Hakutulokset

  1. P

    Äitiysloman alkaminen???

    Miten se lasketaan. Itselläni sellainen käsitys että lasketaan 30pv lasketusta ajasta taaksepäin ja niin mielestäni myös kelan sivuilla. Mutta sitten kun käytän kelan laskuria niin antaa ihan eri päivämäärän kuin mitä 30pv lasketusta ajastani. :O Laskettuaika siis minulla 26.5.2012.. Ja jos...
  2. P

    Orkideaa vaille??

    Onkos kukaan seuraillut noiden orkideojen hintoja? mistähän sais edullisesti esim. lahden seudulla? :)
  3. P

    herpeksen tarttumisesta

    Osaisko kukaan kertoa että tarttuuko huuliherpes jos on juonut samasta pullosta mistä sellainen ihminen on juonu jolla herpes (aktiivisena)? Vahingossa tänään join samasta pullosta, mistä samana päivänä oli juonut hlö, jolla aktiivisena nyt tuo herpes.. tajusin heti ku olin pari huikkaa...
  4. P

    oisko vinkkiä millä renkaiden jälet lattiasta pois

    elikkäs tällänen ongelma.. vaunujen pyöristä siis tullu karseet sellaset vihertävät jälet muovilattiamattoon.. googletinki jo ja löysinki samasta ongelmista kärsiviä ja ratkaisua ei löytynyt (mutta keskustelut olivat muutaman vuoden vanhoja joten ajattelin josko ois tullu joku ihme aine jolla...
  5. P

    Kirppari hintoja

    Hirveästi kertynyt tuon pikkulikan pieniä vaatteita, joten nyt päätin kirpparille ne viedä.. Hintoja tässä mietin. Kertokaas vähän mitkä teillä max rajat mitä maksatte vauvan vaatteista? Suuri osa vaatteista mitä vien on ollu vaan tällä meijän neitillä joten ei oo hirveesti päässy kulumaan.
  6. P

    Gluteeniton kakkupohja

    Hei! onkos kokemuksia? En ole itse koskaan tehny edes normi täytekakkua, joten ajattelin josko tekis käärretorttupohjia ja niistä kasais sitte kakun.. mutta onko mitään hyviä ohjetta kellään?mitä suosittelee. elikkä ku on ainaki sellassia että laittas pelkkiä perunajauhoja tai sitten että...
  7. P

    ideoita mitä voisi kirjottaa kiitoskortteihin, jotka menee ristiäisiin osallistuneille

    eli oisko mitään kivoja runoja tai jtn mitä vois kirjottaa noihin kiitos kortteihin.. kiitos kortit tilasin netistä missä tytön kuva.. en vaan keksi mitä kirjottas..

Yhteistyössä