Hakutulokset

  1. Intiaanisokeri

    mikähän tuolla tytöllä on...

    lauantai-iltana nousi kuume ( n. 38.5). aamulla ei ollut kuumetta. sitten taas sunnuntaina illalla nousi kuume (39.5). ja yöllä oksensi kerran. aamulla taas ei mitään. sitten taas eilen illalla oli kuumetta, aamulla taas ei. nyt tuossa jokunen tunti sitten nousi kuume (n. 39) lääkellä laski...
  2. Intiaanisokeri

    onko kukaan tilannut sisukas.netistä mitään?

    tilasin sieltä pari vaatetta, mutta toinen oli päässyt loppumaan. kysyivät otanko jotain sen tilalle vai paluttaavatko rahat. En löytänyt mitään sen tilalle, joten laitoin tilinum. mihin voivat palauttaa ylimääräiset rahat. Nyt sieltä ei ole kuulunut mitään vaikka olen lähettänyt useita...
  3. Intiaanisokeri

    onko kukaan muu... *turhis*

    kipeenä? Ei millään huvittas olla flunssassa ja kuumeessa. :kieh:
  4. Intiaanisokeri

    joku mummo ajoi...

    kahden nuoren tytön ( 10-13 v ) päälle tänään Lahdessa pari tuntia sitten. ajettiin siitä ohi, onneks oli ihmisiä auttamassa jo siinä. Siellä ne tytöt istui tien pientareella. Mummelin autosta oli tuulilasi mäsänä...
  5. Intiaanisokeri

    Minkäväriset verhot? *sis. kuvan*

    minkäväriset verhot sopii tämän maton kanssa? ja kyseessä on lastenhuone *höh ei kuva näkynytkään*
  6. Intiaanisokeri

    HUOM! Mikähän tämä on? tytön jalassa. sis. kuvan

    [/URL][/img] eli tuommonen on tuossa polven lähellä. n. 2 cm mittanen ja sitten on vielä kaks samanlaista 1 cm ja 0,5 cm kokoiset. Ollaan menossa näyttämään lääkärille, mutta ajattelin kysäistä täältä jos joku tietäis.
  7. Intiaanisokeri

    kirppislöytöjä!

    laittakaas uusimpia löytöjä. Tässä muutama minun: http://kirppusirkus.vuodatus.net/
  8. Intiaanisokeri

    Kannattaa varoa, mitä toivoo

    Ootteko huomanneet, että kannattaa varoa mitä toivoo? Itsellä ainakin on useampi toive toteutunut. Tosin ei ihan niin hyvin kuin toivoi. Esimerkiksi toivoin usein, että pikkuveljeni osaisi sanoa vastaan, eikä ottaisi kaikkea paskaa niskaan. Nykyään hän sitten on ihan mahdoton...
  9. Intiaanisokeri

    kirppisasiaa

    kannattaako vielä viedä talvivaatteita myyntiin? Vai ostaako ihmiset vaan syksyvaatteita?
  10. Intiaanisokeri

    4D - petän netissä

    meinasko kukkaa kahtoo?
  11. Intiaanisokeri

    epäonnistuneet kauneusleikkaukset!

    laittakaa kuvia pilalle menneistä kauneusleikkauksista. tässä yksi:
  12. Intiaanisokeri

    Te, joilla on vain yksi lapsi...

    ettekä aio lisää "hankkia", mikä syy tähän? ja mitä lähipiiri sanonut asiaan? siis minulla on yksi lapsi, eikä toisen "tekeminen" yhtään houkuta. Ainakaan vielä. Tuntuu, että jokainen sukulainen ja ystävä kyselee milloin tulee vauva. Eihän tuo lapsi ole kuin 1v3kk, niin pitäis jo olla...
  13. Intiaanisokeri

    Minkälaista kohtelua olet saanut?

    Abortin tettämisestä kyse siis. itse kun varasin ajan aborttiin, niin kyllä oli aika töykeä kuuloinen täti linjan päässä. Sitten kun aborttiaika (tai se lääkärin kanssa keskustelu) olisi ollut, tulinkin toisiin ajatuksiin ja soitin peruakseni ajan. Edelleen oli aika tylyn kuuloinen täti...
  14. Intiaanisokeri

    tunnistatko itsesi?

    http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010060311794006_lz.shtml minussa on vähän ripustautujaa ja kontrollifriikkiä..
  15. Intiaanisokeri

    keksikää mulle uus nikki!!

    mä oon niin huono keksimään.. tämä nykyinen ei kuvaa minuu yhtää! tässä apuja nimen keksimiseen: oon määräilevä, vittumainen, herkkis, ailahtelevainen, avarakatseinen, ujo, hössöttäjä, yksinkertainen, kateellinen, kaavoihin kangistunut, äkkipikainen, uskollinen =) lupaan valita...
  16. Intiaanisokeri

    kuka ihme pystyy ajamaan autoa korkkarit jalassa?

    kokeilin äsken ajaa, ja ei kyllä oikein ollu minkäänlaista tuntumaa polkimiin. :/ pari kilsaa kyl vaan köröttelin, mut silti..
  17. Intiaanisokeri

    laittakaas kuvia teidän kesämekoista!

    eli olis hakusessa kesämekko... en yhtään osaa päättää minkälaisen ostais. pitkä vai lyhyt. kuvioo vai yksvärinen. vaikeeta on minunkii elämä. laittakaa linkkiä minkälaisia olette itsellenne ostaneet tai haluaisitte. :D
  18. Intiaanisokeri

    G: tuote, joka oikeasti toimii niinkuin luvataan?

    kertokaas kokemuksia. Itse ostin mainoksen uhrina niitä Veet ihonkarvojen poistoliuskoja. Se tummanlila paketti. En oo viel testannu. Tänään myöhemmin kokeilen. ilmoittelen sitten tuloksia...
  19. Intiaanisokeri

    miten te ootte tehnyt?

    eli ne, jotka saavat ansiosidonnaista päivärahaa + saatte kh-tukea niin tuleeko teille kh-tuki päivärahan lisäksi, vai pelkästään otatte tuon päivärahan?
  20. Intiaanisokeri

    mulla oli suhde..

    Kuningas Kaarle XVI Kustaan kanssa. Ainakin viime yönä mun unessa. :laugh: Ja mun mielestä se Kaarle oli erittäin komea ja haluttava. :D

Yhteistyössä