Hakutulokset

  1. papan mamma

    Kestopigmentoinnit, eyeliner. Kokemuksia?

    Oon vakavasti harkinnut ottavani kestopigmentoinnit silmiin, rajaukset siis. Onko kenelläkään tästä kokemuksia? Sattuiko, onnistuiko, missä laitoit, miten on kestänyt, paljonko maksoi ym. :)
  2. papan mamma

    Onko kenelläkään hammasimplanttia? Kokemuksia. :)

    Kokemuksia siis hammasimplantista kaipailen. Paljonko maksoi, sattuuko laitto, kestääkö "tekovaihe" pitkään ym.?
  3. papan mamma

    Tekohampaat, impantit ym. kokemuksia ja kaikkea tietoa!

    Tilanne on siis se, että mulla on todella huonot hampaat. Vasta parikymppisenä multa on paikattu ekat reiät, mutta aikuisiällä mun hampaat on menneet todella huonoon kuntoon. :( Mä niin kärsin siitä ja se jopa masentaa mua aika ajoin. Hävettää. Vaikka siis hoidan niitä parhaan taitoni mukaan...
  4. papan mamma

    Dvd-laitteet ja elokuvat lentokoneessa?

    Viime vuosina on tullut matkusteltua aika vähän ja nekin vähät on lennetty reittilennoilla. Nyt ollaan lähdössä Thaimaahan turistilennolla ja ymmärsinkö oikein, että peruslentoluokkaan ei kuulu elokuvien katselu? Siis siitä koneen omasta ruudusta. Ja voiko koneeseen ottaa lapsille omat...
  5. papan mamma

    Suihkurusketuksesta kokemuksia.

    Talvella ollaan matkalla Thaimaahan ja ajattelin ottaa ennen matkaa jonkin sorttista tekorusketusta ettei aivan kalman kalpeana tarvii ekaa viikkoa olla. :D Mutta millaisen rusketuksen sillä suihkumenetelmällä saa? Onko väri luonnollinen ja miten kauan se kestää? Ja paljonkohan noin maksaa?
  6. papan mamma

    Pärjääkö pääkaupungissa pikkukengillä?

    Tuli "äkkilähtö" Helsinkiin yönylireissuun ja heti tietysti mietin vaatetusta. :D Että mitenkäs on, pärjääköhän siellä jo kevätkengillä ja vaíkka takillakin? Kadut varmaan jo ihan sulat? Ps. Ja vinkkejä hyvistä, rennoista ruokaravintoloista otetaan vastaan. :) Onkohan se Kiila hyvä...
  7. papan mamma

    Onko sellaista sivua/sivustoa, jossa voi omaan päähän testailla erilaisia kampauksia?

    Niin, onko sellaista? En löydä, vaikka yritinkin kuukeloida. :(
  8. papan mamma

    Mikä migreenilääke käytössä?

    Niin, mitä migreenilääkettä käytätte? Siis kohtauslääkettä kyselen. Mulla on itselläni on Migard ja se on toiminut nyt ihan hyvin. :)
  9. papan mamma

    Osittainen hoitovapaa, tietääkö joku asiasta?

    Onkohan se edes sen niminen... No mutta se vapaa kuitenkin, johon ekaluokkalaisen vanhemmat ovat oikeutettuja. Osaako joku sanoa, että onko se myös tokaluokkalaisen vanhemmille tarkoitettu ja kuinka paljon se korvaus on? Onko se aina sama summa vai tuloihin sidottu? Eli jos otan vastaan 60...
  10. papan mamma

    Millaisilla erilaisilla rullauksilla permanenttia voi tehdä?

    Oon kuullut ja lukenut, että permantin voisi tehdä useammalla erilaisella rullauksella. Millaisia niitä on? Jos toiveena ois saada sellaiset isot ja rennot kiharat. Oisko kokemuksia kenelläkään? Tai kampaajia paikalla? :)
  11. papan mamma

    Suksien ostamisesta kysymys, kyseessä lyhyt ja lihava ostaja...

    Eli miten se menee, kysyykö se myyjä mun painoani vai kuinka se arvioidaan, millaiset on hyvät? Ja löytyykö edes 165 senttiselle 90 kiloiselle edes suksia? Avusta kiitollinen. :)
  12. papan mamma

    Suositelkaa jotain hyvää blogia, muodista ja elämästä.

    En meinaa löytää tai en osaa etsiä jotakin mukavaa blogia, jota seurailla. Elämästä vähän kaikenlaista siinä saa olla, mutta ehkäpä muotia kuitenkin eniten. Ja bloggaaja ois kiva olla sellainen "tavallisen" kokoinen tai jopa vähän pyöreäkin (kuten itsekin). Kaikki löytämäni blogit tai siis...
  13. papan mamma

    Montako kummilasta sinulla ja miehelläsi on? Yhteisiä, omia?

    Kunhan vaan mielenkiinnosta kyselen, näin joulun alla. ;) Eli monta kummilasta sinulla on? Entä montako yhteistä? Monta miehelläsi? Oletko onnellinen tilanteesta? Vai haluaisitko enemmän/vähemmän? :)
  14. papan mamma

    Itäkeskuksen parkkipaikat?

    Maalainen lähtee käymään kaupungissa. (Hesassa) ;) Vinkkejä tarvitsisin parkkeeraukseen. Kun meinasin jättää auton Itäkeskukseen ja siitä jatkaa matkaa keskustaan metrolla. Mihin voisin parkeerata auton, jossa se saisi seisoa noin 3-4 tuntia? Ja onko ne paikat kaikki maksullisia vai kiekolla...
  15. papan mamma

    Pikku-risteily lasten kanssa.

    Meillä ei ole juurikaan "harrastettu" risteilyjä, joten kokemukset on tosi vähäisiä. Nyt kuitenkin mietittiin, että oiskohan kiva käydä sellaisella pika-reissulla Tallinnassa poikien 5 ja 6 vee kanssa syyslomlomalla. Yötä ei missään nimessä laivalla haluta olla, joten ihan vaan päiväseltään...
  16. papan mamma

    Missä ryhmässä fb:ssa kannattaa kaupata Metsolan vaatteita lapsille?

    Niin, siinäpä otsikossa kysymys tulikin. :)
  17. papan mamma

    Mitä nesteeksi kaalilaatikkoon?

    Niin, oon juuri laittamassa kaalilaatikkoa uuniin ja mietin, että mitä laittaisin nesteeksi siihen. Oon tainnut aiemmin laittaa lihalientä. Mitä te muut laitatte? Mikä ois hyvää? :)
  18. papan mamma

    Missä voisi vaihtaa kasan kolikoita seteleiksi?

    Pojat saivat mammalta ja papalta säästölippaat, jotka siis täynnä kolikoita. Toisessa rahaa noin 44 ja toisessa 53 €. Kesälomareissuun voisi ottaa rahat mukaan, mutta aika ovat pieniä kolikoita. Vaihtaako pankki maksutta rahat vähän isompiin?
  19. papan mamma

    Onko täällä kenelläkään kokemuksia hypnoosista?

    Olen jo pitkään miettinyt hypnoosia avuksi päästäkseni eroon riippuvuudesta. Olen ihan mahdottoman koukuttunut karkkiin ja vaikka toisinaan pidän lakkoa usean kuukauden, niin jo taas repsahdan. :( Kuulostaa naurettavalta ja älyttömältä ja ehkä onkin sitä. Mutta mua vaan ottaa niin päähän tää...
  20. papan mamma

    Suositelkaahan taas jotain mukavaa ruokaravintolaa Helsingistä.

    Ystäväpariskunnan kanssa olemme taas menossa pikkulomalle Helsinkiin ja tällä kertaa on meidän vuoro varailla ruokapaikka. Viimeksi olimme sushiravintolassa. Mikä ois kiva, rento ja maittavaa ruokaa tarjoileva rafla? Ja mihin voi tehdä pöytävarauksen. (Santa Fe jäi siksi pois laskuista)...

Yhteistyössä