Hakutulokset

  1. S

    KAVEREITA ???

    Löytyisiköhän kaveria/kavereita kohta 31 vuotta täyttävälle äidille? Olen kovin yksinäinen ja masennun helposti ja varsinkin näin syksyllä... Itselläni on 2 lasta. Pojat 6vuotta täyttävä ja puolitoista vuotias. Asun Tervakoskella.
  2. S

    VAUVAKUUME, mutta MIKSI ei tärppää???

    Neljättä lasta haluais mutta ei vaan onnaa...missä siis vika??? Yritetty on aina ennen ovulaatiota edellisen viikon aikana joka toinen päivä ja vielä ovulaatio päivävänä ja seuraavanakin...sekä heti kun menkat loppu... Nyt ollu rinnat tosi arat, mieliala heittää, väsyttää... silti testi neg. +...
  3. S

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

    Tänään oli sitten rakenneultra ja KAIKKI HYVIN :heart: ! Pelkäsin ihan kauhiasti mennä sinne. Samalla sain kuulla että kolmas poika sieltä tulossa... RV 20+4
  4. S

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

    Vauva vedettiin ulos väkisin...kaikki kätilöt ja lääkärit oli hyppimässä mun päällä...mulla voimat oli niin vähissä et en enää jaksanu työntää...vauva syntyi puoli kuolleena. Siitä rytäkästä pojalle jäi ikuinen vamma olka/käsivarteen.
  5. S

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

    Mä olen kans ruvennu näkemään painajaisia ja ne on liittynyt vauvaan...mua oikeestaan ihan pelottaa ja ahdistaa ne unet. Päätä myöskin särkee ja jalat ja sormet on iltaisin turvoksissa... :ashamed:
  6. S

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

    Mulla huomenna rakenneultra, rv 20+4 huomenna. Mua jänskättää ihan sairaasti, sillä mulla on diabetes ja se on kenkkuillu mulle koko raskauden ajan vaikka kaiken olen tehnyt niin hyvin kun vaan voin :ashamed: . Tämä on kolmas raskauteni. Ensimmäinen meni huonosti.Vauveli syntyi rv 35 ja jäi...
  7. S

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

    :heart: Paljonkohan mahtaa tänä päivänä olla MINIMI äityspäiväraha?
  8. S

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

    Täälä kanssa yksi huhtikuun odottaja...rv nyt 20+2. Kanta-Hämeessä synnytys.
  9. S

    Helmi-huhtikuista -09 odottajaa? :)

    Hei. Täältä löytyypi 29v. äippä jolla pojat 4/99 ja 11/04 ja kolmas lapsi tulossa. Laskettuaika huhtikuussa, mutta syntyypi varmaan maaliskuun lopulla. Mulla diabetes josta johtuen lapset hieman ennenaikaisempia. susanna.hirvonen79@suomi24.fi :hug:
  10. S

    Diabetes ja raskaus

    Täälä 29v kahden laspen äippä joka odottelee kolmatta lastaan. Mulla tyypin 1 diabetes. Muita?
  11. S

    DIABEETIKKO äitejä?

    :attn: MUITA DIABEETIKKO äitejä? Itse olen tyypin 1 diabeetikko. Inskoina Lantus ja Novorapid. Kolmatta lasta odottelen. voi kirjoittaa suoraan sähköpostiinkin: susanna.hirvonen79@suomi24.fi
  12. S

    JANAKKALA & lähiseutu...KAVEREITA???

    Mistä päin Janakkalaa olet? Itse Tervakoskelta.
  13. S

    ystäviä hämeestä!

    :hug: Täälä olisi kans yksi äippä ilman AINUTTAKAAN kaveria. Olemme muuttaneet tämän vuoden alussa tänne Tervakoskelle ja kavereita ei ole. Mulla myöskin 2 lasta, molemmat poikia. Toinen täyttää 10v huhtikuun alussa ja toinen täytti 4v just viime lauantaina. Kolmas lapsi syntyy...
  14. S

    JANAKKALA & lähiseutu...KAVEREITA???

    :attn: Täälä huhuilee kavereita 29-vuotias kolmatta lastaan odottava äityli. Löytyisiköhän teitä täältä =) ?

Yhteistyössä