Hakutulokset

  1. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Lumona +! Armiina toivottavasti kaikki kuitenkin jatkuu parhain päin. Jonnuli mikä tilanne. Sussuanna ihanaa onnea koko perheelle, Itse en ole jatkoa saannut vielä sovittua. Ottaa koville tehdä uusia suunnitelmia. Toivottavasti ryhdistäydyn tässä kevään alettua.
  2. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Anizar kyllä toi on ihan selvä +. Ja siitä sitten alkaa toinen piinavaihe. Veritestit odottelu sitten kolmas piinailu vaihe varhaisultran odotus. Jne. Mutta nyt onnea haluan toivottaa. Paras mahdollinen tulos kuitenkin tässä vaiheessa. Muille piinailijoille peukutukset! Minä aina testaan...
  3. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Fanni onnea hirmuisesti sykkeestä. Toivottavasti nyt jatkuu kaikki hyvin. Paulanna ihanaa sinulla alkaa olla viikkoja aika paljon jo koossa toivotaan, että vointi pysyy tasaisena.
  4. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jonnuli onnea mahtavaa, että pakkaseen jäi vielä noin monta. Rouva 33 kuulostaa oireet hyvälle.
  5. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jonnuli joo on kahdesta klinikasta ulkomailla kokemusta Ja kotimaasta yhdestä. Tosin olen kahdella klinikalla käynyt ultrassa. Ilmottaudun kyllä jonoon Tallinaan, mutta siellä tosiaan vasta syksyllä mahdollista uuteen luovuttajaan.
  6. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Rouva33 ja Aniraz plussat teille toivon.. Ihanaa, että niin monella hoito lähellä. Onnea kaikkiin vaiheisiin. Itse vielä mietin minne seuraavaksi suuntaan.
  7. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Itse myös olen tuota kävelyä harrastanut. Viinit olen jättänyt, mutta muuten olen juonut alkoholittomia nesteitä, mehua yms, ei siis mitään övereitä, mutta sillä ajatuksella että ei ainakaan juo liian vähän nesteitä. Onnea siirtoon menijöille!
  8. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos teille ihanat naiset myötä elämisestä. Tytsy olipa jännä päivä sinulla onneksi uusi luovuttaja löytyi. Rouva k ihanaa, että limakalvo oli kunnossa ja siirto pian.
  9. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Burma, Persikka ja nalletyttö kiitos. Paulanna ihanan hyvän kokoisia jo vauvat. Ja hieno, että tyttö on jo kääntynyt. Toivottavasti proteiini pysyy aisoissa. yllättävää, että synnytys kättärillä, luulin, että riskiraskaudet pitää synnyttää Naistenklinikalla. Hyvää loppu odotusta.
  10. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ida-Karoliina kiitos, me ollaankin oltu täällä yhtäaikaa tosi pitkään. Toivotaan, että seuraava yritys jo olisi meillekin se onnistunut kerta. Ja sydämmestäni toivon, että ei kenenkään tarvitse täällä olla pitkään enne onnistumista.
  11. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Sussuanna hyvä, että sinulla oli hyvät uutiset pkl käynniltä. Kiitos osaanotosta ja klinikka suosituksista.
  12. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minulla ultrassa varmistui keskeytynyt km. Tosi ikävää, mutta tätä osasin epäilläkin. Pakkanen on tyhjä. Nyt kartoitan mitä muita paikkoja olisi hoitoa jatkaa. Jos jatkan Tallinnassa aikaisintaan syksyllä mahdollista uuteen luovuttajaan. Tosin en nyt kiireellä ole minnekään menossa jo kolme...
  13. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Sain ajan siirrettyä ja ikävä kyllä epäilyni osotauti oikeaksi. Keskeytynyt km. Ei näkynyt edes sikiöpussia. Tosi ikävää. Toinen tai oikeastaan 3 km puolessa vuodessa. Nyt pakkanen tyhjä ja kartoitan mitä mahdollisuuksia olisi myös muualla. Tallinnassa vasta syksyllä olisi mahdollisuus uuteen...
  14. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Rudy ikävää että jouduit kiirelliseen sektioon. Onneksi nyt teillä sujuu hyvin vauva arki. Sussuanna hienon päällisen olet tehnyt laatikkoon. Meilläkin oli laatikko käytössä vaikka olikin pinniksen sisällä. Halusin pienemmän nukkuma paikan vauvalle kuin suoraan pinnikseen. Mun äiti ompeli...
  15. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Paulanna Molon vaatteita myy mm. Stockmann, toissa vuonna myös Sokos mutta sieltä on lopetettu lasten vaatteiden, kenkien ja lelujen myynti. Outoa. Itse tilasin Metsola verkko kaupasta tän vuoden puvun ja tietty alesta. Noin justiin käy minulle kun kirjoittelen i phonella. Outoa.
  16. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Reuman puvut on ihania. Ostin just tytölle alesta niiden takin ja housut. Vauvana tykkäsin Lennen puvuista. Myös välikausi puvussa on hihojen ja lahkeiden suut kännettävät. Talvi puku oli tosi paksu ja toimi hyvin vaunuissa nukuttamisessa kun silloin oli kylmät talvet. Auton istuimessa...
  17. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kolmas kerta toden sanoo. Olen jo kaksi kertaa yrittänyt saada viesti tänne mut tiltaa. Onko muilla samaa ongelmaa, jos puh. Kirjottelee? Paulanna olen tota digiä miettinyt, mut kun se uä kertoo vasta koko totuuden niin en ole sitä ostanut. Yritän aikaistaa ajan huomiselle.
  18. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Vaatteiden määrässä tosiaan aika yksillöllistä se tarve. Liian isojahan voi myös hätätapauksessa laittaa päälle, jos sopivat on pesussa. Itse tykkään et on mielummin liikaa.Mutta suurin osa vaatteista on käytettyjä ja osa jo ihan siinnä kunnossa et meiltä menee poistoon. Ne on sit sellaisia...
  19. O

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Fanni onnea hyvästä luvusta! Ihan mahtavaa!!
  20. O

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiva jutella hankinnoista, vaikka itse en osta mitään uutena ennen kuin vkoja on 24 ja se tuntuu vielä ihan eprealistiselta. Jos olisi kaksoset tuloss silloin kyllä varmaan aikaisemmin jo tekisin hankintoja. Kompaan Paulanaa harsot on hyviä, itse ostin viimeksi eurokankaasta hyvää harsokagsta ja...

Yhteistyössä