Hakutulokset

  1. Mykkä kissa on mauton

    Mun miesystävä kuoli

    18.11. mun miesystävä kuoli. Oli 37v. Aamulla klo 9.30 lupasi kohta lähteä kauppaan, kunhan nukkuu vielä ensin tovin. Ei mennyt kuin kymmenisen minuuttia niin krohahti kummmasti. Kuorsasi kyllä, mutta se oli niin erilaista että pelästyin. Olen sairaanhoitaja ammatiltani. Kokeilin pulssia, ei...
  2. Mykkä kissa on mauton

    Facebook apua! Musiikki

    Mun facessa ei näy ollenkaan siinä etusivulla musiikkiosio, elokuvat vaan. Osaisko joku neuvoa miten sen musiikinkin sais näkymään?
  3. Mykkä kissa on mauton

    Tökkiikö muilla palsta

    Mulla kestää sata vuotta, että sivu aukeaa. Ärsyttävää |O
  4. Mykkä kissa on mauton

    Mää oon niin myyty

    LAURI T Polte-video Että voikin olla tuo Tähkä niin ihana :p :heart:
  5. Mykkä kissa on mauton

    Mikä v...u ihmisiä vaivaa!

    Järkyttävä löytö leirintäalueella: Palanut koira grillissä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Olen sanaton. Niin raivona ja pahaa olo täynnä ettei riitä edes sanoja :'( Kuka pystyy tähän...
  6. Mykkä kissa on mauton

    Viisaudenhampaan poistokuoppaan lääketamppooni-APUA!

    Auttakaa! Mulle laitettiin siis tänään lääketamppooni viisaudenhampaan poistokuoppaan ja nyt se putosi tunti sitten pois :'( Lääke laitettiin puolen päivän aikaan ja oli semmonen hyytelöjuttu. Jos olisi ollut sideharsotamppooni olisi se pitänyt poistaa itse 12 tunnin kuluttua. Eli tämä hyytelö...
  7. Mykkä kissa on mauton

    Lasten sutkautuksia

    Aika hyviä :laugh: "Äiti, älä laita helnettä nenään" - Lasten parhaimpia sutkautuksia | Perhe | Iltalehti.fi Muoks. ja miksei tuo linkki näy, vaikka esikatselussa näkyy, p....le :mad: Muoks. 2 kun kerran linkki ei näy niin koitin poistaa koko viestin ja eipä onnistu sekään. Ei hyvää päivää...
  8. Mykkä kissa on mauton

    Miksi ja mitä pitää tehdä kun ei ole käyttöoikeuksia lähes mihinkään!