meille tulee la ystäväperhe istumaan iltaa

Virpi
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No jos on iltaa tarkoitus istua pidempäänkin, niin tuota juomapuolta lisäisin...
Minä EN lisäisi juomapuolta, syömäpuolta saa olla vielä vaikka jotain ihanaa salaattia!

Juomaksi riittää tee. kahvi, glögi. Kun on lapsiakin mukana niin ei siinä mitään alkoholijuomia silloin tarvita enkä minä harrasta niitä muutenkaan joten en luonnollisesti pidä välttämättömänä muillakaan!
 
vieras
Jotain kylmää juotavaa kans,ehdottaisin.. ja aikuisillekin naposteltavaa,esim viinirypäleitä,pähkinöitä jne.. Ite ainakin tykkään iltaa istuessa napsia jotain pientä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No jos on iltaa tarkoitus istua pidempäänkin, niin tuota juomapuolta lisäisin...
Minä EN lisäisi juomapuolta, syömäpuolta saa olla vielä vaikka jotain ihanaa salaattia!

Juomaksi riittää tee. kahvi, glögi. Kun on lapsiakin mukana niin ei siinä mitään alkoholijuomia silloin tarvita enkä minä harrasta niitä muutenkaan joten en luonnollisesti pidä välttämättömänä muillakaan!
Salaatti vois olla hyvä idea, nyt sit idea johonkin hyvään salaattiin, siis joka sopis edellä kertamaani tarjoiluun.
Ja alkoholia ei varmaan, jos sit miehet ei ota olutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No jos on iltaa tarkoitus istua pidempäänkin, niin tuota juomapuolta lisäisin...
Minä EN lisäisi juomapuolta, syömäpuolta saa olla vielä vaikka jotain ihanaa salaattia!

Juomaksi riittää tee. kahvi, glögi. Kun on lapsiakin mukana niin ei siinä mitään alkoholijuomia silloin tarvita enkä minä harrasta niitä muutenkaan joten en luonnollisesti pidä välttämättömänä muillakaan!
Aivan ja sit suklaakonvehteja, siinähän on jo tosi hyvin :)
 
:)
Jos teet jonkun ruokaisan piirakan niin sitte salaatiks riittää esim tomaatti-mozzarella salaatti tai caesar salaatti. Jos et tee piirakkaa niin tee sitte ruokasampi salaatti :D
 
Caesar-, feta- tai tonnikalasalaatti, jotain naposteltavaa noiden juustojen kaveriksi, esim. oliiveja, viinírypäleitä, erilaisia pähkinöitä (maa-, cashew, pecan-), suklaakonvehteja, pähkinöitä ja rusinoita, jotain kylmää juotavaa. Piparkakkujäädyke on muuten superhyvää kahvin kanssa. :p

Sarvien kanssa voi vallan hyvin olla salaattia.
 
Keittiönoita
Illanistujaisiin tekisin varmaan boolin seurustelujuomaksi. Ihan alkoholittoman, joka käy lapsillekin. Juustojen kanssa tarjoaisin aikuisille viiniä. Salaattia jo muutkin ehdottivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia kolme:
Mitä sinne booliin..?
Riippuu makumieltymyksistä ja mitä sulta löytyy/saat kaupasta. Karpalomehua, Spriteä ja jäisiä vadelmia. Mansikkamehua, Spriteä, kiwiä ja jääkuutioita.
Aivan, nyt keksin. Tuon mehuja yms. ja vattuja on pakkasessa.
Ja laitan noin vähän toisella kymmenellä olevat lapset tekeen sen.
 
vieläkö tänään löytyy hyviä ideoita.
Suolaisen piirakan/sarvet vaihdan lämpimiin voileipiin.
Ja pari salaattia teen; kermaviili/majoneesi pohjaisen makaroni, kinkku, suolakurkku, omena, paprika...
Sekä tuoresalaatti paria erilaista vihreää salaattia, vesimelonia, kurkkua, punasipulia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmvv:
Ihan kivalta kuulostaa! Laita vielä jotain pientä naposteltavaa, kuten pähkinöitä, suolakeksejä, viinirypäleitä tms. niin eiköhän se ala olla siinä.

Hauskaa iltaa!
Kiitos!
Olemme olleet n. toistemme kanssa tekemisissä, nopeesti laskien 13 vuotta, esikoiset samanikäiset.
Mukava jutella heidän kanssaa, koska tietävät meidän elämästä niin paljon. Mutta silti ovat sillai ulkopuolisia, siis ei meidän kummankaan sisaruksia.
 
Nunnu
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia kolme:
Alkuperäinen kirjoittaja mmvv:
Ihan kivalta kuulostaa! Laita vielä jotain pientä naposteltavaa, kuten pähkinöitä, suolakeksejä, viinirypäleitä tms. niin eiköhän se ala olla siinä.

Hauskaa iltaa!
Kiitos!
Olemme olleet n. toistemme kanssa tekemisissä, nopeesti laskien 13 vuotta, esikoiset samanikäiset.
Mukava jutella heidän kanssaa, koska tietävät meidän elämästä niin paljon. Mutta silti ovat sillai ulkopuolisia, siis ei meidän kummankaan sisaruksia.
Nam :p ! Saako tulla kuokkimaan?
 

Yhteistyössä