Hakutulokset

  1. V

    Voisitteko auttaa.. tärkeetä. Lapsen koko asiaa.

    Kuinka paljon teidän lapset on kasvanu 6-7v. Mä tänään hokasin, et mun tyttöni ei ole juuri kasvanu vuoden aikana.. 6vuotiaana oli 118 ja nyt 7v120 Onkohan ihan normaalia:|. Huomenna soitan terkalle kyl:|
  2. V

    Mä niin teen täällä syntiä.. (yksin kotona)

    Tekee nannaa...:D:xmas:;)
  3. V

    Tarvitsen selkokielisen ohjeen.. (huutonet)

    Miten siihen myynti ilmotukseen laitetaan ne kuvat sillee allekkain.. Oon käyttänyt aiemmin aijaan linkitystä mutta haluisin ne kuvat siihen ilmoon näkyviin kuvatekstien kanssa. Mut mie en osaa :xmas: Auttakee tyhmää:D
  4. V

    No mutta täähän on kiva... (Lapsen pelko).

    Meillä on aika herkkä 9v tyttö, helposti pelkääväinen. Nyt hää ei sitte uskalla mennä saunaan.. Pelkää että palaa :ashamed: . Huoh. :/ Ja siis se saunakisa hässäkkä tämän pelon takana.
  5. V

    Joku kirjotti muutama päivä sitten otsikolla tyyliin "jupinaa sairaalan päivystyksestä"...

    Henki oli ahtaalla eikä ois huolineet päivystykseen.. Kuin siinä kävi..Muistaako kukaan.. ? Mietin vaan.. :whistle:
  6. V

    BALETISTA tietäjät??

    Mistä hitosta mä saan tolle tytölle kovakärkiset balettitossut?? Lupa tuli semmoset hommata ja nyt kun mentiin ostamaan, koko hiton tanssitarvike kauppa on lopetettu lahdesta.. netistä sit vissii tilaamaan, ei takuulla kyl osu koko kohdalleen heti ja oltais tosiaan tarvittu opastusta :(
  7. V

    Sinne lähti mummin ja papan kanssa korkeasaareen...*turha*

    Olivat lapset kyllä tosi innoissaan. Ja mä...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, mikä rauha, hiljaisuus... :heart:
  8. V

    No hups mikä hinta...

    http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=1105&valikoimaid=1 NO, elämä on... :whistle:
  9. V

    Fb asiaa kaveripyynnöstä ja sen perumisesta..

    Siis voiko sen perua mistään.. Vai pitääkö mun odottaa kun tää henkilö hyväksyy ja plokata sitte pois. Siis mulle oli tullut kaveriehdotus ja jostain ihme syystä painoin ja tuli teksi "pyyntö odottaa vahvistusta" :headwall: aaaaargh..mutku oli nopsa sormi :|
  10. V

    eikö huutiksen haku toimi vai...

    Vai hä.. ei vaan hae mitään.. :o
  11. V

    Noista testi rattaista mietin...?

    JOtta eikö noita pidä työntää pers*tanassa kun alhaallakin on matkustaja.. http://kaksplus.fi/vauvasta-leikki-ikaan/lastenrattaat-testissa-britax-b-dual-perheenaidin-testattavana
  12. V

    Söin just aamiaiseks 3 munkkia.

    ööööh.. inhoon itteeni |O :whistle: :D Töihin lähden tästä häpeemään..moiks.
  13. V

    Söin just aamiaiseks 3 munkkia...

    ööööh.. inhoon itteeni |O :whistle: :D Töihin lähden tästä häpeemään..moikka. OHO, tää tuli vanhingossa tänne palstalle :D
  14. V

    Mulla tuli tänään mieleen.. Vieläkö hensku-80 (?) palstailee..

    Oli niin kovasti kohuttu muutama vuosi sitten.. Tällänen tuli mieleen lenkillä :D
  15. V

    Joku kiva runo tmv hoitotädin korttiin..

    Pojan pk täti vaihtoi työpaikkaa. Ihana täti oliki, mitä voisin korttiin raapustaa..??
  16. V

    facebook tietäjät..Auttakaa nyt naista mäessä..

    Siis: Mä olen yrittänyt muokata prifiiliani niin, että kun joku ei kaveri sitä katselee niin siellä näkyis mihin ryhmiin mä kuulun ja siel on muutama valokuvakin jaossa kaikille.. Mut en saa näkymään. olen moneen kertaan muokannu kaik mahdolliset yksityisyys asetukset ja kaikki mitä...
  17. V

    Harkitsen vakavasti ostavani ponyt täältä..*ihquu*

    http://www.hopittihop.net/13 Makeita :D
  18. V

    JEEE JEEEEEEE, löysin mun kedonneet farkut.. (paikka oli kyllä outo..)

    10 pistettä ja papukaija merkki joka arvaa mistä löyty... :D
  19. V

    Eestlanna Savanna KANSIOS TÄYS..

    Niin, siis yv kansio täysi.. :D

Yhteistyössä