Hakutulokset

  1. Nalkutin

    Tonalin ja Alli

    Olisin kiinnostunut kuulemaan käyttökokemuksia niin Tonalinista kuin Allistakin. Onko ollut minkälaisia sivuvaikutuksia? Onko lähtenyt kilot hyvin tippumaan?
  2. Nalkutin

    Kemi!

    Olisko kukaan Kemissä lenkkeilykaveria vailla? Asun viikot Kemissä (vloput Oulussa) opintojeni vuoksi ja iltaisin olisi aikaa lenkkeillä hyvässä seurassa :D
  3. Nalkutin

    Kemi!

    Olisko kukaan Kemissä lenkkeilykaveria vailla? Asun viikot Kemissä (vloput Oulussa) opintojeni vuoksi ja iltaisin olisi aikaa lenkkeillä hyvässä seurassa :D
  4. Nalkutin

    Olisiko kenelläkään?

    ylimääräistä LAIHDU ILMAN NÄLKÄÄ -kirjaa nurkissa pyörimässä? Siis kirjaa, ei pokkaria. Olisin halukas sen ostamaan :) Ota yhteys yyveellä :)
  5. Nalkutin

    ~~Laihduttajat 2008 -kerho~~

    Hei! Olisin halukas liittymään kerhoon! Eli voisiko perustaja laittaa minulle liittymiskutsun? Kiitos :D
  6. Nalkutin

    Pihka pois vaatteista, mahdotonta?

    Hoksasin äsken, että mulla oli pellavahousujen persuuksissa pihkaa |O Saako sitä MITENKÄÄN pois? Apuva!! :D
  7. Nalkutin

    Suoristusrauta

    Olen aikeissa ostaa suoristusraudan näille mun levottomille hiuksilleni, mutta edessä on valinnanvaikeus. Niitä kun tuntuu olevan vaikka ja minkälaisia. Olisiko kenelläkään suositella jotain merkkiä / mallia?
  8. Nalkutin

    Nutrilett

    Moikka! Millaisia kokemuksia teillä on Nutrilett -"kuurista"? Kauanko olitte, paljonko lähti, tuliko kaikki lähteneet kilot takaisin korkojen kera, kun nutrilettailu loppui?
  9. Nalkutin

    Ortis MethodDraine Slim & Ortis MethodDraine Detox

    Onko kukaan kokeillut kyseisiä valmisteita? Kokemuksia kaipailisin :) Täältä lisää: http://www.harmonia.fi/
  10. Nalkutin

    Olisko kellään...

    ylimääräistä stepperiä nurkissa pyörimässä? Tää vois ostaa sen pois :D Tarjoa yyllä :wave:
  11. Nalkutin

    Olisko kellään...

    ylimääräistä stepperiä nurkissa pyörimässä? Tää vois ostaa pois :D Tarjoa yyllä :wave:
  12. Nalkutin

    Oululaisia?!

    Onko Oulussa muita tatskauspaikkoja kuin House of Pain Tattoo? Tramp´s tattoon numero on poissa käytöstä, joten onkohan poissa kuvioista? Pitäis päästä hakattavaksi :D
  13. Nalkutin

    Mielipiteitä, kiitos!!

    Ollaan aikeissa ostaa Citroen C3-auto. Kellään tuollaista menopeliä? Huonoja/hyviä puolia? :wave:
  14. Nalkutin

    KÄSITYÖIHMISIÄ!?

    Olisko kellään ohjetta (mielellään kutomalla toteutettuun) ponchoon? :wave: Hurahdin noihin ihan mielettömästi ja ajattelin itse tehdä omannäköisen, ohje vain puuttuu \|O :whistle: Jos vaikka yynä saisin... :D

Yhteistyössä