Hakutulokset

  1. Mykkä kissa on mauton

    Mun miesystävä kuoli

    18.11. mun miesystävä kuoli. Oli 37v. Aamulla klo 9.30 lupasi kohta lähteä kauppaan, kunhan nukkuu vielä ensin tovin. Ei mennyt kuin kymmenisen minuuttia niin krohahti kummmasti. Kuorsasi kyllä, mutta se oli niin erilaista että pelästyin. Olen sairaanhoitaja ammatiltani. Kokeilin pulssia, ei...
  2. Mykkä kissa on mauton

    Facebook apua! Musiikki

    Mun facessa ei näy ollenkaan siinä etusivulla musiikkiosio, elokuvat vaan. Osaisko joku neuvoa miten sen musiikinkin sais näkymään?
  3. Mykkä kissa on mauton

    Tökkiikö muilla palsta

    Mulla kestää sata vuotta, että sivu aukeaa. Ärsyttävää |O
  4. Mykkä kissa on mauton

    Mää oon niin myyty

    LAURI T Polte-video Että voikin olla tuo Tähkä niin ihana :p :heart:
  5. Mykkä kissa on mauton

    Mikä v...u ihmisiä vaivaa!

    Järkyttävä löytö leirintäalueella: Palanut koira grillissä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Olen sanaton. Niin raivona ja pahaa olo täynnä ettei riitä edes sanoja :'( Kuka pystyy tähän...
  6. Mykkä kissa on mauton

    Viisaudenhampaan poistokuoppaan lääketamppooni-APUA!

    Auttakaa! Mulle laitettiin siis tänään lääketamppooni viisaudenhampaan poistokuoppaan ja nyt se putosi tunti sitten pois :'( Lääke laitettiin puolen päivän aikaan ja oli semmonen hyytelöjuttu. Jos olisi ollut sideharsotamppooni olisi se pitänyt poistaa itse 12 tunnin kuluttua. Eli tämä hyytelö...
  7. Mykkä kissa on mauton

    Lasten sutkautuksia

    Aika hyviä :laugh: "Äiti, älä laita helnettä nenään" - Lasten parhaimpia sutkautuksia | Perhe | Iltalehti.fi Muoks. ja miksei tuo linkki näy, vaikka esikatselussa näkyy, p....le :mad: Muoks. 2 kun kerran linkki ei näy niin koitin poistaa koko viestin ja eipä onnistu sekään. Ei hyvää päivää...
  8. Mykkä kissa on mauton

    Miksi ja mitä pitää tehdä kun ei ole käyttöoikeuksia lähes mihinkään!

    Auttakaa nyt joku tumpeloa :ashamed: :headwall: Miksi mulla tulee lähes kaikkeen: Sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle? Enkä minä raukka löydä viestejänikään mistään. Oon ihan ulkona, tympäsee ja haluun vanhan palstan takas ja heti :'(
  9. Mykkä kissa on mauton

    v-pen mega - milloin alkaa vaikuttamaan?

    Hermot menee ja raskaasti ketuttaa!! Viisaudenhammas osoittaa mieltään ja sain v-pen mega kuurin kymmeneksi päiväksi. Nyt on toinen päivä menossa + että maanantai-iltana otin yhden tabletin ja mitään mullistavaa ei ainakaan vielä ole tapahtunut. Kuinka kauan kestää ennenkuin alkaa puremaan...
  10. Mykkä kissa on mauton

    Carmen Gray - Gates of loneliness

    Aivan mahtava biisi :heart: Mutta en löydä sanoja vaikka miten ettisin :ashamed: Osaako joku auttaa?
  11. Mykkä kissa on mauton

    Kun kissa nuolee toisen kissan takapuolta

    Meillä on nyt kaksi kissaa poikia molemmat ja leikattuja. Uusi tulokas on ollut meillä nyt torstaista asti. Miksi tämä meidän vanhempi kissa (9kk) nuolee uuden tulokkaan (5kk) takapuolta jatkuvasti. Uusi tulokas ei tästä tykkää, sähisee ja sylkee. Hetken helpotus ja taas pitää ängetä toisen...
  12. Mykkä kissa on mauton

    Kissaihmisille vessa-asiasta kysymys

    Meillä asustelee ihastuttava Pyhä birma ja nyt olisi hinku saada sille kaveri. Jos me nyt mahdollisesti ostettaisiin tonen kissa niin suuri kysymys kuulukin, että riittääkö yksi kissanvessa vai pitääkö niitä olla kaksi.
  13. Mykkä kissa on mauton

    Mokkapalakuorrute ilman rasvaa

    Niin siis miten se kuorrute mokkapaloihin tehdään ilman rasvaa? En löytänyt haulla, mutta muistan ohjeen täällä joskus nähneeni. Kohta olisi kuorrutteen levittämisen paikka ja tekisi mieli koittaa tuota rasvatonta vaihtoehtoa. Josko siis joku ehtisi auttaa...

Yhteistyössä