Hakutulokset

  1. Maine Coon/

    Mitäs tänne/sinulle kuuluu?

    Pitkästä aikaa tulin kurkkaamaan. Työ ja arjen kiireet vieneet niin mennessään ettei ole kerinnyt täällä käymään. Voi olla ettei monikaan mua edes muista. Jokatapauksessa ihanaa sunnuntaita kaikille. Ei anneta pimeyden masentaa. Pilkettä silmäkulmaan ja menoksi :)
  2. Maine Coon/

    Mitäs tänne / sinulle kuuluu?

    Piti pitkästä aikaa tulla kurkkaamaan vieläkö sama meno jatkuu...ja muistaako joku vielä mut :)
  3. Maine Coon/

    Onhan se kiva kun paino tippuu

    mutta kun toteaa että housut tippuu, neuletakit roikkuu, ulkoilutakki liian iso. Onneksi löyty kaapin perältä kahdet housut, mitkä ei oo aikoihin menneet jalkaan, niin ne saa nyt aluksi kelvata :)
  4. Maine Coon/

    Pikkuhiljaa väki vähenee

    Jälleen yksi lapsistamme muutti kotoa pois. Kotona asuu kuitenkin vielä 3 :)
  5. Maine Coon/

    Jäi hieman epävarma olo lääkärin sanoista

    Kävin silmäpolilla puolivuotis tarkastuksessa.Silmän suonikalvossa on luomi ja nyt se lääkärin mielestä oli hieman kasvanut alaspäin(eri lääkäri kuin aiemmin). Yksi kuva oli myös epäonnistunut ja hän halusi uuden kuvan ja sitten hän sanoi, että haluaa vanhemman kollegan mielipiteen kuvista...
  6. Maine Coon/

    Kuinkahan hyvin löytyy käsityöliikkeestä 2 suuntainen vetoketju pitkään talvitakkiin?

    Meni lempparitakista vetoketju:( enkä haluis uutta takkia sen takia ostaa, kun vanha menis vielä ainakin jonkin aikaa
  7. Maine Coon/

    Pitäiskö mun alkaa kans valittaa kun mies tuli töistä ja lähti takas töihin

    Taas saa olla lasten kanssa...No joo, ei mulla oikeesti ole valittamista.Hyvä vaan että töitä riittää.Mikäs täällä on kuopuksen ja nuorison kanssa ollessa=)
  8. Maine Coon/

    Viisaudenhammas poistettu

    Se yksi ja ainoa, mikä mulle on 45 ikävuoteen mennessä tullut.Toinen näkyy kuvissa, mutta ei kuulemma todennäköisesti tule koskaan puhkeamaan esille. Menin poiston jälkeen töihin, mutta sain sitten esimieheltä luvan lähteä, koska työskentelen kaupassa, en pystynyt puhumaan ja verenvuoto...
  9. Maine Coon/

    Irtosihan se opiskelupaikka, vaikkakin eri alalta

    Tytär kun ei päässyt sosiaali ja terveysalalle...varasijalla oli.Catering täynnä, mutta nuorisotakuu toimi eli ens viikolla aloittaa sitten catering puolella :)
  10. Maine Coon/

    Kirpparilla nähtyä

    Harvoin puutun toisten tekemisiin, mutta tänään komensin yhtä kuritonta poikaa.Heitteli kirpparin leikkipaikalla leluja suoraan lattialle ja jätti siihen.Käskin kerätä ne.Hyppi myyntipöytien alimmaisilla hyllyillä ja tiputti siellä mönkiessään vaatteita lattialle; ilmeisesti tippuivat...
  11. Maine Coon/

    Virheellisten tietojen vuoksi pukkaa nyt onnitteluja ja vauvalehtiä...ärsyttävää

    Kirjoittelin aiemmin siitä kun mun tietoihin oli laitettu toukokuussa syntynyt vauva...se oli sotkujen sotku...lopulta selvisi että se olikin muka tyttären vauva, vaikka hän ei ole raskaana koskaan ollutkaan. Nyt sitten postilaatikkoon tulee tyttären nimellä vauvaonnitteluja näytelehtien kera...
  12. Maine Coon/

    Nyt on ilmajohdot vedetty sähköyhtiön toimesta pois

    Vaihdettiin maakaapeliin; meille ja parille naapurille.Samalla vedettiin valokuitukaapeli, niin ei tarvi sen vuoksi enää syksyn aikana kaivuuhommia tehdä liittymän vuoksi.Fiksusti hoitivat hommansa.Takapihan psta pelkäsin että jää rumaksi, mutta tasoittivat hyvin, toivat kuorma-autolla multaa ja...
  13. Maine Coon/

    Mihin saakka osuuspankin kassapalvelut ovat auki?

    Googlaamallakin varmasti selviäis, mutta kysyn nyt ensiksi täältä, kun varmasti joku tietää.... Danske bankissahan on auki vaan klo 13 saakka, mikä on erittäin huono asia. Sain toimeksiannon käydä erään hlön psta asioimassa, mutta onko jotain rajoitusta mihin saakka palvelevat kassa-asioissa?
  14. Maine Coon/

    Edelleen syntymätön vauva kummittelee tiedoissani

    Kelalta soittivat aamulla ja sanoivat että maistraatista on tullut se tieto että meille syntynyt toukokuun lopulla vauva. Pyysivät mun soittamaan maistraattiin ja selvittävän asian. Soitin ja maistraatissa näkyy tiedot oikein että meillä 5 lasta. Siellä epäilivät että jospa sairaalassa on...
  15. Maine Coon/

    Silmäpolilla käyty ja hyviä uutisia sain

    Silmän suonikalvossa oleva luomi ei ole osoittanut kasvamisen merkkejä.Seuraava käynti taas puolen vuoden kuluttua ja mikäli silloinkin tilanne hyvä, niin jatkossa riittää käynti kerran vuodessa
  16. Maine Coon/

    Jälleen tuli mittariin lisää yksi vuosi

    45v täynnä=)...pitäiskö vähitellen siirtyä muualle palstailemaan...kun vain tietäis minne:D
  17. Maine Coon/

    Olen tietämättäni ollut raskaana

    Kelan tietojen mukaan meille syntynyt toukokuussa vauva:laugh: Soitin kyllä tänään sinne ja sanoin ettei ole mahdollista., koska en voi saada enää lapsia. Sanoivat korjaavansa asian mahdollisimman pian.Takautuvat rahat olivat kuitenkin lähteneet maksuun ja ovat tilillä huomenna, mutta saahan...
  18. Maine Coon/

    Hyvää huomenta kaikille

    Aikaiset aamut ovat parhaita=)
  19. Maine Coon/

    Hyvää huomenta

    kaikille tasapuolisesti. Hyvin nukuttu viiden tunnin yö takana :)
  20. Maine Coon/

    Huuto.net ja rahan siirtäminen kukkaroon

    Mikähän vikana kun en pysty siirtämään tekstiviestillä rahaa huuto.net kukkaroon?Aiemmin on onnistunut, mutta nyt ilmoittaa että tästä liittymästä ei voi lähettää viestiä kyseiseen numeroon.Ihmettelen: /

Yhteistyössä