Turun äidit+ tulevat sellaiset

Vielläkö mukaan mahtuis?

Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin kun tuntuu että kaikki kaverit ovat kaikkoneet.
Vähän lisätietoa itsestäni elikkä olen 22v kahden lapsen äiti Raisiosta, mieskin löytyy. Heidi on 2v8kk ja Arttu on 1v3kk.
Tapaamisiinkin tultaisiin mielellään jos vaan päivä ja aika sopii.
 
Perjantai sopii meillekin :)

Tervetuloa uudet, munkin puolesta!

Aletaan pikkuhiljaa parantua, vähän rasittava viime viikko kyllä oli, kun lopulta sit mies ja poikakin oli kipeänä. Se on hassua, että kun isä sairastuu, niin hän ottaa vaan töistä saikkua ja makailee sitten sohvalla, mutta kun äiti sairastuu, niin hän jatkaa ihan samaan tahtiin kun ennenkin hoitaen lapsen, kodin ja miehen... :whistle:
Ei ole varaa sairastua sitten kun tämä toinen laps joskus syntyy!:)

Verner oppi eilen nousemaan itse tukea vasten seisomaan! Aikaisemmin on noussut vain polviseisontaan, mutta nyt pääsi ihan ylös asti. Sitä sitten pitikin harjoitella moneen kertaan peräkkäin:) Muutenkin olisi mieluusti kiipeämässä joka paikkaan, sohvalle ja tuoleihin ja syliin.

Mun täytyisi alkaa pikkuhiljaa siivoilemaan, miehellä on keskiviikkona synttärit. Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Onnea uudesta etapista Vernerin elämässä! :) :)

Meillä oli puolivuotisneuvola ja täti totesi että K on lihonut :D - painoa tullut enemmän suhteessa pituuteen. No onhan me jo syötykin kolme lusikallista sosetta kerrassaan! Ei vaan, taitaa olla tämä minun maito melko rasvaista kamaa...

 
Pinkee... Hyvähän se vaan, että maidon laatu on pysynyt hyvänä. Ja mun mielestä K näyttää kerrassaan sopivalta ja suloiselta. :) Kyllähän sitä energiaa kuluu, kun enempi lähtee liikkumaan, joten pieni varastointi ei liene pahasta.

Eiks siinä Foorumin pallon luona o ihan hyvä miittipaikka? Voi sit kattoo mihin kahvilaan halutaan mennä. :)

Vib... Juu, toi on kumma juttu. Äiti saa sairastua, mut ei toipua rauhassa... Tai ainakin harvoin on mahis lepäillä ilman stressiä hommien hoitumisesta. Tuttua tuttua... |O

Miiuz... Tervetuloa porukkaan! :)

Poika venkoilee sylissä, joten pitänee mennä ruokintapuuhiin...
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta!
Perjantai käy meille, joko klo 12 tai klo 13, ei väliä.
Meilläkin oli tänään pikainen neuvolalääkäri käynti, paino on nyt lähtenyt kunnolla laskuu ja tyttö on hypännyt käyrillä lyhyistä keskimittaisiin ! Painoa siis 10830gr ja pituutta 72.3cm.Ikätasolla mennään taitojen kanssa, ei moitittavaa siinä.Pikainen käynti oli ja tuntui että kauheasti jäi kysymättä, ja kun vielä seuraava käynti on vasta vuoden iässä!
Meillä on nyt konttaaminen saanut uusia ulottuvuuksia, heti kun neidin laittaa lattialle alkaa asennon hakeminen ja siinä vauhdin otto, uutena paikallaan tassuttelu ja polvilleen pystyyn vetäminen purkamattomia muuttolaatikoita yms. vasten.

Ketkäs sinne keskiviikon toisen pinon tapaamiseen on täältä tulossa ?
 
Hei, klo 12 sopisi meille oikein hyvin! Ja katotaan tosiaan sitten että mihin mentäisiin - jos on pieni porukka, sovitaan varmaan Signiin, jos isompi, varmaan sitten taas Ricoon.

Raitapaita, kuulostaa näkemisen arvoiselta tuo neidin meno! :D

Juu, olen kuullut että miehet on jotenkin "sairaampia" sairaana kuin naiset. Mutta onnellisena saan sanoa, että meillä ei näin ole..! Toki kun toinen on töissä pitkän pätkän käymättä välillä kotona, niin eihän siinä muuta vaihtoehtoa itsellä ole kuin hoidella välttämättömät hommat vaikka kipeänä olisikin, mutta muuten kyllä meillä hoidetaan äitiäkin hyvin ja annetaan toipua :heart: :heart:
 
Myy me oltiin siellä Myllyssä siinä vieressä pikkupöydässä ja Ella oli kaukalossa kärryissä ja mä istuin vielä silleen et se kaukalo oli mun edessä niin ei kai mua siltä niin nähnytkään :LOL: Ja pikaseen siinä vaan kahvit juotiin ku oli vähän kiirus kun piti hoitaa monta asiaa ja sit piti kotiinki ehtii ku siskon perhe tuli synttärikahville.

Pe voitas tulla jos ollaan herätty sillai et ehditään ja jos toi neidin kiukku nyt laantuis. En tie onko ne hampaat mitkä vaivaa vai se luomi vai lääkkeet mut missään muualla ei ole viihtyny tänäänkään ku sylissä ja sillonki on pitäny seisoa. Jos istuu niin alkaa huuto ja kiva käydä vessassaki ku toinen jää huutamaan olkkariin..
 
Raitapaita... Me ainakin tullaan keskiviikkona ja vissiin sisko myös. Toivotaan hyviä ulkoilusäitä, niin pääsee tää mässyttäjämamma liikkeelle... Huolestuttava päivä ollu, ei mitään rajaa. :ashamed: Että ei mulle viinerikaffetta kumpanakaan miittipäivänä... :whistle:
 
Heips! Minäkin saan taas aikaiseksi kirjoiteltua. Meillä pe nyt hieman avoin, kun se se päivä kun meillä yleensä se viikon ainut ohjelma. Mutta siitä ajasta en vielä teidä, niin ihan hyvin voi olla että ilmesyttäänkin.

Missään nimessä ei kivaa, mutta helpottavaa kuulla että teilläkin Sanna-78 nyt 4kk myös ? (eiks jotain sellasta ollut teidän Ella) niin sylihiiri kausi. Mekin käytiin tänään varmuuden vuoksi Elsan kanssa lääkärilläkin tutkittamassa, pieni kun ollut niin itkuinen, eikä lattialle jääminen ole niin mukavaa kun ennen. Sylissä vaan. Ja kun oli vähän nuhaa ja yskää, mutta korvat, keuhkot, ja kaikki kunnossa :) Helpottavaa kuitenkin aina tietää.

Täälläkin tuttu ilmiö tuo miehet sairaampia kun naiset. Huomaa kun sama pöpö sairastetaan. Niin minua ei nyt pidetä niin kipeenä, ja kun miehen vuoro, niin sit niin todella kurja pöpö. En nyt halua parjata, minullakin ihana mies. Mutta hassu ilmiö...

Nyt vielä pyykit ja pehkuihin. Tervetuloa uusille! Kiva tutustua uusiin ihmisiin!

 
wiiksu Juu Ella on 4kk ja vko ja pari pvää =) ME oltiin viime pe TYKSissä näyttää sitä luomea niin siellä kans kattoivat kaikki korvat,keuhkot jne ja kaikki oli kunnossa.. Alhaalla näkyy 2 hampaan alkua et joskos olis sitö tai sit on vaan joku sylivauvakausi menossa. Eikä juu ole kivaa kun meillä miehellä nyt iltavuoro vko ja tulee kotiin siinä klo22-23 eli saan koko pvän olla yksin itkuisen lapsen kanssa, mut eiköhän se siittä sitte helpota..

Tuntuu oleva kaikilla miehillä toi sama juttu sairastamisen kanssa et ne on paljon kipeempiä ja sit just äitin pitää sairaudesta huolimatta hoitaa lasta..
 
Miehistä... Sama ilmiö työpäivän ja -viikon jälkeen, siis voimat pois ja levon tarpeessa. :D Mut en mäkään miestäni haukkua tarkota... Ihana se on ja tosi kivasti pojan kanssa touhuaa monenlaista. Jotenkin vaan ei ikuna mee tasan ton oman ajan ja lepäämisen kanssa. Miksköhän? Kun ei mun mies ainakaan kotona lapsen kanssa olemisen uuvuttavuutta mitenkään vähättele. Se vaan jotenkin aina menee niin, että äiti joustaa.

Poitsulla ei o vieläkään puhjennu se kuudes hammas... Suun ympärillä ja leuassa on pientä näppyä, jonka arvelen johtuvan runsaasta kuolaamisesta. Koko ajan jäystää jotakin. Mut tuskin sekän puhkeematta jää, joten kärsivällistä odottelua on vaan jatkettava... Onneks särkylääkkeistä, puruleluista ja viileestä on apuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Poitsulla ei o vieläkään puhjennu se kuudes hammas... Suun ympärillä ja leuassa on pientä näppyä, jonka arvelen johtuvan runsaasta kuolaamisesta. Koko ajan jäystää jotakin. Mut tuskin sekän puhkeematta jää, joten kärsivällistä odottelua on vaan jatkettava... Onneks särkylääkkeistä, puruleluista ja viileestä on apuja.
On se poika paralla totista hommaa tuo hampujen teko :( Noita kuolanäppylötä on K:llakin, ne on niin rumia!! Ärsyttää. :D

Jaksamista "sylihiirille" ja hiiriemoille! :) Nähdään sitten perjantaina. Ja voimia pidättäytymisen tielle, Myy! "Ostopäätös on syöntipäätös!"
 
Meille sopii tuo klo 12 oikeastaan jopa paremmin, saa poitsu unoset nukuttua sitten:)

Tänään kävin (äitiys)neuvolassa, raskausdiabeteshän se oli uusiutunut, niin kuin pelkäsin. Muuten kaikki ihan hyvin, painoa tullut yhteensä 2,5 kg ja masu kasvaa yläkäyrällä:)

Miehellä siis tänään synttärit, lahjaksi tilasin sille Tieteen kuvalehden, kun sitä tykkää lukea. Ja kakku tuli tietysti tehtyä, suklaa-banaani-vanilja.. Multa on valitettavasti sokerit kielletty, mutta olen tottunut siihen :| :)

Verneri oppi tänään konttaamaan :heart: harjoitellut on paikallaan jonkin aikaa, mutta nyt pääsi jo eteenpäin:) Siellä pitkin neuvolan lattiaa konttaili:) Hurjaa tuo vauvan kehitys, tuntuu että joka päivä oppii uutta! Nyt on oltava varuillaan, kun kiipeilee joka paikkaan ja saattaa kaatua päistikkaa kun menettää tasapainon.

Pikaiset kuulumiset, nyt iltapuuron keittoon:)
 
Heips!

Pikaseen minäkin taas. Pitäisi olla jo nukkumassa. Samoinen sylihiiri kun on nyt taas jostain syystä ruvennut heräilemään enemmän öisin. Mutta jos treffit pe klo 12 mekin päästään mukaan :) Siis pallon luona, varmaan tarkoitatte sitä siellä Forumin sisällä.

Taidankin jos saan aikaiseksi vahtaa nimi merkikseni hiiriemo. Se sopiikin paljon paremmin.

Kurjaa tuo sokeriton elämä! Mitä sitä ei pienten eteen tekisi! Jaksamista. Kyllä se kahta taas palkitsee, kun saa tuhisevan nyytin syliin. Nyt hyvä yötä kaikille!
:hug:
 
Juu mä tulisin kans sinne foorumiin käymään! Eli klo:12.00 tuun sitte! Taidan tulla nyt aluksi yksin jos mies jää tytön kanssa, pitää katsoa!? Mut tässä on mun numero, et jos mua ei näy siinä 12.30 mennessä niin voisko joku soittaa mulle? 040-4616325. Tarkotus olis kuitenkin tulla sinne.

Siis siinä Forumissa on ilm. se H&M...ym..? No kyllä se mies saattaa mut!=)
 

Yhteistyössä