Serenaan lasten kanssa

??
HYI! Paskanen paikka, josta saa itelle karseen jalkasienen jota ompi kiva parannella umpikengissä seuraava vuosi!!Ja lapset juo sitä vettä, että yäc, käännyttiin yhtenä kesänä ovelta takasin...
 
Lapsena tykkäsin kovasti. Mutta vanhemmalla iällä kun kävin, niin oli oikeesti täynnä venäläisiä ja altaassa paskaa. Enkä halua olla rasistinen, mutta silti.

Mutta oon menossa lomallani korpilammelle mökkeilemään ja samalla mennään varmaan tsekkaa onko meno muuttunut Serenassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja surina:
kannattaa miettiä uudemman kerran,me käydään Jumbon vieressä olevassa Flamigossa,Serenassa ei milloinkaan!
Toi Flamingo taas on tylsistä tylsin. En nää mitään syytä maksaa siitä sitä hintaa mitä se maksaa. Yhtä kivaa on Itäkeskuksen uimahallissa ja huomattavasti halvemmalla.
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja surina:
http://www.youtube.com/watch?v=mffxWrFT3d4

paikallisena voin sanoa tää pitää niin paikkansa!
Mä jotenki arvasin että JOKU pistää tän tänne...TAAS!!!Vanha vitsi jo....!!!
Mutta siis,ihan mukava paikkahan tuo Serena muuten on.Villivirta on sellanen tosi kiva"joki"missä virtaa vesi ja sielä liu'utaan veden mukana.Välillä menee uppeluksiin kun virtaa kovaa,joten pitää sen verran osata sit varautua ettei pelästy.Ja iso aallokko tietyin väliajoin sielä isossa altaassa ja muita vesiliukumäkiä yms.Ainaki meiän tuon ikäset on tykänny =)
Kesällä ei olla käyty,joten ulko jutuista ei oo tietoa...
Niin ja niitä venäläisiä/virolaisia sielä kyllä on,mut,mut...Eipä ne haittaa=)Pääsee sit kesken uimisenkin kahvitteleen,jätskille yms.Me jätetään aina tavarat tietty kaappiin ja sieltä sit haetaan rahat ku kahvittelutauko pidetään.Mut siis ihan kiva paikka höyrysaunoineen yms.

 
Peikkopoika
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja surina:
kannattaa miettiä uudemman kerran,me käydään Jumbon vieressä olevassa Flamigossa,Serenassa ei milloinkaan!
Toi Flamingo taas on tylsistä tylsin. En nää mitään syytä maksaa siitä sitä hintaa mitä se maksaa. Yhtä kivaa on Itäkeskuksen uimahallissa ja huomattavasti halvemmalla.
5 eur makso tuo flamingo lapselta kampanja aikaan, muuten on musta kallis.

Serena ihan kiva, nuorimman lapsen kanssa joudut olee koko ajan. Tarkotan ettet voi silmistäs päästää ja vanhin (ainakin) haluis varmaan tehdä muutakin kuin seurata pienmmän jälkiä. Onko teillä monta aikuista mukana reissussa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:
Hei, mikä tuo Flamingon paikka on? Lapsia vaan viehättää nuo vesiliukumäet.
http://www.flamingospa.fi/index.php/Suomi/Vesipuisto/liukumaeet.html

Mun mielestä noiden liukumäkitarjonta on SURKEA.
liukimäkiä on vähän,mutta moni lapsi viihtyy.Mutta huomaathan ikärajoitukset Flamingon mäkiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:
Hei, mikä tuo Flamingon paikka on? Lapsia vaan viehättää nuo vesiliukumäet.
http://www.flamingospa.fi/index.php/Suomi/Vesipuisto/liukumaeet.html

Mun mielestä noiden liukumäkitarjonta on SURKEA.
liukimäkiä on vähän,mutta moni lapsi viihtyy.Mutta huomaathan ikärajoitukset Flamingon mäkiin.
Me käytiin tuolla tätini ja sen 7v. pojan kans ja mun 3v. tyttö oli mukana. Kyllä oltiin pettyneitä. 7v kävi pari kertaa äitinsä kans villivirrassa ja siinä oli sen virikkeet. Se koko perheen mäki oli tosi nössö.. pitkää melko tasasta mäkeä, niin että vauhtia sai antaa käsillä koko ajan. Ne 2 lasten mäkeä on tosi pikkusille. Ja nuo kamikazet ja rengasmäki taas todella isoille. Munkin 3v viihty kyllä lasten altaassa, mutta melkein samanlainen lastenallas löytyy ihan uimahalleistakin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:
Höh, tuolla Flamingossa on aikarajoitus, me kun asutaan Turussa, niin ei muutaman tunnin huvin takia viitsisi ajaa tuota matkaa. Ja ihan yksin olen lähdössä, vanhimmalle tulee ehkä kaveri mukaan. Kaikki lapset osaa kyllä uida.
Menkää vaan Serenaan. Varmasti nautitte, villissä virrassa kannattaa ruuhaka-aikna olla aikuinen mukana! (nuoret miehet on aika vauhdikkaita)
 
surina
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja surina:
kannattaa miettiä uudemman kerran,me käydään Jumbon vieressä olevassa Flamigossa,Serenassa ei milloinkaan!
Toi Flamingo taas on tylsistä tylsin. En nää mitään syytä maksaa siitä sitä hintaa mitä se maksaa. Yhtä kivaa on Itäkeskuksen uimahallissa ja huomattavasti halvemmalla.
paikka on kuitenkin huomattavasti tasokkaampi ja tunnelmallinen kun Serena!Eikä perhelippu kalliiksi tule ja alle 4v pääsee ilmaiseksi...
 
Carlos74
Käytiin Serenassa kesäkuun lopulla ja tykättiin kyllä. Sillon oli juuri ne helteet, joten ulkonakin oli todella mukava olla. Tytöt tykkäs ainakin ihan älyttömästi, niitä oli matkassa 2x9v ja 12v. Jos on hyvät kelit, kannattaa mukaan otta omia eväitä, ja pitää leiriä ulkona. Paskasuudesta en niin tiedä, ei mua vastaan ainakaan kenenkään pillun/munankarvatukkoja uinut :) . Mut hyvin voitais mennä uudestaankin.
 
merkku harmaana
Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.

Lapset tykkää ja on pohjoismaiden suurin vesihuvipuisto ja aina lapsilla tosi hauskaa, itse kun pystyisi työntämään mielestään paskaisuuden..
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:
Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.

Lapset tykkää ja on pohjoismaiden suurin vesihuvipuisto ja aina lapsilla tosi hauskaa, itse kun pystyisi työntämään mielestään paskaisuuden..
Hyi vittu!!! Siis kyllä mullakin laskis pisteet aikalailla jos paska uiskentelis kilpaa sielä altaassa :x
Ja joku sano, että viikonloppusin joutuu jonottelemaan hirveen pitkään niihin mäkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:
Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.

Lapset tykkää ja on pohjoismaiden suurin vesihuvipuisto ja aina lapsilla tosi hauskaa, itse kun pystyisi työntämään mielestään paskaisuuden..
Hyi vittu!!! Siis kyllä mullakin laskis pisteet aikalailla jos paska uiskentelis kilpaa sielä altaassa :x
Ja joku sano, että viikonloppusin joutuu jonottelemaan hirveen pitkään niihin mäkiin.
Aikuiset ei tunnista urbaanilegendaa.. :headwall: kuvia siitä uiskentelevasta paskasta tai edes jotain todistusaineistoa!

Ai joku sano.... mahtavaa kuulopuheisiin turvautumista....Jonootelemaan joutuu, ainakin joihinkin laitteisiin. Se nyt ei ole niin vakavaa.
 
merkku harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:
Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.

Lapset tykkää ja on pohjoismaiden suurin vesihuvipuisto ja aina lapsilla tosi hauskaa, itse kun pystyisi työntämään mielestään paskaisuuden..
Hyi vittu!!! Siis kyllä mullakin laskis pisteet aikalailla jos paska uiskentelis kilpaa sielä altaassa :x
Ja joku sano, että viikonloppusin joutuu jonottelemaan hirveen pitkään niihin mäkiin.
Aikuiset ei tunnista urbaanilegendaa.. :headwall: kuvia siitä uiskentelevasta paskasta tai edes jotain todistusaineistoa!


Ai joku sano.... mahtavaa kuulopuheisiin turvautumista....Jonootelemaan joutuu, ainakin joihinkin laitteisiin. Se nyt ei ole niin vakavaa.
Niin, minulle ei sanottu vaan itse näin, n. 3 viikkoa sitten. Lueppas lehtiä, johan iltalehti viime viikolla taisi kertoa samasta tapauksesta stadikalla ja jutussa oli maininta, että paskaa löytyy ihan aikuistenaltaasta viikottain, ilkivaltaa.

Juurihan totesin, että serena on lasten mielestä paras paikka, mutta likaisempi se on mielestäni, kuin esim. flamingo

 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:
Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.

Lapset tykkää ja on pohjoismaiden suurin vesihuvipuisto ja aina lapsilla tosi hauskaa, itse kun pystyisi työntämään mielestään paskaisuuden..
Hyi vittu!!! Siis kyllä mullakin laskis pisteet aikalailla jos paska uiskentelis kilpaa sielä altaassa :x
Ja joku sano, että viikonloppusin joutuu jonottelemaan hirveen pitkään niihin mäkiin.
Aikuiset ei tunnista urbaanilegendaa.. :headwall: kuvia siitä uiskentelevasta paskasta tai edes jotain todistusaineistoa!

Ai joku sano.... mahtavaa kuulopuheisiin turvautumista....Jonootelemaan joutuu, ainakin joihinkin laitteisiin. Se nyt ei ole niin vakavaa.
Mä oon kyllä ihan omin silmin ihan oikeasti nähnyt paskapökäleen siellä ja villivirrassa minäkin. Niin urbaanilegendalta kuin kuulostaakin.
 

Yhteistyössä