Hakutulokset

  1. P

    4 vuotiaalle kaveri Oulusta

    Kaipailemme huhtikuussa 4 vuotta täyttäneelle pojallemme kaveria. Bonuksena on tietenkin mukava tutustua myös uusiin aikuisiin ihmisiin lapsukaisten lisäksi =) Muutama päiväkotikaveri on näin loma-aikanakin, joita tavata, mutta käymme päiväkotia oman asuinalueemme ulkopuolella, joten...
  2. P

    Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

    Hei rimata ja Vesisade :wave: Mietin, että kuinkahan hiljainen tää palsta on, mutta heti löytyi ainakin kaksi loppukuun maalismasua =) Tosi kiva! Teillä molemmilla H-hetki onkin jo lähempänä kuin meillä, onko teidän aikaisemmat vauvat osuneet kuinka hyvin lasketuille ajoille? Meillä...
  3. P

    Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

    Heips kaikki! Meidän pikkupeikon la on 30.3. Nopsaan selasin palstan läpi ja muutamia maalismasuja oli joukossa, löytyiskö vielä maaliskuun loppuun / huhtikuun alkuun lasketunajan saaneita lisää? Itse olen 38 ja neljäs vauveli tulossa, 3 tyttöä (11-17 vuotiaita) odottelevat ötökkää jo innolla...
  4. P

    vaikea ystävystyä

    Voi hitsi... Just tätä mä en ymmärrä, että ollaan liian kiireisiä / uusille ystäville ei ole tilaa. Se on vaan niin totta tällainen käytös meiltä aikuisilta ihmisiltä :( Ja sitä paitsi, kenellä niitä ystäviä edes voi olla liikaa?? Omasta mielestäni itse olen avoin ja vastaanottavainen ihminen...
  5. P

    iltatähti..?

    Olen 38 vuotias iltatähden odottaja. Ensimmäinen sarja lapsosia on saatu nuorena, joten kun vauva keväällä syntyy isotsiskot täyttävät jo 18, 16 ja 12 vuotta. Sitten tästä ikä jutusta yleisesti... Ennen raskaaksi tuloa pohdin mielessäni kovastikin tätä ikäkysymystä ja jopa mieheni oli sitä...
  6. P

    Aitoa vauvakuumetta vai biologinen kello?

    Ja täällä toinen "periksiantanut" :D Itse olen nyt 38 vuotta ja Ninun tavoin viikolla 23 raskaana. Siinä mielessä taidan olla tällä hetkellä palstalle kirjoitelleista "voittaja", että meidän lapset on saatu nuorena joten vauvan isotsiskot ovat vauvan syntyessä jo 18, 16 ja 12 vuotiaita! Eli nk...
  7. P

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Heips =) Ilmoittaudunpa mukaan tähän maalismasujen joukkoon! Meillä on pikkupeikko = poikavauva lupailtu syntyväksi 31.3 (tai siinä vaiheilla ;)). Synnärinä meillä on OYS. Perheeseen kuuluu lisäksi mies ja 3 tyttöä. Hirmu kiire syksy (lue: koko kulunut vuosi!) takana, mutta toivottavasti...

Yhteistyössä