Hakutulokset

  1. S

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    En varmaan opääse nyt sit enää käymään netis tässä ennen perjantaita ehkä!
  2. S

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Juu mä tulisin kans sinne foorumiin käymään! Eli klo:12.00 tuun sitte! Taidan tulla nyt aluksi yksin jos mies jää tytön kanssa, pitää katsoa!? Mut tässä on mun numero, et jos mua ei näy siinä 12.30 mennessä niin voisko joku soittaa mulle? 040-4616325. Tarkotus olis kuitenkin tulla sinne...
  3. S

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Millon teillä olis ens viikolla se tapaaminen ja missä? Tuleko sinne paljon äitejä/otetaanko lapset mukaan? Mies vois opastaa mut paikanpäälle kyllä sitte varmaan! =) Mut nettiin en nyt pääse käym. tän päivän jälkeen...mitenhän tän nyt tekis sitte? Pitäs varmaan vaihtaa jonku kanssa numero...
  4. S

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Hei kaikki! Oon muuttamassa Turkuun tyttöni kanssa jotain kesäkuun alussa!! En tunne sieltä ketään ja aika orpo olo on jo nyt...No mieheni asuu kyllä nyt Turussa (muutti sinne vasta, kun erottiin, mutta ollaan taas yhessä) Juu, mutta olis mukava tutustua ihmisiin ja saada kavereita/ystäviä...
  5. S

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Täytin viime kuussa 24.v. Tyttö on nyt 7kk ikäinen. Voitti muuten päivänsädekilpailun tässä viikko sitten. Meidän pikku prinsessa :)
  6. S

    [b]Hygieniapassi[/b]

    Maksaako tämä hygieniapassi jotain, kun kurssi on suoritettu? Mulla ei taida olla enää voimassa, ku valmistuin vuonna -00 keittiöapulaiseksi? Vai mitenkäs se menee, tietääkö kukaan?´Eli täytyisikö minun suorittaa tämä passi, että voin mennä keittiöalantöihin?!! KIITOKSIA VASTAUKSISTA!
  7. S

    Helppoja ruokaohjeita saisko?

    \ Sekoita vuoassa. paista uunissa 175-200 asteessa n.1h
  8. S

    Paikkakuntagallup

    Raahesta päivää :wave:
  9. S

    Helppoja ruokaohjeita saisko?

    AURAJUUSTOPERUNAT Peruna-sipulisekoitus 1PSS Jauhelihaa n. 500g 1 iso sipuli sinihomejuustoa (maun mukaan) ruokakermaa 2dl+n2dl maitoa tai vettä mausteiksi hieman suolaa, jauheliham. ym Paista jauheliha ja...
  10. S

    -05 syntyneet

    Meidän tyttövauva syntyi 21.9-05 Oulussa, mutta raahesta ollaan.
  11. S

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Noora Eliisa =)
  12. S

    AUTAKAA!

    Hei! Kyllähän se voi olla mahdollista, että sitä tulee raskaaksi, jos on jäänyt pillereitä välistä. Kannattais sun silti soittaa johonki ja kysyä.. mihinkä sitä nyt vois soitelle..? Soita sinne omaan neuvolaan vaan ihan rohkeesti, Kyllähän sitä asiasta saa kysyä ja eihän sitä tarvi muiden...
  13. S

    Syksyllä syntyneitä?!!

    Hei! Niin olisiko äitejä joilla on pikkuinen nyt syksyntienoilla syntynyt? Omani syntyi syyskuun 21pv, eli on nyt kuukauden. Olen 23 vuotias Raahelainen. h.mylly@luukku.com \|O
  14. S

    Syksyllä syntyneitä?!!

    Hei! Olisiko oulunläänistä äitejä, joilla on syntynyt vasta ensimmäinen lapsi? Omani syntyi syyskuun 21pv, että huomenna olisi kuukauden ikäinen. Olisi mukava meilailla ja tutustua sekä jutskailla kaikenlaista vauvoista ja muusta mahdollisesta! :) Oon 23 vuotias Raahelaistyttö.

Yhteistyössä