Hakutulokset

  1. L

    Helou! Mitäs tänne kuuluu?

    On taas aikaa ku viimeksi oon ollu täällä?
  2. L

    mitäs teillä syöty tänään

    meil oli nakkikeittoo, kuopuksen lempparii.....
  3. L

    mul on ihan tolkuton väsy

    siis vaan helou pitkästä aikaa. Mulla on siis tolkuton väsy, mies tulee kohta töistä ja sauna on jo kuumana, pitäis mennä väsään muutama pitsa. Ett mitäs teil muille kuuluu?
  4. L

    pitäis lähtee nukkuun

    väsyttää, mutta en saa nukuttua. |O
  5. L

    koska veronpalautukset on tilillä

    ?
  6. L

    jos tekis itelleen joulukalenterin

    siis sellaisen ns. tehtävä tai jouluhomma kalenterin, niin mitä tehtävii/hommii siihen laittais.
  7. L

    meille tulee la ystäväperhe istumaan iltaa

    mitähän sitä leipois tarjottavaksi? Oisko ideaa näin: Kinkku-juustosarvet, joulutortut, pipareita, juustoja, juomaksi kahvia/glögiä Ja lapsia ajatellen kasviksia, sipsiä ja dippikastiketta.
  8. L

    lahja 12 vuotiaalle pojalle

    hinta alle 20 euroo, noin. Ideoita, kiitos.
  9. L

    joko Jouluttaa

    :xmas: Meillä keittiön ikkunassa kynttelikkö. Nyt illalla etin muutkin jouluvalot, huomenna ne ikkunaan. Kynttilöitä sisällä sekä ulkona on poltettu jo useampi viikko. Lapset "tilas" multa joulukalenterit. Lahjoja jonkinverran jo jemmassa. Siin meidän jouluvalmistelut
  10. L

    vammaistuen päätöstä ootan

    soitin viime perjantaina ja virkailija sanoi että meidän pojan paperit on nyt kelan asiantuntija lääkärillä. Ja huomenna torstai, ootan postin ja todennäköisesti soitan. Ei se soittaminen nopeuta, mutta kun haluu jo tietää... |O
  11. L

    kelalta ootetaan päätöstä vammaistuesta

    soitin viime perjantaina ja virkailija sanoi että meidän pojan paperit on nyt kelan asiantuntija lääkärillä. Ja huomenna torstai, ootan postin ja todennäköisesti soitan. Ei se soittaminen nopeuta, mutta kun haluu jo tietää... |O
  12. L

    mul ois mielettömästi

    hyväkuntoisia, mutta toki käytettyjä lasten vaatteita, sekä tyttöjen että poikien. Mihin ihmeeseen niitä laittaisin. Lapsia meille ei tuu enää :whistle: että jemmaan ei tarvi laittaa.
  13. L

    helou

    piiiitkästä aikaa.... mitäs tänne kuuluu?
  14. L

    vaivuin nuoruuteen

    http://www.youtube.com/watch?v=_53MCftXpAQ&feature=related
  15. L

    mä sit rakastan näitä mieheni työaikoja

    Sen piti tulla seitsemältä, viimeistään kasilta. Nyt kello puol kakstoista ja tulee puolen tunnin sisällä. :headwall:
  16. L

    mistä löydän, siis googlesta

    lääkärintodistus ja haluisin tietää mitä toi diagnoosi tarkoittaa, siis kyse mun miehen todistuksesta
  17. L

    onks mul mennyt jotain ohi

    mis on kirppispalsta
  18. L

    oon siivonnu vaatekaappia

    helteillä ei muutakaan tekemistä :headwall: Ja mul on tajuttoman paljon kirppikselle vietävää tavaraa, mutta ku tääl tavara liikkuu siel niin huonosti, mihin hittoon mä niitä tungen.
  19. L

    jos teemme särkänniemi reissun junalla

    niin millaiset yhteydet on rautatieasemalta särkänniemeen
  20. L

    valokuvakollaasi, tahtoo sellaisen

    haluan lasteni valokuvista valokuvaamossa valmistetun ns. valokuvakollaasin. Valokuvat nyt kameran muistikortilla. Onnistuuko sellainen ja mitähän mahtaa maksaa?

Yhteistyössä