, mutta ei ole pysynyt mielessä. Joo me mennään vissiin käyrien alapuolella ton painonperusteella, vaikka mun mielestä poju on ihan sopivan kokonen. :D
 
mulle sopis kans paremmin viikolla.viikonloppuisin kuitenkin poikaystävä läsnä ja seurana ja paljon menoja.tosin mullakin helppoa siksi kun en töissä käy.just nimenoman kaipaan seuraa viikkoisin ku päivät käy pitkäks ku poikaystävä töissä.
miten sopis vaikka ens viikon keskiviikko? vai miten se seikkis on auki? kellonaikaa en osaa sanoa.mitä muut sanois? voidaan toki tehdä kahdet tapaamiset.yhdet vkloppuna ja yhdet keskel viikko ja ne tulee siihen kumapaan paremmin sopii.
 
Näyttää siltä että arkitapaaminen saa kannatusta. Joku ehdotti ensiviikon keskiviikkoa, meille ainakin kävisi. Ihan aamut on yleensä ainakin meillä aika kiireisiä, mutta joskus puolenpäivän aikaa esimerkiksi voisi olla hyvä aika?
Ja tervetuloa JOssu mukaan, meitä ei tosiaan ainakaan vielä ruuhkaksi asti ole. =)
 
miten olis jos sovittais tos parin viikon päästä sitten että Marianne86 pääsis mukaan :D joku tiistaipäivä siis. käviskö vaikka 11päivä? klo 11? luulen et helpointa olis vaan et nyt sovitaan joku päivä ja toivotaan et mahdollisimman moni pääsis silloin.
en ikinä oo kynyt siel paviljonkis.silloin kun olin raskaana käveltiin vaan siel mut e sen enmpi kiinnittänyt huomiota.kiva nähdä jotain paikkoja mikä on lapsil tarkoitettu ja samal mis äidit voi olla.
 
Ehkä se viikko on sittenkin parempi kuin vkl, näyttäis siltä. Mulle se tiistai 11.11. taitaa sopia hyvin, jos vain ei tule yllättäviä töitä. Siihen on melkein kaksi viikkoa aikaa niin ei tule ainakaan kenellekään yllättäen. Niille jotka ei vielä tiedä paikkaa, niin katso tuosta kartasta hakusanalla "Kupittaanpaviljonki" http://opaskartta.turku.fi

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle ja päästään viimeinkin tapaamaan ihmiset nimimerkkien takana :wave:

Garol: Kiira on siis 3½kk ja nyt 7300g ja 63cm; kuukauden vanhana hän oli 4600g (syntyessä 3500g). Eli aika kivasti se sun poika kasvaa :hug: Kuinka vanha hän oli syntyessään?
 
Hyvä! päivä on nyt sitte lyöty lukkoon, toivottavasti tosiaan mahdollisimman moni pääsee paikalle.

NadjaR: Et varmaan oikeesti tarkottannu että kuinka vanha poika oli? :LOL: Oletan että tarkotit pituutta ja painoa. Eli Viljami oli syntyessään 53cm ja painoi 3520g. Nyt tosiaan käytiin neuvolassa kun hän oli kuusi viikkoa ja pituutta oli nyt 57,5cm ja painoa 5100g.
 
oi jee :) mä siis tuun kans.on meitä nyt sitten jonkun verran kuitenkin tulossa.mukavaa.
käytiin tänää neuvolassa.pojan paino ei ollut noussut niinkuin oltiin toivottu ja nyt sitten joudutaan antaa iltaisin velliä.hieman harmittaa, olisin halunnut päästä pitkälle pelkällä imetyksel mut pojan terveys on tärkein. pelottavaa vaan kun ei noista niin tiedä :/
 
Mitäs ihmisten isänpäivään kuuluu? Meidän Kiira teki iskälle kivan aamupalan... :LOL:

Onko vielä moni tulossa tiistaina tapaamiseen? Harmittaa, että näyttäisi olevan silloin iltapäivällä ainakin sateista, toivottavasti voidaan olla myös ulkona.

On ihan pakko mainita teillekin, että jos haluatte nähdä mun ja Kiiran kuvan etukäteen niin käykää katsomassa Vauva-lehden uusinta numeroa sivut 85-87 B)
 
heipsan!
Samaa kyselen kuin nadjaR eli onko vielä porukkaa tulossa huomiseen tapaamiseen? Tosiaan vissiin kaatosadetta luvattu, mutta meitä se ei ainakaan Viljamin kanssa häiritse ja ollaan kyllä tulossa. =)

Me oltiin isänpäivä miehen isän luona, oma isäni kun asuu niin kaukana. Lauantaina oltiin kavereitten häissä, joten viikonlopusta ei ohjelmaa puuttunut.

Taidanpa mennä heti selaamaan vauva lehteä. :)
 

Yhteistyössä