Suoristusrauta

Olen aikeissa ostaa suoristusraudan näille mun levottomille hiuksilleni, mutta edessä on valinnanvaikeus. Niitä kun tuntuu olevan vaikka ja minkälaisia. Olisiko kenelläkään suositella jotain merkkiä / mallia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja susse84:
Alkuperäinen kirjoittaja susse84:
Ostin gigantista omani ja on TODELLA hyvä. Se on merkiltään babyliss paris. Siin on myös kuivaus ominaisuus...
niin ja on keraamiset ja kapea, helppo.
Muistakko, mitä maksoi? Meillä esikko kaipailee uutta suoristusrautaa ja olen yrittäny hintoja katsella ja ihmetellä, että mistä ja mihin hintaan kannattais ostaa. Meillä kun jo yhdet on ja sanoo olevan ihan huonot...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lukki:
Alkuperäinen kirjoittaja susse84:
Alkuperäinen kirjoittaja susse84:
Ostin gigantista omani ja on TODELLA hyvä. Se on merkiltään babyliss paris. Siin on myös kuivaus ominaisuus...
niin ja on keraamiset ja kapea, helppo.
Muistakko, mitä maksoi? Meillä esikko kaipailee uutta suoristusrautaa ja olen yrittäny hintoja katsella ja ihmetellä, että mistä ja mihin hintaan kannattais ostaa. Meillä kun jo yhdet on ja sanoo olevan ihan huonot...
ööö....alle 35e...en tarkkaan muist, mut voi olla et oli myös 30e hujakoilla.
 
Kampaaja
Itse katselin kaupassa sitä OBH Nordican punaista rautaa ja vaikutti hyvältä, käyttökokemuksia ei ole. Pitkä johtokin siinä oli ja ammattilaisena osaan arvostaa sitä.

Remingtonin rautaa käytetään Suomen Huippumalli haussa -ohjelmassa ja sitä katselin kaupassa, mutta en osannut sanoa.... se voisi olla minusta vähän kapeampi ainakin ja johto pidempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Mä toivoin taannoin lahjaksi suoristusrautaa ja sain kihartimen :whistle:
:D Mieheni tuon laitteen meinas maksaa, lahjaksi kun tulee. Haluan itse käydä laitteen ostamassa, koska myös minä voisin muussa tapauksessa saada kihartimen suoristajan sijaan... :)
 
kikka
katso että säädettävä lämpötila ja vähintään 200°. Minulla oli aiemmin tuo Babyliss Wet&Dry, oli hyvä. Nyt ostin Vidal Sassoonin valkoisen suoristimen ( en muista mallia ), tarjouksessa 34,90, normihinta 42,90, max lämpö 230°. Hyvin suoristaa hankalat luonnonkiharani.
 
Hajamielinen
Remington S2004 on myös automaattinen virrankatkaisu, joka sopii meikäläiselle, kun aina mietin jäikö päälle. Ajattelin katsella sitä vähän tarkemmin. Pitääkö paikkansa, että muotovaahtoa ei saa käyttää suoristusraudan kanssa?
 
Mulla on Babyliss (en muista merkkiä ) ja siitä olen kyl tykännyt. Sillä pystyy kosteita/märkiäkin hiuksia käsittelemään ja se on tooosi hyvä juttu sellaiselle, joka aamuisin herää aivan liian myöhään =)
 
vieras
Mulla on Babyliss Wet&Dry. Tosi hyvä, olen tykännyt. Ostin sen aikoinaan Gigantista, mutta jälkeenpäin huomasin, että mm. Anttilasta olisi saanut saman halvemmalla. Tätä merkkiähän myydään myös joka marketissa.
 

Yhteistyössä