Hakutulokset

  1. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Meille syntyi "pieni" tyttö 7.1. (rv 41+0), 4100 g ja 52 cm. :heart: Mulla oli pysyi sokerit ruokavaliolla kurissa raskausaikana ja rv 33+3 ultrassa näkyi normikokoinen vauva. Eli veikattiin vauvan painavan 3,5 kg laskettuna päivänä. Vähän meni yli... :) Ehkä joulu teki tepposen, kun vedin...
  2. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea jazz pienestä pojasta! :heart: Tosi paljon tsempityksiä kaikille odottajille vielä! Väkiselläkin aika loppuu kohta. Koittakaa jaksaa! :hug:
  3. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    :heart: Meidän topakka prinsessa syntyi vihdoinkin tänään 7.1. (41+0) klo 8.50. Painoa 4100 g ja pituutta 52 cm. :heart: Tsemppiä kovasti vielä vauvamasuilijoille! :hug:
  4. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Kiitokset tsempeistä! Ei tosiaan VOI mennä enää kovin kauaa, että vauva on sylissä. Jokainen uus päivä vaan tuntuu yhdelle liikaa... Huomenna neuvola - taas. Tätsy sanoi viime perjantaina, että ET sä nyt enää ens viikolla tuu, kun oot jo synnyttänyt. Niinpä... Mandy ja pallero 40+6
  5. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnittelut pikkupojasta Ina21! :heart: Tsemppiä mannalle ja pingupongulle! Jos olette vielä tänäänkin raskaana... Itse alan olla sitä lamaantuneempi, mitä enemmän lukemia tulee raskausmittariin. Ja mä myös olin kuvitellut vauvan syntyvän etuajassa. Niinkuin esikoinenkin teki. Mutta eipä se...
  6. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Täällä edelleen yksi, jonka vauva pitää kynsin ja hampain yksiöstään kiinni. :wave: Sais jo luovuttaa... Onko muita jäljellä? Mandy ja pallero 40+4
  7. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea pienistä pojista nachopallo ja Safiatou! :heart: :heart: Mimmalle prinsessaonnittelut tätäkin kautta! :heart: Mandy ja pallero 40+3
  8. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea wendyduckille tyttövauvasta! :heart: Helinä Täällä alkaa myös jo aika tavalla tuskastuttamaan. Välillä heittää reippaasti melankolian puolelle. Ei vaan jaksais enää... Mandy ja pallero 40+2
  9. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnittelut pienestä pojasta miauh! :heart:
  10. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea pikku prinsessasta Ninnianneli! :heart: Mandy ja pallero 40+1
  11. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    manna Täällä ollaan ison mahan kanssa! :wave: Kärvistellään yhdessä. Ei mitään oloja edelleenkään. Onnea pienestä tytöstä treehouse! Mandy ja pallero 40+0 (edelleen)
  12. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea babar pienestä tytöstä! :heart: Neuvolassa käyty. Kaikki kunnossa. Painoa oli kyllä kertynyt reippaasti, 1244 g/vko. Oiskohan joululla osansa asiassa... :D Seuraava aika varattu 7.1. Toivottavasti ei tartte sinne mennä. Ainakin neuvolantäti tuumas (jälleen) niin, että en mä sitten enää...
  13. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Laskettupäivä 40+0! POKS! Sitten neuvolaan. Mandy ja pallero (joka sais alkaa syntymään heti huomisesta lähtien)
  14. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    miauh Hyvä, että soitit! Nyt se vauva varmaan syntyy ennen tuota. :)
  15. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    anve Kolmas pieni ihmeenne ei suostunutkaan joulunlapseksi. :D Tuliskohan siitä sitten uudenvuoden lapsi...? :) Täällä olis huomenna neuvola ja laskettupäivä. Toivottavasti porskutellaan vielä päivällä yli. Mandy ja pallero 39+6
  16. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea pojasta Maikkusonpaikkuson ja kiitos synnytyskertomuksesta! :heart: Onnea Lapintaialle myös jouluntytöstä! :heart: Mandy ja pallero 39+5
  17. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Sori heti alkuun. En oo käynyt kirjoittamassa aikoihin. Mä sain lopettaa sokerien mittauksen viime viikolla, kun oli rv 38 menossa. Mullahan sokerit pysyi ihan perusruokavaliolla oikein hyvin kurissa. Sitten tulikin joulu ja oon vetänyt kaksin käsin herkkuja. Toivottavasti vauveli ei ehi enää...
  18. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea tyttösestä Mindy! :heart: Jälleen yksi nopea synnytys.. wendyduck ja pingupongu Onnittelut lasketun ajan saavuttamisesta! :flower: Rialle Tsempit! Jospas pääsetkin ensi yönä tositoimiin..
  19. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea pojasta Metsätähtönen! :heart: Mandy ja pallero 39+4
  20. M

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea tyttövauvoista minime ja mipe81! :heart: :heart: Onnittelut tätäkin kautta fanttomille tonttupojasta! :heart: Onpas mukava kuulla plussauutisia Sabinelta! Toivotaan, että kaikki menee hienosti loppuun asti. Mandy ja pallero 39+3

Yhteistyössä