Hakutulokset

  1. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Mietin etta meneeko ne linkit perille Adalielle - kun oon jo kaks kertaa pistanyt pyynnon linkkieneen paasta siis FBhen jaseneks mutta ei kuulu. Vai olenko vaan karsimaton :)
  2. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Adalie ja muut - paasiskos sinne faceen :)Miten toimin?
  3. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Taalla rantautui flunssa :( Paa tykyttaa ja rakaa riittaa. Yak! Oon vetanyt raakaa valkosipulia, kurlannut suolavedella ja juonut paljon kuumaa mehua. Eikohan se silla. Kurkku oli viime yona niin kipee, etta piti nousta kurlailemaan, etta vahan helpottais. Ja auttoi! Jatski todellakin auttaa...
  4. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Moi, ma soitin mun laakarille ja kysyin, etta miten ne syt jo kattoi sen, ja sanoi, etta sen kylla nakee jo nain aikasin. Tuntui tyhmalta kyseenalaista vaikka toisaalta, ainahan voi pyytaa second opinionin. Muta joo, nailla mennaan. Mutta seerumikoe siis vasta 5 viikon paasta. Lisaks kysyin...
  5. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Meillakin oli ultra eilen - ja oli siis np-ultra. Jotenkin mua on informoitu ihan hirveen huonosti tan uuden laakarin taholta, eli kun ultra oli jo takana, sanoi, etta joo, sekin oli kunnossa. Jotenkin alan miettia, etta pitaiskohan nyt sittenkin menna sinne sairaalaan, missa ekakin syntyi...
  6. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    aotearoa: Kaydaan jouluisin ja kesaisin, aina sellanen 3 viikon patka. Tulisin mielellani useemminkin, tai vaikka muuttaisinkin kotiin, oon ollut liian kaun pois. Mutta se on suunnitteilla, joskus. Mun esikoisella on kolmesta nimestaan toisena hawaijilainen nimi, joka on myos suomalainen nimi...
  7. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Aotearaoa - jahas, sulla taitaa olla Kiwi-mies ;) Joo, en tieda mita naitten nimien kanssa tekee - taa meidan poika-nimi olis taalla aika yleinen (nyt lahivuosina yleistynyt), kun taas Suomessa se kuulostaa finlandssvenska-nimelta josta saa vaannettya vaikka minkalaista haukkumanimee.. Ei...
  8. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Hei naiset, taas on vierahtanyt kotvanen. Aika vasynyt siina neljan aikoihin iltapaivalla - toista tullessa nuokun aina junassa vaikka yleensa kaytan sen ajan toiden tekoon (tunnin junamatka). Sut aamlla ihan vedossa ja illalla ei meinaa uni tulla. Paha olo nayttais vahan helpottuneen...
  9. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Moi kuomat, en ole hetkeen paassyt linjoille ja nyt koetan kovasti ottaa kiinni kaikesta mita taalla on ruodittu :) Kivunlievityksesta: taalla meilla ei harjoiteta mitaan muita kivunlievityksia paitsi kaikki luomujutut (akupisteet, lampimat tyynyt, vesiallas, suihku), ja epiduraali. Eli joko...
  10. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Moikka, taalla juuri lekurista palanneena, ilmoittelen, etta kaikki buenosti :) Viikolla 7+5 mennaan ja pikkuisella on kuulemma vahva tasanen syke. Lekuri sanoi, etta kun syke on ja itunen nayttaa niin hyvassa paikassa olevan, etta keskenmenon todennakoisyys on jo tosi pieni. Nyt voi taas vahan...
  11. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Vesirokosta - muakin on alkanut hirvittaa se, kun toi meidan melkein naljevuotias on niin paljon ja monen pikkulapsen kanssa tekemisissa. Ma en siis tieda onks mulla ollut eika aiti (ja ainakaan isa) muista. Aiti on sita mielta ettei mulla ollut vaikka siskon napyt muistaa...Mutta sisko mustaa...
  12. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Adalie, mulla ei ekan kohdalla ollut menkkajuilimisia, niin jotenkin aina pelastyn niita. Siis etta onks taa nyt lopun alkua. Mutta hyva kuulla, etta ovat joilekin se positiivinen merkki, koetan itteakin tsempata siihen :) MIetin tossa eilen, etta mita meilta viela puuttuu - sis varustelussa...
  13. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Moi, multa on lahtenyt nyt kasista taa kertominen: toissa yks kolleega, se hammaslaakari :), paras kaveri suomessa, toinen kaveri maailmalla, ja yks kaveri taalla. Ja aiti. Mutta noille ma kertoisin muutenkin jos menis kesken...;) Mua harmittaa kun vielakin tulee niita menkkajuilinoita aina...
  14. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Matkustuksesta juttelitte: ma vihaan lentamista. Pelkaan sita vaikka olen lentanyt koko pienen ikani ja joka paikkaan. Mutta lennan siltikin. Se vaan tarjottaa sita, etta matkustuspaiava tarviin tujun drinksun ennen lahtoa (konjakki toimii) ja olen lennon jalkeen tosi vasynyt kaikesta...
  15. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    huomenta! Liikunnasta juttelitte: ma kavisin juoksemassa mutta on tosi inhottavaa kun on tissit vielakin sen verran kipeat. Oon kaynyt salilla, joissa teen kylla vain (aina siis tehnyt vain) crosstrainerilla, soutulaitteella ja pyoralla - se on nappara kun voin lounastunnilla kayda. Ja sitten...
  16. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Huomenta, levottomat unet ne viihdyttää öisin täälläkin. Viime yönä varasteltiin elektroniikkaa ja piiloduttiin pensaaseen :) Mä haluisin kans pitää tän salassa, etenkin töissä, vielä syyskuun loppuun mut en tiedä onnaako. Pahoinvointiin on koko ajan naposteltava, päänsärkyä on tullut...
  17. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Aada78 - myotatunnolla sinua ajattelen. Ite oon kans vuosimallia 78 ja parhaillaan kudes viikko taallakin... Niin on epavarmaa tama :( Inkivaarista: ekan kohdalla join pahoinvointiin just inkivaariteeta (ei siis tuoretta vaan teepussillista) koska oli ainut joka auttoi pahoinvointiin. Ihan...
  18. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Voi VanillaLady, pahoitelut! Toivottavasti en kuulosta kauhean tokerolta, mutta muista, etta keskenmenon jalkeen on helpompaa raskautua. Hoida itsesi kuntoon - kaikella on tarkoituksensa! :heart: Samasta syysta ma en ole vielakaan uskaltanut ajatella lempinimea talle mika taalla mahassa...
  19. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Vasyttaa!!! Voi luoja etta voi ihmista vasyttaa ja yokottaa. Olin ihan hullu kun sanoin aamulla ukon jaadessa tyton kanssa, etta mennaan sit mun tyosta tullessa uimaan. Ei oltu kuin reilu tunti ja sitten kauheessa nalassa muutama ruisleipa naamaan (onneks viela suomentuliaisia jaljella) ja nyt...
  20. I

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Huomenta, taalla pahoinvointi senkun jatkuu. En vielakaan ole joutunut oikeasti oksentamaan, mutta valilla tulee mieleen, etta joskos se silla helpottais (enpa usko). Toisaalta, yks tuttu just kerto etta han karsi 5. kuukauteen asti niin pahasta pahoinvvoinnista etta tippaan menisivat laittaa...

Yhteistyössä