Hakutulokset

  1. N

    "Naisen kroppa palautuu ensisynnyttäjän tasolle edellisestä synnytyksestä 6-7 vuoden kuluttua"...?

    Sain juuri toisen poikani helmikuussa, esikoiseni 9,5 v sitten. En tiedä johtuuko iästä vai tuosta raskauksien välisestä ajasta, mutta erilainen oli raskaus sekä synnytys kuin parikymppisenä. Nyt siis kolmenkympin tietämissä. Synnytys esikoisen kanssa kesti n. 9 tuntia kaikkinensa...
  2. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    :attn: Tänään pp12, nega testattu. Olo on kyllä nyt vikan viikon ollutkin sellainen, että menkat alkaa ihan just, ja pientä tuhruakin tuli tossa yhdessä vaiheessa. Joten ajattelin että lopettaisin ne luget tänään, pääsee ne menkat tulemaan. voi että harmituttaa! :kieh: Tällä hoitokerralla oli...
  3. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    PP4 tänään, olen vielä pystynyt pitämään itseni kasassa, en säikähdä jokaista tuntemusta eikä niitä ole vielä tarve selitellä/keksiä syitä. Eiköhän sekin ensi viikolla muutu :laugh: Lupasin itselleni, etten tässä siirrossa pinoudu, joten tulen sitten aikanaan kahden viikon päästä kertomaan kui...
  4. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    (.) Siirrosta kotiuduttu. Yksi lääkärin sanojen mukaan kaunis alkio siirretty tänään. Ihana juttu, vihdoinkin valoa tunnelin päässä! Aurinkoista kesää kaikille!!! Nia ja ppo :wave:
  5. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Jiihuu! Ihan pakko pienet juhannustuuletukset! Sain kuin sainkin ne kaksi viivaa ovulaatiotestiin perjantaina, eli siirtoon päästään kaikesta epäonnesta huolimatta maanantaina jos vaan luoja suo! Voi että jännittää! Nyt vaan juhannustaikoja tekemään! Iloista juhannuspäivää kaikille näin...
  6. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    SaanaS Onnea kovasti ja tarrasukkia pienelle! Ihanaa että positiivisiakin yllätyksiä tähän pinoon! :flower: (.) oviksen piti olla viime viikonloppuna, ei ollut. Kävin lääkärissä joka ihmetteli kun ei munis ollut yhtään lähtenyt kehittymään viikon aikana. Tosin kroppa oli sitten alkanut...
  7. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    :attn: Ovis oli tänään. ja tästä kolme päivää eteenpäin on helatorstai, joten eipä sitten päästy siirtoon tässäkään kuussa. Ottaa niin pannuun että! :headwall: Taas sitä odottamista ja odottamista, vaikka tekis vaan mieli itkee ja huutaa ja riehua. Muutaman kyyneleen uskalsin tirauttaa...
  8. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Nosto! Voi Astrid, :hug: Ja isot :hug: kaikille muille sitä tarvitseville. (.) odotellaan ovulaatiota jotta päästään siirtoon. Sen ois pitänyt tulla pe, mutta tässä sitä vielä sunnuntaita vietetään ainoastaan yhden ovulaatiotestiviivan kanssa... Aargh :headwall: Ja nyt jos menee...
  9. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Jihuu!! En ikinä uskonut sanovani tätä, mutta ihanaa, mun menkat alkoi vihdoin tänään! :laugh: Hienoa että niidenkin alkamisesta voi olla näin iloinen =) Nyt sitten kohti PAS:ia, vihdoinkin! jännittää... AStrid, varovainen :flower: uskotaan että se siitä pian vahvistuu! :wave:
  10. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei kaikille taasen! Täällä odotellaan edelleen niitä menkkoja... päiviä jo reippaasti yli 60, mennyt itsekin jo laskuissa sekaisin. Sain Terolut kuurin, kymmenen päivän mittasen, ja lääkäri sanoi että "juu sitten 10 päivän jälkeen tulee kuukautiset, ei hätää". Eipä ole tullut niitä kuukautisia...
  11. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei kaikille taasen! Väliaikatietoja, olen palstaillut mutta pysynyt sivummalla tuon keskenmenon jälkeen. PAS :iin pääsyä odotellaan edelleen, näyttää menevän toukokuulle, sillä keskenmenon jälkeen ei noita kuukautisia vain kuulu! Nyt siis menossa kp 48... testannut olen viikko sitten ja...
  12. N

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Voi tähtisade :hug: Kyllä ois yksi keskenmeno tähän pinoon riittänyt. Voimia! On kyllä kieltämättä kovin vähäonninen tämä pino ollut. Toivon todella että viimeiset pinolaiset tuotte vielä plussia! Kaikille muille jaksamisia, antakaa itsellenne aikaa, toivoa meillä vielä on. :hug:
  13. N

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Minä ilmoittautuisin nyt sitten tänne :attn: tuolta lapsettomuushoidoista plussanneiden pinosta. Eli ikää on hiukan yli kolmenkymmenen, yksi luomuipana 8v ja kakkosen yritystä takana 3 vuotta. Eka ivf takana, josta se kauan odotettu plussakin sitten saatiin. En ollut uskoa koko asiaa. 3 päivää...
  14. N

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Tulin hei heit sanomaan :wave: Verikoe näytti odotetusti että hcg aika hyvin laskenut jo, ei oikeestaan edes tuntunut hirveen pahalta enää. mutta nyt se on sitten lopullista, tämä raskaus oli tässä. Ensi viikolla vielä kontrolli verikoe, että on varmasti alle 10 ja sitten voidaan alkaa...
  15. N

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Täällä lorotellaan edelleen. Kivut on onneksi jo hiukan helpottaneet, mutta henkinen puoli on vasta alkamassa. Tunneskaala vaihtelee epätoivosta vihaan. Mutta on helpottavaa lukea että toivoa on sittenkin, onhan niin monella se raskaus jatkunut ja vauvojakin kotiin saatu. Mulla on perjantaina...
  16. N

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Minut voi siirtää tuonne myöhemmin onnistuvien puolelle. Vahvasta plussasta (ja hyvistä hcg-arvoista) huolimatta, meidän pieni päätti ettei vielä ole hänen aikansa. Eli tämä ihmeraskaus meni sitten kesken. Tuska on valtava. Toivon onnen puhureita kaikille piinailijoille ja muillekin...
  17. N

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    täällä mä roikun vieläkin, lueskelen kaikkea mahdollista, jos tää ei oiskaan km... voi voi mua :headwall: juu pas ois seuraava hoito. En tiedä millon jaksaa, mieskin oli hiukan sitä mieltä että miten tätä voi kukaan jaksaa?? Nyt se konkretisoituu, ja vasta eka epäonnistunut hoito takana...
  18. N

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Voi pimpurainen, poistun takavasemmalle... Ei ollut tämä pino meitä varten. Soittivat veritestin tulokset, niiden mukaan olin vahvasti raskaana, eikä syytä huoleen.. Kunnes sitten iltapäivästä alkoi järkyt kivut alavatsalla, ja lopulta kirkas vuoto.... Mä en ymmärrä miksi. Tämä on väärin. En...
  19. N

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Tämän aamun viiva (kyllä, olen testannut joka aamu, niin kuin se kertoisi jotain... =) oli napakampi kuin aiemmat, joten toivo nosti taas päätään! Pahimmat menkkatuntemukset on alkaneet jäädä taka-alalle, joten ehkäpä tämä voikin sitten olla totta. Hitsit, huomisten verikokeiden jälkeen toivon...
  20. N

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Miiruskainen, niin se oli menkkatuntemuksia vahvasti mullakin, on itse asiassa edelleenkin, ja niin vain kaksi viivaa tuli testiin. Nää on niin yksilöllisiä nämä oireet, ja raskaudet samalla ihmiselläkin erilaisia. joten en olis huolissani, näin mua on ainakin rauhoteltu. Kunhan muistat mennä...

Yhteistyössä