Hakutulokset

  1. E

    Sataa räntää

    Ja päivällä paistoi aurinko niin nätisti. Mahtaisiko mennä yön aikana ohi jos kovasti toivoo :/
  2. E

    Pitkän nimimerkin omaavat

    Ärsyttää juu.
  3. E

    LAUANTAIN KUNNIAKSI PAIKKAKUNTA G :)

    Juu, ei tässä ole kuin 150 km väliä ;)
  4. E

    LAUANTAIN KUNNIAKSI PAIKKAKUNTA G :)

    Mäntyharju :wave:
  5. E

    Kellään irronnut paikka hampaasta?

    Pojalla lohkesi hampaasta pala ja käytiin yksityisellä noin 1,5v sitten. Muistaakseni maksoi 60 euroa ja siinä oli puudutus, poraus, väliaikainen paikka ja päivystysmaksu. Mun mielestä ei paha hinta avun saamiseksi lauantaina.
  6. E

    Mustelma keskellä kämmentä

    Eipä ole ennen tullutkaan vastaan. Mä olen vähän tohelo :ashamed:
  7. E

    Kuinka usein isovanhemmat..

    Meillä on välimatkaa lähes 400 km, eli ei koskaan. Toki ruokaa tarjotaan kun ollaan käymässä.
  8. E

    Kuinka kauan esikoisen synnytys kesti?

    3,5h, siitä ponnistusvaihe n. puoli tuntia. Ei tarvittu imukuppia.
  9. E

    Sairaslomalla on tylsää

    Lauantaina loukkasin käden ja tämä viikko saikulla. Alkaa jo kyllästyttää tämä toimettomuus, huonolla tuurilla olen vielä ensi vikollakin kotona. No, jos pitäisi tätä hiihtoloman harjoituksena :)
  10. E

    ens talven hiihtoloma keskustelu päättyi lähes riitaan

    Voittehan te mennä laskettelemaan vaikka pääsiäisenä.
  11. E

    Millainen paikka Tahkon hotelli/kylpylä on?

    Siellä on aivan matala allas n 20cm vettä ja vähän syvempi, olisiko metrin verran.
  12. E

    Mikä satu

    Tää oli ihana. Olisiko se ollut vaan tuo hiiri räätälinä?
  13. E

    Mikä satu

    Kolmosluokkalaisilla on vaikeita läksyjä, äiti ei osannut auttaa. Minkä niminen on se satu, missä kissa vie hiirelle kangasta pukua varten? Pyörii kielen päällä, mutta ei suostu tulemaan ulos.
  14. E

    Etelä-Savosta ketään?

    Firequeen: lähetän sulle postia. Mun osoitteet on muodossa etunimi.sukunimi, niin ei tee mieli niitä täällä julkaista. Nyt nukkumaan, öitä.
  15. E

    Etelä-Savosta ketään?

    Mäntyharjulle tulossa.
  16. E

    Etelä-Savosta ketään?

    En mä kovin mielelläni laitaisi s-postiosoitetta, mutta yv:tä voi laittaa.
  17. E

    Etelä-Savosta ketään?

    Hyvä että löytyy muitakin sieltä suunnalta. Vähän orpo olo muuttaa yli 300 km päähän, eikä tuttuja liiemmin löydy. Jos vaikka tätä kautta.
  18. E

    Etelä-Savosta ketään?

    Mikkeliin tulee kyllä reissattua aika useastikin. Lapset on 10-, 8- ja 5-vuotiaita.
  19. E

    Etelä-Savosta ketään?

    Pikkupaikkakunnalle, Mäntyharjulle =)
  20. E

    Etelä-Savosta ketään?

    Me ollaan muuttamassa ensi kuussa, eikä tunneta etukäteen ketään. Lapset saavat varmasi kavereita koulusta ja hoidosta, mutta entäs minä :wave:

Yhteistyössä