Kirppari hintoja

Hirveästi kertynyt tuon pikkulikan pieniä vaatteita, joten nyt päätin kirpparille ne viedä.. Hintoja tässä mietin.
Kertokaas vähän mitkä teillä max rajat mitä maksatte vauvan vaatteista?
Suuri osa vaatteista mitä vien on ollu vaan tällä meijän neitillä joten ei oo hirveesti päässy kulumaan.
 
Chef shoppaa

Tuolla on pienten (ja vähän isommankin) tyttöjen vaatteita joita olen ostanut likoille krippikseltä. Käy sieltä katsomassa vähän sitä hintaa. Mielestäni nämä ovat varsin kohtuuhintaisia, eli näillä samoilla hinnoilla itsekin myyn eteenpäin.
 
oih tosi hyviä löytöjä oot tehny..:)
tuntuu että täällä lahden seudulla välillä tosi huonokuntosistakin pyydetään kauheesti! mutta ite just meinasin että kuhan sais nurkista pois ja tietty ois kiva ku sais sitte vähän rahaakin niistä.:)
 
"juu"
Vauvan vaatteiden hintoja. Body max 1e. Yleensä hyväkuntoisia saa jopa 30-50sentillä. Jotkut saattavat pyytää jopa 2-3 e käytetystä bodysta, ikävä kyllä tähän hintaan saattaa saada jo upouusia alesta. Tai itse olen ainakin saanut, Tuttaa ym.
 
oih tosi hyviä löytöjä oot tehny..:)
tuntuu että täällä lahden seudulla välillä tosi huonokuntosistakin pyydetään kauheesti! mutta ite just meinasin että kuhan sais nurkista pois ja tietty ois kiva ku sais sitte vähän rahaakin niistä.:)
Mulla oli 3 viikkoa kirppispöytä ja sain noilla hinnoilla itse käteen yli 500 euroa. Toki mulla oli paljon myytävääkin, mutta eipähän tarvinnut raijata montaa säkkiä takaisin kotiin, kun piti hinnat kohtuullisina :)
 
"mä"
Bodeista maksan noin 1e kpl, toki halvemmallakin tekee löytöjä, ja kerran taas maksoin jopa 3,5e kun oli ihan huippuihana. Paitoja en osta ollenkaan. Puolipotkuhousuista maksan 0,10-1e, potkuhousuista 0,10-1,50e, samoin potkupuvuista. Colleasuista 1-4e. Sukista 0,10-0,30e.
 

Yhteistyössä