Hakutulokset

  1. T

    4-vuotiaan valehtelu ja housujen tuhriminen

    4,5-vuotiaalle pojalleni sattuu vähän väliä housujenkastelu- ja tuhrimisvahinkoja. Kuivaksi opettelu oli hidasta ja vaikeaa ja myönnän että siinä meni välillä hermot. Nyt kuitenkin ongelmaa ei enää ole - lukuunottamatta sitä että poika valehtelee asiasta. Jos vahinko sattuu, hän ei kerro siitä...
  2. T

    Onko Tampereella esim. perhekahviloita, joissa ISÄTKIN käyvät?

    Aion jäädä tänä syksynä hoitovapaalle kahden lapsen kanssa. Sinä aikana olisi mukava tavata muitakin isiä, joilla on pieniä lapsia. Onko Tampereella mitään sellaista paikkaa, jossa isätkin käyvät lasten kanssa eikä pelkästään äidit? Minulle on sattunut niin että kaverini ovat joko lapsettomia...
  3. T

    MIESTEN LAPSIKUUME

    En ole kokenut minkäänlaista vauvakuumetta. Auton hankkimiseen voi kuume tullakin, mutta lapsen saaminen on jotenkin niin monimutkainen asia, että kyllä siihen piti hitaasti kypsyä. Vaimon kanssa tuli vähän kiistaakin, kun hän ihmetteli että eikö minulla nyt yhtään ole vauvakuumetta ja minä...
  4. T

    Tyttö kohta 1v5kk, EIKÄ VIELÄ KÄVELE!

    Meillä poika lähti kävelemään sinä päivänä kun täytty 1v 4kk. Silloin siis nousi oma-aloitteisesti seisomaan ja käveli minusta poispäin. Nyt on kulunut kuukausi ja yhtäjaksoista kävelyä tulee kymmenisen metriä. Kengät jalassa ei suostu kävelemään muutoin kuin taluttaessa. Olin huolissani, mutta...
  5. T

    Perhepedistä omaan sänkyyn - Kamalaa huutoa!

    Kerronpa kuinka meillä asia eteni. Taisi nimittäin aika vain tehdä tehtävänsä siinä. Vähän ennen ensimmäistä syntymäpäivää siirryimme nukuttamaan pojan omaan sänkyynsä. Vaikeaahan se oli, koska piti olla kumartuneena hankalassa asennossa painamassa poikaa sänkyyn ja pitämässä kädestä... Ennen...

Yhteistyössä