Hakutulokset

  1. E

    Sataa räntää

    Ja päivällä paistoi aurinko niin nätisti. Mahtaisiko mennä yön aikana ohi jos kovasti toivoo :/
  2. E

    Mustelma keskellä kämmentä

    Eipä ole ennen tullutkaan vastaan. Mä olen vähän tohelo :ashamed:
  3. E

    Sairaslomalla on tylsää

    Lauantaina loukkasin käden ja tämä viikko saikulla. Alkaa jo kyllästyttää tämä toimettomuus, huonolla tuurilla olen vielä ensi vikollakin kotona. No, jos pitäisi tätä hiihtoloman harjoituksena :)
  4. E

    Mikä satu

    Kolmosluokkalaisilla on vaikeita läksyjä, äiti ei osannut auttaa. Minkä niminen on se satu, missä kissa vie hiirelle kangasta pukua varten? Pyörii kielen päällä, mutta ei suostu tulemaan ulos.
  5. E

    Etelä-Savosta ketään?

    Me ollaan muuttamassa ensi kuussa, eikä tunneta etukäteen ketään. Lapset saavat varmasi kavereita koulusta ja hoidosta, mutta entäs minä :wave:
  6. E

    Nokkahuilu on kyllä ärsyttävä

    Pojat tuolla pihalla "soittelee", saa nähdä koska alkaa äideille riittää. Miten sen ääni voikin sattua korvaan noin pahasti? Eikä siihen edes totu vuosien mittaan.
  7. E

    Serenaan lasten kanssa

    Ensi viikolla olisi tarkoitus suunnata Serenaan 10, 8 ja 5 vuotiaiden kanssa. Minkälainen paikka tuo mahtaa olla? Ei olla ennen käyty. Onko jotain vinkkejä?
  8. E

    ab-kuurista

    Kuinkahan paljon siitä on haittaa, että yksi annos jää ottamatta? Meidän nuorin nukahti mun kainalooni sohvalle vähän jälkeen viisi, eikä enää saatu hereille millään. Nyt aamulla sai normaalisti lääkkeen. Herra otti yli 15 tunnin yöunet...
  9. E

    Tulee jos on tullakseen

    Onko täällä muita jotka eivät varsinaisesti yritä, mutta ei pahakseenkaan pistäisi? Meillä on kolme lasta, mutta se neljäskin mahtuisi. Mä ottaisin vaikka heti :heart:
  10. E

    Kotihoidontuen maksamisesta

    Mä olen palaamassa keskiviikkona takaisin töihin ja kotihoidontuki loppuu tiistaina, niin maksetaanko se tiistai-keskiviikkona vai vasta kuun lopussa? Mun järkeilyn mukaan tällä viikolla, mut KELAsta ei koskaan tiedä...
  11. E

    Me lähdetään Muumimaahan

    Mä voitin siitä Nelosen kilpailusta liput tälle päivälle. Kohta startataan =)
  12. E

    Jo oli aamu

    Seisoskelin tyytyväisenä suihkussa kun veden tulo loppui. Ensin luulin vahingossa itse vääntäneeni hanaa, mutta ei. Soitto isännöitsijälle auttoi; kylmä vesi katki n.3 tuntia, kuuma vesi koko päivä. Tiedoite on tullut postilaatikkoon iltapäivällä sen jälkeen kun mä olin jo hakenut postin. Kivaa...
  13. E

    Turussa pph

    Olisin aloittamassa yksit. perhepäivähoitajana huhtikuussa. Omat lapset ovat synt. 99, 01 ja 04. Asumme Varissuolla, rauhallisessa rivitaloyhtiössä metsän laidalla. 2 lasta voisin ottaa nyt, elokussa mahtuisi 3. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä :wave:
  14. E

    Dyspraksia

    7-vuotiaalla pojallamme epäillään olevan ja itse en tiedä asiasta mitään. Jos koulu ei ala sujumaan syksylllä, niin sitten tehdään lisää testejä. Onko kenelläkään mitään kokemusta ja voinko itse auttaa jollain tavalla esim. koulun alkaessa?

Yhteistyössä