Täällä äiti jolla 4 lasta ja salaa haaveilee vitosesta..HALUUTKO KYSYÄ JOTAIN ;)

neljänäiti
Äiotko toteuttaa haaveesi? Mit' mieltä mies on? minkä ikäiset lapset?
Itte haaveilen myös viitosesta noin tunnetasolla, mut järki sanoo, että ei enempää lapsia...saa nähdä mihin suuntaan ajatukset kääntyy...miestä ei tarviis yhtää houkutella ja autossakin ois vielä yks vapaa paikka ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ootko päässy raskausajat helpolla?

Nimim. neljättä odotan, saishan näitä olla vaikka 5 tai 6, mutta ei taho mielenterveys kestää tätäkään raskautta.
En, puoleenväliin on yrkkä lentäny ja väsyttäny iihan sika lujaa.. sen jälkeen kaik menny suht ok.
 
yks
Onko sulla ikinä omaa aikaa? Mulla on vain yksi lapsi, ja välillä meinaan nyt jo hajota oman ajan puutteeseen.

Kunnioitan teitä, jotka jaksatte moisessa hullunmyllyssä, 20 vuoden päästä voitte olla ylpeitä, kun katsotte perhekuvia. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja neljänäiti:
Äiotko toteuttaa haaveesi? Mit' mieltä mies on? minkä ikäiset lapset?
Itte haaveilen myös viitosesta noin tunnetasolla, mut järki sanoo, että ei enempää lapsia...saa nähdä mihin suuntaan ajatukset kääntyy...miestä ei tarviis yhtää houkutella ja autossakin ois vielä yks vapaa paikka ;)

Ehkäpä en..Järki sanoo ei. Mies ois täysillä mukana. Lapset 10, 8, 6 ja 3..
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Onko sulla ikinä omaa aikaa? Mulla on vain yksi lapsi, ja välillä meinaan nyt jo hajota oman ajan puutteeseen.

Kunnioitan teitä, jotka jaksatte moisessa hullunmyllyssä, 20 vuoden päästä voitte olla ylpeitä, kun katsotte perhekuvia. :)
On mulla omaa aikaa ja sitte on yhteistäkin.. Nytki oon ihan yksi kun lapset päiväkodissa.. Ja isommat koulussa.
:D
 
Anna mennä vaan!! Lapsia meillä 6, mun tekemiä 5.
:wave:
Lapset on rikkaus... :heart:
Tosin murkkuikäisen kanssa koetellaan ja kovaa, mutta suhteellisen helposti meillä mennyt.
Kovaa aikaa se on äidille.
Mä oon kironnut että miksei murrosikä tule myös äidille, jotta tuo etäisyyden otto olisi äidillekin helpompaa...
:/
Kun se teini on vielä vaan pieni lapsi äidin sydämessä vaikka pituutta on 180+

Minkä ikäisiä sulla on?
Mun on 15 (täyttää 16)
kolme kohta 11 vuotiasta
kohta 5
ja 3 v.
 
vieras
Täällä yksi neljännestä haaveileva haluaisi kysyä että kuinka neljäs lapsi on vaikuttanut teillä taloudelliseen tilanteeseen? Lisääntyivätkö menot paljon neljännen myötä? Itseä tuo rahapuoli mietityttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä yksi neljännestä haaveileva haluaisi kysyä että kuinka neljäs lapsi on vaikuttanut teillä taloudelliseen tilanteeseen? Lisääntyivätkö menot paljon neljännen myötä? Itseä tuo rahapuoli mietityttää.
Ei se oo mitenkää vaikuttanu, tai en mä ainakaan ole huomannu.
 

Yhteistyössä